Kérdése van? [email protected]
Az 1835-ös parlamenti törvény által beépített nagy nyugati vasút eredete Bristol kereskedőitől származott, akiket fenyegetettnek érzett Liverpool, mint nagy kereskedelmi kikötő erősödő ereje a londoni vasúti kapcsolat fejlesztése révén. Saját kikötőjük fontosságának fenntartása érdekében határozottan szükség volt egy nyugat felé tartó vasútra!Az alternatív, 7 méteres „Broad Gauge” infrastruktúra használatáról hírhedt módon a GWR örömmel háborúzott más fejlődő vasúttársaságokkal az 1900-as évek hátralévő részében, mivel a vonalak az ország nagy részén átterjedtek, többnyire „Standard Gauge” 4ft 8½in használatával. Lassan, bár a „Mixed Gauge” déli irányban kezdett el eljutni a GWR területére, mivel az egyik üzemmódból a másikba történő átrakás előkészületei a továbbutazás szempontjából fontos hibává váltak. A Parlament további intézkedéseit követően a széles nyomtáv folytatása elveszett ügy volt. A széles nyomtávú vasút üzemeltetéséhez szükséges hely azonban azt jelentette, hogy a szokásos nyomtávolságra való áttéréskor a rendelkezésre álló földterületek rendkívül nagylelkűek voltak. Valami, amit a GWR nem mindig tanulna meg kihasználni, amint azt a déli part egyik egyeneséből láthatjuk.A Newton Abbot-tól a Kingswear-ig tartó vonal építése 1852 és 1864 között szakaszokban történt, és más ágvezeték-kiegészítésekkel ellentétben ez a kezdetektől a vártnál nagyobb pártfogást vonzott. Legkésőbb az 1890-es években a vasút volt az egyetlen tényező abban, hogy Torbay a korszak egyik legfontosabb üdülési célpontjává vált. 1905-re a vonal megduplázódott, bár furcsa módon csak Paigntonig, az utolsó hat mérföldet pedig egyetlen pályaként hagyta a Kingswear. Tekintettel a forgalom rendkívüli növekedésére az 1930-as évekig, a GWR kénytelen volt elkezdeni a munkát Paignton megnövelése érdekében, bár sajnos ezt a háború kezdete megszakította, és végül a tervek soha nem váltak valóra. Ha a másik „Nagy Négy” közül bármelyik üzemeltette volna az útvonalat, Paignton kétségtelenül jelentős végállomássá fejlődött volna, de a GWR alatt folytatva a nyaralóvonatok végtelen sorát egy olyan létesítménynek kellett feldolgoznia, amelynek irányaihoz legfeljebb egy platform állt rendelkezésre. Azt sugallni, hogy ez még mindig csak egy „elágazás”, alábecsülést jelentett, mivel még hétköznap sem volt ritka, hogy több vonat indult Torbay felé, mint Plymouth vagy Penzance.Az Exeter St David's-től a Kingswear-ig tartó vonalat két alkotórész határozza meg - a nagy sebességű parti futás, amely a Dawlish-tenger fala mentén a strandokat és öblöket szegélyezi; és a hegyvidéki gömbölyű kúszik le a tengerparti üdülőhelyekre. A szükséges vonatok és menetrendek üzemeltetéséhez ezért nagyon széles tapasztalatokkal és készségekkel rendelkező személyzetre volt szükség, különös tekintettel arra, hogy a mozgó szolgáltatások folyamatos üzemeltetése gyakran nagyon kora reggel és általában késő éjszaka folyik. Adja hozzá az alkalmi csatornavihart, és összetevői vannak néhány nagyon viharvert férfinak és gépnek.Az Exeter és a Newton Abbot is jól megalapozott mozdonyraktárak voltak az útvonal gőzüzemének csúcsán az 1950-es években, a víz, a szén, a lemezjátszók és a kiterjedt karbantartási létesítmények teljes dicséretével, nem beszélve az állomány óriási mellékvágányairól, hogy mindenki és mindenki számára