Kérdése van? info@codeguru.hu
A JÁTÉKRÓL
A MyRPG számos szerkesztőből áll, amelyek segítenek létrehozni a 3D (MMO) RPG világot. Ezeket a szerkesztőket négy kategóriába sorolják: 3D szerkesztők, GUI szerkesztők, Szabály szerkesztők és Universe szerkesztők.Az RPG egy olyan eszköz, amely képes játék univerzumokat és sztorikat játszani egyedül vagy többként a helyi hálózaton vagy online szervereken keresztül.VilágszerkesztőA Világszerkesztő lehetővé teszi a 3D-s környezet megtervezését, amelyben kalandjátéka zajlik. Nagyon könnyen elhelyezhet 3D-s tárgyakat, például lényeket, felhőket, tavakat, de csapadékokat, fényeket, hangokat vagy részecskéket stb. könyvtárban vagy saját létrehozási könyvtáradból. Mozgassa, forgassa és méretezze őket tetszés szerint a világ áttekintő elrendezésében.
TerepszerkesztőA Terepszerkesztő az az eszköz, amellyel megtervezheti a terepeit. Ez lehetővé teszi, hogy sokféle terepet hozzon létre, és beállítsa világának alakját 10 hatékony és teljesen testreszabható eszközzel.Grab terepRaise magasságakisebb magasságúSmooth flatternsima lejtőtfesték ZajFlatternszett MagasságTiszta Terep (hogy lyukakat a terep, és épít barlangok)visszaállítása Terep (a törlési rések onthe terep)
TerepfestőA Terrain Painter lehetővé teszi az anyagok festését a terepén. Minden anyag testreszabható diffúz, részletezett és normál textúrával. A MyRPG több száz használatra kész textúrát tartalmaz.
AnyagszerkesztőAz Anyagszerkesztővel megváltoztathatja a 3D objektumok által használt anyagokat. Az anyag olyan textúrák összessége, amely lehetővé teszi fantasztikus effektusok előállítását, például tükröződést, ragyogást vagy átlátszóságot. Az anyagok animálhatók is, és különleges hangokat adhatnak ki az ütközés és a lépések hatására. A MyRPG minden objektuma saját testreszabható anyagokkal rendelkezik.
Matrica szerkesztőTegyen további részleteket az objektumokról és a terepekről a Matrica szerkesztővel. A matricák átlátszó textúrák, amelyek egyedi és egyedi részleteket adnak a jelenetekhez.
RészecskeszerkesztőHozzon létre részecskehatásokat a Részecskeszerkesztővel. A részecskehatások a robbanásoktól a tartós részecskékig és a környezeti részecskékig terjedő hatások széles körét fedik le. A részecskék felhasználhatók a jelenet vizuális effektjeinek javításához, valamint egyedi varázslatok és készséghatások létrehozásához. Kiterjeszthető effektkönyvtár érhető el a MyRPG-n belül.
FolyószerkesztőA River Editor segítségével beilleszthet olyan "flow" objektumokat, mint a folyók, kaszkádok, lávafolyások és egyebek. Ez lehetővé teszi az áramlási sebesség, a textúra, az ellenállás és a hullámzás meghatározását. A River Editor a részecskeszerkesztővel együtt elengedhetetlen eszköz, hogy minél több életet nyújtson a játék jeleneteinek.
Road EditorA Road szerkesztő lehetővé teszi az utak festését a terepen. Alapvető szerkesztő, hogy részleteket adjon meg az útról, például a keréknyomokat. Az utakat szisztematikusan állítják be, hogy tökéletesen illeszkedjenek az Ön terepéhez.
Mesh Road EditorAz Útszerkesztőhöz hasonlóan a Mesh Útszerkesztő is lehetővé teszi utak festését. De a hálós utakat nem szisztematikusan helyezik el a terepen (ellentétben a közúti szerkesztővel), ez lehetővé teszi a hidak vagy bármely más lebegő / repülési út könnyű tervezését.
