Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A Might & Magic VI: The Mandate of Heaven 1998-ban jelent meg a 3DO-n, és a Might & Magic sorozat része. Ezt megelőzően öt éve nem látott a világ újabb Might & Magic játékot, hiszen az előző Might & Magic fejezet 1993-ban jelent meg. A játék Enroth kontinensén játszódik, és főleg Roland Ironfist történetéről szól, akit a kreegánok fogva tartanak.Hűen maradva a gyökerekhez, de ugyanakkor újításokkal érkezveA The Mandate of Heaven a hatodik rész a Might & Magic sorozatban, és az első, amelynek játékterét valódi 3D motorral készítették el, lehetővé téve a terep szabad felfedezését (szemben a korábbi játékok grid-alapú mozgásával) és a kamera forgatását. A karaktereket és számos tárgyat 2D-s sprite-ok ábrázolják. A játékmenet az elődök képletét követi, több változtatással, amelyek közül a legjelentősebb a valós idejű harc lehetősége. A valós idejű harc szabad mozgást tesz lehetővé, míg a hagyományos, kör alapú harc helyhez kötött.TörténetMiután a romlott őrzőt, Sheltemet legyőzték, az Ancients faj és az idegen Kreeganok közötti, végtelennek tűnő háború új szakaszba lépett. A Kreeganok által lakott meteorszerű űrhajók zuhantak a technológiailag kevésbé fejlett Enroth bolygóra. A helyi király, Roland Ironfist azt tervezi, hogy megtámadja a démoni kinézetű idegeneket, de egy Sulman nevű mágus elárulja, és eltűnik. Xenofex, a Kreeganok királya szektát alapít, amely azt tanítja az embereknek, hogy az Ironfist-dinasztia elvesztette a birodalom uralmának Mennyei Mandátumát. Eközben Sweet Water városát megszállják a kreegánok, és négy kalandor belekeveredik a csatába és az eltűnt király keresésébe.Karakter- készítés és fejlesztésA karakteralkotás némileg korlátozottabb: az embereken kívül nincs más faj, és a csapatban csak négy kalandor van. Hat osztály áll rendelkezésre: Knight, Druid, Paladin, Cleric, Sorcerer és Archer. Új képességrendszer került bevezetésre, amely lehetővé teszi a játékos számára, hogy a karakter képességei (pl. bizonyos fegyvertípusokban való jártasság) manuálisan emelkedjenek, amikor a karakter szintet lép. A karakterek a legtöbb osztály képességeihez is hozzáférést kapnak, függetlenül az eredeti osztálymegjelölésüktől.