Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Ipari forradalom a mágia világábanKépzelj el egy csodákkal teli helyet, amelyben a mágia és a technológia nyugtalan egyensúlyban létezik egymással párhuzamosan. Ahol egy kalandor ugyanolyan könnyen forgathat egy flintlock pisztolyt, mint egy lángoló kardot. Egy helyet, ahol hatalmas ipari városok adnak otthont váraknak és gyáraknak, ahol törpék, emberek, orkok és tündék egyaránt élnek. Az ősi rúnák és gőzgépek, a mágia és a masinák, a varázslás és a tudomány helye. Légy üdvözölve Arcanum földjén.The Living OneAz IFS Zephyr luxus zeppelin megkezdi első útját az Arlandi Királyságban található Caladon-ból Tarant-ba, a technológiailag fejlett Egyesült Királyság egyik legnagyobb városába. Hirtelen, miközben a zeppelin a hegyek felett halad, két repülőgép megtámadja, és végül lelövi. A két fél-ogre merénylő lángokban veszti életét az összes áldozatukkal együtt, kivéve kettőt, akik csodával határos módon életben maradtak. Egyikük, egy öreg gnóm azonban súlyosan megsebesült. Mielőtt meghalna, egy ezüstgyűrűt ad a másik túlélőnek, és azt mondja neki, hogy "keresse meg a fiút". A baleset szemtanúja, egy Virgil nevű férfi kijelenti, hogy az immár egyetlen túlélő "The Living One", egy istenség reinkarnációja, és felajánlja, hogy bárhová is megy, követni fogja. A hős hosszú és veszélyes keresésbe kezd a titokzatos fiú, az ezüstgyűrű eredete és az ismeretlen ellenség után, aki a zeppelin elleni támadás mögött állt.Kevert stílusokból álló világAz Arcanum egy szerepjáték, amely egy rendkívül egyedi világban játszódik. A tolkienesque fantasy, a steampunk technológia és a 19. századi brit és észak-amerikai kultúra elemeinek keverékeként írható le. A mágia és a technológia szemben állnak egymással. Az emberek és a törpék többsége elfogadja a technológiát, míg néhány elf klán ragaszkodik a régi szokásokhoz, a tudomány fejlődését pedig gonosznak tartják.JátékmenetA játék elején a játékos megalkotja a főszereplőt, különböző fajok, tulajdonságok, mágikus vagy technológiai tudományágak, szociális készségek személyre szabhatóságával. Amikor a karakter szintet lép, a játékos növelheti a fő tulajdonságait, valamint választhat a rendelkezésre álló képességek közül. A játékos közvetlenül csak egy karaktert irányít, azonban a partihoz csatlakozó társak parancsokat kaphatnak, és a leltárukat is a játékos kezelheti. A játék teljesen nyitott. Kezdettől fogva szabadon felfedezheted a hatalmas világot, számos mellékküldetést vállalva, vagy szorosan követve a fő történetet. A társadalmi interakció jelentős szerepet játszik. A karakter karizma - és intelligencia jellemzőitől, valamint meggyőzőképességétől függően számos probléma megoldható erőszakmentes módon. A főhős karizmaértékétől függ az is, hogy hány társ hajlandó követni őt. A társak elhagyhatják a csapatot, ha nem értenek egyet a hős viselkedésével. A játék három harci módja közül választhatsz: valós idejű, körökre osztott és gyorsítottan körökre osztott. A karaktereknek akciópontokra van szükségük a mozgáshoz, támadáshoz vagy varázslatokhoz.