ErdőszerkesztőA Forest Editor egy intelligens szerkesztő, amelyet erdők és gazdag környezetek építésére használnak. Lehetővé teszi az Ön által választott több hálóból álló kefék meghatározását, mint például fák, sziklák, virágok vagy bokrok. Egyetlen egérgombbal sokféle környezetet festhet, például erdőt, sziklás sivatagot, mocsarakat stb.
TerületszerkesztőA Területszerkesztő a játék zónájának meghatározására szolgál. Amikor a játékos elhagy egy zónát, beállíthat egy műveletet, például néhány üzenet kiváltását, a HP veszteségét vagy bármely más kívánt funkciót.
Vázlat eszközHa szüksége van néhány új objektumra, de nem akar vagy nem szeretne külső szerkesztőt használni (például Blender, Max vagy Maya), a Sketch Tool itt áll. Ez lehetővé teszi új egyszerű 3D-s objektumok létrehozását. Ez a szerkesztő arra is késztet, hogy textúrákat válasszon az újonnan létrehozott objektumhoz.
AlakszerkesztőAz Alakszerkesztővel egyszerűen importálhat 3D-s modelleket külső eszközökből. Importálhat collada modelleket (.dae fájlokat), megváltoztathatja az alapértelmezett anyagokat, szerkesztheti a meglévő animációkat, és a meglévőkből új animációkat hozhat létre. Akár triggert is hozzáadhat a hálójához, mint a lépések. Ez egy elengedhetetlen eszköz egy külső animációs modell jó játékmintává alakításához.NPC párbeszédpanelekAz NPC párbeszédpanelek testreszabható ablakok, amelyeket a fő GUI szerkesztővel módosíthat. A párbeszédablakok akkor indulnak el, amikor egy barátságos NPC-vel lépnek kapcsolatba, és az adatok a Dialog Editor adatbázisból származnak.
Készlet és táskákA készlet és a táskák a fő GUI-szerkesztővel is testreszabhatók. Beállíthatja a megengedett táskák számát. Legfeljebb 18 elhelyezést állíthat be a készletben. Egy egyszerű Drag and Drop felkészíti a játékost. A MyRPG automatikusan ellenőrzi, hogy egy objektum felszerelhető-e az adatbázisban szereplő definícióinak megfelelően.
Varázs könyvA varázslatokat és a varázslatokat a fő GUI-szerkesztővel is testre szabhatjuk. Az adatbázis-meghatározások és a játékosok progressziója határozza meg, hogy mely varázslatok jelenjenek meg és legyenek elérhetők.
Küldetés és eredményekA Quest Book és az eredmények szinkronban vannak az adatbázissal és a karakter progressziójával.
Fő GUI szerkesztőA grafikus felhasználói felület minden elemét testre szabhatja a GUI szerkesztővel. Tedd egyedivé játékodat a professzionális kezelőfelület segítségével Képek, szövegvezérlők, 3D-s objektumok, bemenetek, listadobozok és még sok más rajzolásához. A kiegészítés, az erőteljes adatkapcsolási mód lehetővé teszi a játék minden adatának megjelenítését egyetlen kódsor nélkül.
Profilok RendszerA Profiles System egy hatékony eszköz, amelyet a grafikus stíluskezelés lehetővé tesz. A Profilszerkesztővel testreszabhatja a Windows grafikus megjelenését, betűtípusait és színeit, amelyeket az ingame felületén használ.
Karakterválasztó GUIA Karakterválasztás GUI lehetővé teszi az új játékok és betöltési fázisok során megjelenített karakteradatok vezérlését. A fő GUI-szerkesztővel párosítva egyedi megjelenést és érzetet kölcsönözhet univerzumának. És a Wolrd szerkesztővel egy teljes 3D-s jelenetet készíthet a karakterválasztáshoz.