megfeleljen. követelményeknek. A legtöbb motor a helyszínen tartózkodása idején e helyek egyikét keresi fel, eltekintve a tartósan a raktárakhoz rendeltektől.A Paignton és a Kingswear egyaránt megalapozta a megalapozást, és ez utóbbit a saját lemezjátszója is dicsérte, még akkor is, ha kissé be volt szorítva a rendelkezésre álló korlátozott helybe. Annak érdekében, hogy Paigntont megszüntesse néhány stressz hatására, a közeli Goodrington Sands Halt széleskörűen kibővült, hogy hosszú kocsivágásokat biztosítson. Az erőfeszítések még tovább mentek azzal, hogy néhány járatot elindítottak a megállóban, és bár ez csak napi négy észak felé tartó vonatból állt, közöttük mintegy 36 busz és több mint kétezer utas látta el a szolgálatát néhány óra alatt!Ennek a forgalomnak a megkönnyítése érdekében mi a helyzet a tekintélyes hajtóerővel, amelyet a déli part mozgásának megőrzésére fordított jelentős feladatra szántak, és a GWR minden bizonnyal arról híres, hogy hozzájárul a gőzhúzás történetéhez.Charles Collett a GWR mozdonyfelügyelőjeként a sorban nyolcadik, a motortervezés néhány nagyon nagy nevének nyomdokaiba lépett. Maga Isambard Kingdom Brunel, William Dean és George Jackson Churchward, hogy csak néhányat említsen, akik korábban már mentek és nyomot hagytak a nyugati síneken.1922-ben a posztra lépve Collettnek először a számtalan mozdony-típust mutatták be a cégfúziók során, amelyek sok esetben az elkövetkező években is előfordulnak. Collett gyorsan kidolgozta a szabványosítás eszközét sok mozdony újjáépítésével, a Swindon művekből származó közös GWR alkatrészekkel. Bár nem ez volt a vágyott fókusz.Charles Collett modern új mozdonyokat akart megtervezni, és ezen a területen hagyhatta el a GWR történelem egyik legjelentősebb nyomát. Sok régebbi típust nagyobb és jobban teljesítő gépekkel kíván lecserélni, Collett figyelmét mind a harckocsikra, mind a pályázati típusokra fordítja, és nem kevesebb, mint 25 különböző kivitelben készítené el a teljes termelést a tartózkodása alatt.E produkciók között a nap legismertebb mozdonyai kerülnének. Mivel az a GWR volt, ami volt, amelyet egyesek a modern marketing technikák születéseként állítanának, Collett felelős az erőteljes nevű Castle, Hall, Pannier, Grange és végső soron a King osztályokért. Mindegyik 4-6-0 típusú, a Pannier kivételével, a mozdonyok mind ideális expressz operátorok lennének a GWR számára. E tervek mindegyike megfelelő neveket visel mind a maguk, mind a szolgáltatásaik számára.Ez valóban a gőzmozdonyok fejlesztésének csúcsa volt a GWR-nél. Ugyanis Charles Collett uralma alatt is először megjelent a dízelerő, és így a vasúti vonóerő tája örökre megváltozik.Vigye át ezt a világot a Vonatsimulátor birodalmába, és láthatja, hogy megvan a lehetősége a legcsodálatosabb élménynek a nyomás miatt, amely a fővonali forgalmat az ágvonali létesítményekre szorítja; a manőverek tolatásától kezdve az üdülési expressz szállításához és a mozdonyok irányításától a menetrend fenntartásáig.Vezetõ asszisztens Szeretettvolna már gõzgépet vezetni a Vonatszimulátorban, de azt hitte, hogy ezek túl bonyolultak, nehezen érthetõk vagy éppen túl nehezen kezelhetõk? Most már az új Driver Assist szolgáltatással teheti meg!A teljesen új vezetősegítő funkció valós idejű visszajelzést ad a mozdony kezeléséről, hogy megtanítsa Önt, hogyan lehet optimális vezérlő bemenetet biztosítani annak