Novus Inceptio

Novus Inceptio

 

Platform:
PC -> Steam
Licensz:
Digitális termékkulcs
Nyelv:
Többnyelvű
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
5 122 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL


Figyelem!
Ez egy Early Access játék, vásárlás előtt olvassa el a játék specifikációját. Csak akkor vásárolja meg a játékot, ha megértette és elfogadja a játék specifikációját, és ha hajlandó elfogadni az esetleges hibákat és hibákat, valamint minden olyan változást, amely a játék fejlesztése következtében bekövetkezhet. Ez azt is jelentheti, hogy eltávolítja az összes felhasználói adatot. A játék megvásárlásakor Ön is vállalja, hogy részt vesz a hangolásában és tesztelésében.
Az alább említett információknak nem kell érvényesnek lenniük a játék jelenlegi verziójában. A specifikációk és a nagy teljesítmény követelményei változhatnak a játék további fejlesztése során.
Köszönöm a megértést!
PROLÓGUS
A Novus Inceptio egy túlélési RPG, amelyet bolygónkra állítottak be, de messze a jövőben. Annak ellenére, hogy a játékot túlélési játéknak nevezik, ez nem egy tipikus túlélési kihívás típusú játék. Ez elsősorban azért van, mert a túlélési elemek csak a játék hátterét hozzák létre, és a fő cél a nagyon összetett kézműves rendszerre és az értékek építésére irányul a játékban. A Novus Inceptio a nyugodt játékélményről szól, amely hasonló a stratégiai és pihentető játékstílushoz. A játék egyedülálló erőforrás-öröklődési rendszert tartalmaz, és interakciót kínál minden játékobjektummal. A tárgyak nem csak a játék háttereként szolgálnak.

A Novus Inceptio szokatlanul ötvözi a sci-fi és a fantasy témákat egy csipetnyi apokaliptikus ötlettel. A történet a Föld bolygón játszódik a távoli jövőben, de nem a Földön, ahogy manapság ismerjük. A játék során az egyik legfontosabb téma az igazság feltárása azokról, akik ősi időktől fogva mindennek a hátterében állnak ...
A JÁTÉK FŐ ELEMEI
Különböző nézőpont
a túlélési játékra Ne számítson tipikus túlélési kihívás játékra, mert a túlélési elemek kissé háttérbe szorulnak. Egyrészt fedezni kell a túléléshez szükséges alapvető szükségleteket, de ezek a tevékenységek nem zavarnak sokat, inkább fokozzák a világ légkörét. Másrészt nem nehéz megölni vagy meghalni valamilyen sérülés következtében.

A VILÁG NEM CSAK HALOTT HÁTTÉR
Szinte mindennel kölcsönhatásba léphet a föld felszínétől, bokroktól, fáktól kezdve a saját épületeiig. A játékban egyetlen növény sem szolgál csak díszként - szeretnél gombát szedni és megenni? Menj csak, semmi nem állít meg. Még a közönséges fa sem csak faforrásként szolgál, hanem más anyagokat is kínál (kéreg, levelek, ágak, gyanta stb.).

ÉLŐEN Pihenő környezet
A játék természetes időáramlással rendelkező környezetet tartalmaz, a napi ciklust követve és az időjárási változások hatására. Ha megáll egy pillanatra és meghallgatja a természet hangjait, felismeri, hogy a farkas melyik irányba vadászik, érezheti a szél felszállását, vagy csak elengedheti magát, miközben hangulatos zenét hallgat, és nyugodtan pihenhet hallgatva a levelek és a szél suttogását.

KOMPLEX MŰVÉSZETI RENDSZER
A játék-kézműves rendszer nagyon nehéz belső logikán alapul, amely a végtermék minden egyes részének egyedi gyártását igényli. Az ilyen játékmechanikák jutalmául egyedi tárgyakat kap, anyagbónuszokkal fűszerezve, pl. Nagyon fontos, hogy tölgyből vagy fenyőből készítenek-e. A játék a kézműves rendszer lehetőségét is kínálja azok számára, akik nem akarnak táblázatokba és számításokba merülni.

ANYAGBONUSZOK
A játék az erőforrások öröklődésének egyedülálló rendszerét tartalmazza, amelyet a kézművesség során használnak. Ezért lehetséges egyedi tárgyak készítése sajátos jellemzőkkel, ami a kézműves összetettség miatt következik be.