Képernyők betöltéseA betöltő képernyők testreszabhatók a játék teljes szintje vagy terület szerint. Így egyedi, mélyreható képet adhat a játékának.
Karakter és célhudakA Character Hud és a Target Hud legfeljebb 10 adattal testreszabható. Állapotikonokat is rajzolhat (az államszerkesztővel együtt). A fő GUI-szerkesztő segítségével testre szabhatja ezeknek a Huds-oknak az aspektusait.
KarakterlapMinden karakteradat elhelyezhető ebben a lapban. A fő GUI-szerkesztő használata lehetővé teszi a karakterlapok különböző aspektusainak teljes testreszabását. Az adatok automatikusan frissülnek a játék közben.
Varázslat bárA Varázslat sáv egy MMO-szerű varázslat, amely gyorsbillentyűkkel valós időben varázsolhat.
CsevegésCseveghet barátaival a helyi hálózaton vagy az interneten keresztül. A Chat GUI lehetővé teszi speciális parancsok beírását (/ dance, / salute, stb ...).
MiniMapA Minimap grafikus kezelőfelülete számos mini térképtípus kezelésére képes, például felfedező térképek (wow-szerű) vagy pin-térképek. A nagyítás / kicsinyítés tartományát is szabályozhatja.TáblázatszerkesztőA Tables Editor lehetővé teszi klasszikus RPG táblák beszúrását, amelyek meghatározzák a játékrendszer által a műveletekhez használt értékeket.
OsztályszerkesztőAz Osztályok szerkesztő lehetővé teszi saját osztályok létrehozását. Minden osztálynak lehetnek bizonyos tulajdonságai, bónuszai és tapasztalati görbéi.
Skills EditorA készségek meghatározzák azokat a műveleteket, amelyeket a karakterek képesek végrehajtani, ezek lehetnek kardtámadások, varázsigék leadása, meghívások és még sok más. A készségek aktívak vagy passzívak. Aktiváló készségek a "varázslatkönyvből" érhetők el, és csatolhatók a műveletsávhoz egy játék közben.
Tételek szerkesztőjeA tárgyak nem páncélok és fegyverek. Ez a szerkesztő lehetővé teszi ikonok és effektusok meghatározását, amikor egy karakter használja őket. Az elemek egyéb hasznos játékbeli elemek is lehetnek, például kulcsok, alkatrészek, küldetések, trófea stb.
PáncélszerkesztőA Páncélszerkesztő lehetővé teszi, hogy teljes körűen leírja és elkészítse a páncél darabjait, például a betéteket, a vállrészeket, amelyeket a karakterek viselhetnek. Az Armor szerkesztő meghatározhatja a bónuszokat és effektusokat (fények és részecskék, speciális szabályok), amelyek ehhez a páncélhoz vagy egy teljes készlethez kapcsolódnak. A páncélok felszerelhetők a karakter hálóra, vagy egyszerűen hozzáadhatók a felszerelt tárgyakhoz.
FegyverszerkesztőA Páncélszerkesztőhöz hasonlóan a Fegyverszerkesztő is lehetővé teszi, hogy saját fegyverét készítse el azáltal, hogy meghatározza a speciális fegyverhez csatolt károkat, bónuszokat és effektusokat.
Animációk szerkesztőjeAz animációkat készségek felhasználásával indítják el. Az Animations Editor lehetővé teszi az idővonalon elindított összes vizuális effektus meghatározását. A hatások sokféle formát ölthetnek, például: karakteranimáció, fényhatások, részecskekibocsátások, tárgyak ívása vagy törlése, hangok és még sok más. Az Animation Editor segítségével egyedi játékmenetet határozhat meg a világ számára.Megjegyzés: Ez a szerkesztő még folyamatban van
ÁllamszerkesztőAz államszerkesztő lehetővé teszi speciális buff / debuff definiálását, amelyek hatással vannak a karakterekre. Valami olyasmi lehet, mint halál, méreg, alvás, megkövesedettség, sérthetetlenség és még sok más.
