Kérdése van? info@codeguru.hu
Mindig úgy álmodtunk, hogy olyan játékokat játsszunk, mint a Clive Barker's: Undying , de a horror műfajának hirtelen irányváltása változott, amely elmozdult e réstől. Amint az Amnesia franchise felépült , láttuk a lehetőséget egy új keverék kialakítására. Az általános elképzelés az, hogy amint fegyvereid vannak harcolni, a játék horror része eltűnik. Úgy gondoljuk, hogy ez helytelen, és a Vak Sötét a mi kísérletünk másképp bizonyítani. A kevés lőszer, a hatalmas ellenségek és az egészség helyreállításának korlátozott lehetőségei sok feszültséget és félelem halált okoznak. Párosítsd ezt azzal a ténygel, hogy haldoklásuknak súlyos következményei vannak, és a veszély / feszültség elem visszatér a játékba.Felébredsz egy kúria előcsarnokában. Nem emlékszel arra, hogy ki vagy és hogyan kerültél oda.Lépésről lépésre kalandolj a sötétbe, hogy felfedezd a múltod, és bontsa ki jövőjét. Gyűjtse össze az ősi emlékeket és fedezze fel, mi az egyedi képességük. Szánjon rá időt éselemezze a környéket. A fejedre dobás gyakran halálos hibának bizonyul.a horror elemek és a régi stílusú első személyű lövöldözős érzelmek kombinációjaérdekes történet, amely több cselekedetre terjed ki és mélyen gyökerei a Vakoló Sötét világ általános elméleténekgyűjtsön egyedi fegyvereket és tárgyakat, mindegyik speciális felhasználássaltúlélni a pokol ívók, démonok, szörnyek és szellemek ellen, mindegyik egyedi erősségekkel és gyengeségekkel felfedezhető és manipulálhatókihívás magad nehéz platform és puzzle elemekkelmély és kifizetődő, kézzel készített környezet felfedezése, fedezze fel titkaitkiváló minőségű grafika és az első személy teljes testének perspektíva