KORLÁTLAN JELLEMZŐI OPCIÓK
A játék lehetővé teszi a karakter természetes fejlődését. Csak az Ön által használt személyes tulajdonságok javulnak. Szabad keze van ahhoz, hogy olyan szakterületet alkosson, amelyet igazán élvez. Még a játék kezdete előtt nem kell gondolkodnia a megfelelő faj vagy szakma kiválasztásán - a karakter tulajdonságait automatikusan beállítjuk a gyakori karaktertevékenységek szerint.

JELLEMZŐ Öregedés
Igen, játék közben a karaktered idősebbé válik, és idővel meghalhat, ezért egy generációval tovább léphet. Az öregedő rendszer a sajátos karakterszintű rendszerünk. A kor tapasztalati pont, és egy generáció szint. Nem kell tartania az öregedéstől, mert ez a szint felemelkedésének természetes módja, amely bónuszokat és még jobb tulajdonságokat nyújt Önnek.

ÉPÍTÉSI RENDSZER
A moduláris rendszernek köszönhetően az új otthon építése során az egyetlen korlátozó tényező a kreativitása (és ha nem, akkor mindig kész házakat használhat). Rendszerünk különbsége az építési folyamatban van. Először is, szánjon rá időt és tervet, csak ha készen áll, elkezd anyagokat gyűjteni, és végül megépíti álmai házát.

TERMELÉS
A háza körül farmot építhet, és jó minőségű étel elkészítéséhez szükséges növényeket termesztheti, vagy saját fát ültethet, és különböző egzotikus növényeket hozhat az otthonába különböző biomákból.

ANOMÁLIA
A világon számos portál létezik, különböző dimenziókban vagy időkben. Anomáliákban egyedülálló jutalmakkal találkozhat, de elsősorban új kézműves recepteket tanulhat meg, amelyek elengedhetetlenek a kézművességhez. De létfontosságú figyelni az ezekben a portálokban elrejtett veszélyekre.


Túlélni!
A játék elején megtalálja karakteredet a vad természet közepén. És a felszerelésed? Csak egy kés és alapvető eszközök. Szerencsére nem vagy egyedül! Kicsi személyes robotod, az A2-A értékes társad, de nem azért van, hogy teljes munkát végezzen helyetted. És mivel a természet nem ad ingyen dolgokat, meg kell találnia az élelmiszer, a hő forrásait és fel kell készülnie a veszélyre, amely a mély erdőben rejlik. Betegség, sérülés vagy halál a mindennapi kenyér. Egy idő után, amikor megtanulja a világ törvényeit, készen áll a következő útjára.

ÉPÍT!
Az otthon a túlélés és a tulajdonságok fejlesztésének alapja. Építhet saját házat vagy farmot, és a sok kézműves szakterület egyikére koncentrálhat. Az épületrendszer moduláris elemek segítségével működik, ahol először megtervezheti, majd összegyűjtheti a szükséges erőforrásokat a végső építkezéshez (ami nem lenne könnyű feladat). Az egyetlen korlátozó tényező a komponensek receptjeinek ismerete, a saját kreativitása, elegendő erőforrás és készség.
Megtanulhatja az új alkatrészek kidolgozását olyan speciális tervrajzok megtalálásával, amelyek megtalálhatók a dobozokban az egész világon, vagy az anomáliákban.

TEREMT!
Szereted a kézműves dolgokat? Akkor imádni fogja a Novus Inceptiót! A játék minden egyes eleme egyedi, és maga a játékos készítette. Bármely tárgy készítése összetett folyamat, amely sok tulajdonságon alapul, a készség szintjétől a felhasznált anyagig. A kézműves rendszer nem szabja meg a játékos számára, hogy pontosan milyen anyagot kell használni valamilyen kézműves elkészítéséhez, ehelyett kiderül, hogy milyen típusú erőforrásra van szükség, pl. vasbalta gyárt. Bármely alkatrészhez különböző típusú anyagokat használhat, pl. Ha fával készít, akkor a rendszer figyelembe veszi a fa keménységét.
A Novus Inceptio támogatja a játékosok által készített tárgyakat. Ezért az elem minősége és technológiája az idő múlásával javulni fog a karakterjellemzőkkel együtt.