HangszerkesztőA Hangok Szerkesztő lehetővé teszi a játék minden egyes hangjának speciális beállításait, például az alapértelmezett hangerőt, hangmagasságot, ismétlési időket ...
AttribútumszerkesztőAz Attribútumszerkesztő lehetővé teszi, hogy saját karakterattribútumokat hozzon létre, például Erő, Intelligencia stb. Minden attribútum alapulhat egy kocka rendszeren (pl .: 2d6 + 7, 3d6, 1d20 + 5, ...) vagy képleteken (pl .: (STR + DEX) / 2). Ezzel a hatékony szerkesztővel létrehozhatja saját szabályrendszerét, akár kockák alapján, mint sok toll és papír szerepjáték, vagy olyan képletek alapján, mint sok MMORPG.
Feltételek szerkesztőjeA Feltételek Szerkesztő lehetővé teszi, hogy elemeket, fegyvereket és kategóriákat, készségiskolákat és egyéb lexikai elemeket definiáljon a saját wolrdjához.Színészek szerkesztőAz Actors Editor létrehozza az alapértelmezett Player karaktert a játékához, valamint a Nem játszható karaktereket is. Minden karakterhez megadhat speciális képességeket, készletet, felszerelést és zsákmányt. A Karakterszerkesztő tartalmaz egy Mesterséges Intelligencia szerkesztőt, amely meghatározza a viselkedését. Lehetővé teszi a karakterek speciális anyagokkal történő megnyúzását is. A MyRPG tizenkét játszható futammal érkezik.Megjegyzés: Ez a szerkesztő még folyamatban van
Dialogs EditorA Dialog Editor kezeli a párbeszédeket. A párbeszédpanelek az NPC válaszfái és a választási halmazok. Minden választás bizonyos műveleteket indíthat el csevegési parancsokkal.
Küldetés és eredményszerkesztőEz a szerkesztő lehetővé teszi a küldetések és eredmények leírásának és feltételeinek beállítását. Ezenkívül olyan speciális beállításokat is konfigurál, mint a közösségi hálózat és a gőzmegosztás.
Események szerkesztőEz a szerkesztő lehetővé teszi, hogy játék közbeni eseményeket hozzon létre, amelyeket a játékos műveletei vagy a globális idővonal vált ki. Az események lehetnek kivágott jelenetek, ívó lények, NPC-akciók, ... Ezután dinamikus és élő világot hozhat létre.Megjegyzés: Ez a szerkesztő még folyamatban van
Faction EditorA frakciók határozzák meg a mesterséges intelligencia viselkedését másokkal szemben. Ez a szerkesztő lehetővé teszi a felek közötti viselkedési szintek kezelését.KönyvtárA MyRPG saját könyvtárral rendelkezik, amely növényzetet, lényeket, elhelyezhető épületeket, részecskéket, textúrákat és így tovább tartalmaz. Ez az ingame könyvtár a MyRPG fejlesztése során gyakran növekszik.
Modellek és textúrák importálásaImportálhatja saját 3D-s modelljeit a collada importőr (.dae fájlformátum) használatával. A Blender, a Max vagy a Maya szoftverekkel saját modelleket készíthet. A textúrák egyszerű .jpg, .png vagy .dds fájlok.
Az általunk értékesített digitális licenszkulcsokra cégünk 1 hónap felhasználási időt biztosít.Ezen időtartam alatt támogatást adunk, minden felmerülő problémára teljes körű garanciát. Hibás termék esetén akár azonnali csere garanciát biztosítunk.Kérjük vásárlóinkat, hogy ez időtartamon belül aktiválják a terméket.Amennyiben 1 hónapot meghaladóan kerül terméke aktiválásra, úgy nem vagyunk kötelesek a digitális termék vonatkozásában cserélni azt!