érdekében, hogy a motor csúcs üzemi állapotban legyen. Kezdetben ezt csak a gőzgépek esetében alkalmazzuk a TS2016-ban, de meghallgatjuk visszajelzéseit, és megvizsgáljuk, hogyan alkalmazzák azokat más mozdonyokra.A Driver Assist kiemeli a beállítandó kezelőszerveket, és részletes utasításokat, valamint valós idejű visszajelzéseket nyújt Önnek arról, hogy meddig kell elmozdítania a vezérlést, és milyen hatása van a mozdonyra. Miután megértette a dolgot, a rendszert úgy alakították ki, hogy kikapcsolhassa és egyedül végezhesse. Ha elakad, és úgy érzi, hogy újra szüksége van a segítségre, újra bekapcsolhatja.Mellékelt mozdonyok és gördülőállományGWR 4073 osztály (kastélyosztály), Brunswick Green, Wartime és Weathered LiveriesGWR 4073 osztály (kastélyosztály) kettős kéményváltozat, Brunswick zöld színbenGWR 5700 osztály (csomagtartó) Brunswick zöld, tiszta és viharvert májbanGWR 6000 osztály (King osztály) Express kék és Brunswick zöld színbenGWR 6800 osztály (Grange osztály) Brunswick zöld, tiszta és viharvert májbanGWR 6959 osztály (módosított csarnokosztály), Brunswick Green, Clean and Weathered LiveriesHawksworth centenáriumi edzői a vér és puding színezésébenGWR Collett kiránduló edzők a vér és puding és a gesztenyebarna májokbanBR Mk1 edzők csokoládé és krém színbenGWR 3, 5 és 7 deszkás kocsik, standard kisteherautók, halszállító kisteherautók, tejtartályok, Sifon G kocsik és 20T GWR TOAD fékbuszTartalmazza a forgatókönyveketA Riviera Line a Fifties Route kiegészítőben tizenöt karrier forgatókönyvet tartalmaz:01. [Vár] Bevezetés a kastélyba02. [Pannier] Jó futás Goodringtonig03. [Pannier] Kimászás a Kingswearből04. [Táska] Szombati keverés05. [Pannier] szombati rejtvény06. [Kastély] Goodrington Gamble07. [Vár] Exeter Kitartás08. [Vár] Félig fut09. [Vár] Félig üresen fut10. [Grange] Expressz teherszállítás11. [Grange] Extrém teherszállítás12. [Grange] Dawlish napkelte13. [Grange] Dawlish vihar14. [Vár] Torbay művelet15. [Vár] Torbay-bajokA Riviera Line a Fifties Route Add-On-ban három Railfan Mode forgatókönyvet és két Quick Drive forgatókönyvet is tartalmaz:[RailfanMode] Churston[RailfanMode] Newton apát[RailfanMode] DawlishEK QD észak feléEK QD déli iránybanTovábbi forgatókönyvek állnak rendelkezésre a Steam Workshopon online és játékon belül. A Train Simulator Steam Workshop forgatókönyvei ingyenesek és könnyen letölthetők, és még több órányi játékot adnak hozzá. Mivel a forgatókönyveket naponta adják hozzá, miért nem nézi meg most!Kattintson ide a Steam Workshop forgatókönyvek megtekintéséhez.Közös legfontosabb jellemzőkFejlett gőzgép-szimuláció az összes mozdonyhozGőzláda és gőzmelegítő szimulációNagyobb Hawksworth négysoros túlhevítő szimuláció (kastélyosztály)Élő és kipufogógáz-befecskendező funkcióHaladó részecske-kibocsátó funkcióTűz lüktető és látható tűzszintReális kerékcsúszás / csiszolás funkcióReális hengerfedél-szabályozás + kár szimulációReális kazán alapozó szimulációVáltó vízgyorsítás / fékezés szimulációVízlátó üveg + szabályozó kenéseVízvályú pályázat újratöltési funkciójaKis és nagy kidobó funkcióFejkód és fejfa funkcióFülke- és műszervilágítás (ha szükséges)Quilling WhistleSmokebox ajtó, lefújás és Ashpan szimulációDriver Assist funkcióPontos hangokat a Steam Sounds Supreme szolgáltatTizenöt kihívást jelentő karrier és három Railfan Mode forgatókönyvQuick Drive kompatibilis