FEDEZD FEL!
Ez nem csak a világ rendezéséről szól, hanem a túlélésről és a virágzó gazdaság megteremtéséről is. Az élet, a veszély és a rejtély teljesen új világa vár rád. Vannak sűrű erdők, száraz sivatagok, trópusi dzsungelek vagy forgalmas víz alatti élet.
Hosszú útra indulhat, hogy értékes anyagokat fedezzen fel, vagy kiderítse a helyreállított bolygó igazságát és valódi célját.
HÁTTÉRTÖRTÉNET
Az istenek hajnala
A Galaxis hideg és ellenséges hely, és az alkotók tisztában vannak ezzel. Több milliárd évet töltöttek az intelligens életforma keresésével, de soha nem sikerült. Minden rendelkezésre álló eszközzel több bolygót kezdtek védeni fejlettebb organizmusokkal. Azt mondják: "Az élet nem halhat ki." De ugyanakkor megértik az összes civilizációra váró nagy kockázatot. Ezért az alkotók diszkrét DNS-manipulációval és információk hozzáadásával próbálják megakadályozni a romboló népirtásokat.

Lázadó hívők
Az alkotók az emberi civilizáció hajnalától az emberi faj mellett álltak. Istenként titokban befolyásolták a civilizáció fizikai és technológiai evolúcióját vagy akár pszichológiai érését. De senki sem tökéletes, még istenek sem. A béke és a jólét fenntartása helyett az emberek hajlamosak voltak háborút imádni, és mindent elfelejtettek isteneikről.
Az alkotók rájöttek, hogy kísérletük kudarcot vallott, és már nincsenek hatásköreik, hogy megállítsák ezt a fanatikus őrületet az emberek között. Amikor utolsó hírnökük meghalt, egy portálon keresztül visszatértek oda, ahonnan jöttek. Más bolygóra? Vagy egy másik valóságba? Senki sem tudja biztosan. De azt tudjuk, hogy soha nem hagyták abba az adatok gyűjtését a portálon keresztül.

A világ vége
Az emberi civilizáció következő fontos lépésére csaknem 2000 évvel később került sor. Ebben a korszakban felfedezték a maghasadást, és az egész bolygó tele volt atomrobbanásokkal. A háború ijesztően gyors és hatékony volt. Azokat, akik nem tudtak elbújni a földalatti bunkerekbe, sugárzás érte és meghaltak. Emberi milliárdokból alig néhány százezer ember maradt életben. Anélkül, hogy az emberek tudták volna, hogy az alkotók információkat kaptak az emberi világ végéről, dühösek lettek, hogy az emberek annyira felelőtlenek, és visszatértek a Földre, hogy megsemmisítsék a bolygó egész emberi faját.

Emberi 2.0
Az elhagyatott bolygó folyamatosan keringett a nap körül. Az évezredek során lassan megszabadult a halálos sugárzástól. Végül az alkotók úgy döntöttek, hogy új kísérletet indítanak. Az emberi DNS mintáival és a végtelen információs adatbázis segítségével visszatérték az életet a bolygóra. Emellett új embereket hoztak létre - a Homo Novust a talpraesett bolygó lakására. Annak érdekében, hogy ne kövessék el ugyanazt a hibát, mint korábban, az alkotók úgy döntöttek, hogy minden új emberi klónt elkísérnek egy személyes robotral A2-A.

Fedezze fel a világokat!
Az A2-A valami olyan, mint egy őrangyal. Segíti és védi az embereket, és fokozatosan bonyolult tudást kínál számukra. Ezen felül figyeli az egyes klónok viselkedését, hogy megakadályozza az agresszív viselkedést, amely a korábbi civilizáció összeomlását okozta.
Mégis, a megfigyelő és ellenőrző rendszer nem elég megbízható ahhoz, hogy az alkotók megbízhassanak benne, és ezért az alkotók néhány anomáliát telepítettek a bolygón, így a klónok vissza tudnak utazni az időben és tanulni a múltbeli civilizációk hibáiból. És ki tudja? Talán ez egy új civilizáció kezdete lenne, amely végül a felfedezésre és a tanulásra fordítja az idejét, nem pedig megöli és elpusztítja.

És a Teremtők? Ezúttal nem mennek el. Több ezer A2-As adatait elemzik és várják a megfelelő pillanatot, hogy személyesen bemutatkozhassanak gyermekeiknek.

Adatok
Terméktípus
Alapjáték
Műfaj
Kaland, Indie, Szerepjáték, Szimuláció
Megjelenés
2015.10.05
Aktiválási régió
Világszerte
Kiadó
Analgesic Productions
Cikkszám
DIGI06452
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