Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A Medieval Engineers egy homokozós játék, amely a középkori technológiát használó építészeti munkák és gépészeti berendezések karbantartásáról, kivitelezéséről és karbantartásáról szól. A játékosok városokat, várakat és erődítményeket építenek; mechanikus eszközök és motorok építése; tereprendezést és földalatti bányászatot végezzen. Van egy egész bolygó felfedezésre!A játék inspirálta az igazi középkori technológiát és azt, ahogyan az emberek építészeti munkákat és gépészeti berendezéseket építettek a középkori technológiák felhasználásával. A középkori mérnökök arra törekszenek, hogy betartsák a fizika és a történelem törvényeit, és nem használnak olyan technológiákat, amelyek az 5. és 15. században nem voltak elérhetőek.A középkori mérnökök az építési szempontokra koncentrálnak, de akciójátékként is játszhatók. Arra számítunk, hogy a játékosok kerüljék a közvetlen ember-ember harcot, és kreativitásukat és mérnöki készségeiket inkább hadigépek és erődítmények építésére használják. A középkori mérnököknek nem szabad a csapatokról szólniuk; az épített gépről kell szólnia.A Medieval Engineers a második „mérnöki” játék, amelyet a Keen Software House fejlesztett ki. Az első az Űrmérnökök, amely első évben több mint 2 millió példányban kelt el, és továbbra is bestseller.2020. március 17. - A Keen Software House bejelentette, hogy befejezi a középkori mérnökök fejlesztését és kiadja a játékot az Early Accessből. Ennek a döntésnek az volt az oka, hogy megváltoztattuk a Keen Software House csapatának fókuszát. Átstrukturáltuk a csapatot, arra összpontosítottunk, hogy az Űrmérnököket elmozdítsuk az Early Access-ből, majd az Űrmérnökök fejlesztését az Xbox One-hoz, valamint az Űrmérnökök folyamatos támogatását és frissítéseit.A március 17-i kiadással az árat 9,99 USD-re csökkentettük, vagy a regionális Steam-ekvivalensre. Az elkövetkező hetekben mindenki, aki a középkori mérnökök alapváltozatának tulajdonosa, ingyen megkapja a Deluxe verziót.
Jellemzők:
- ÉPÍTÉS SZERKEZETI INTEGRITÁSSAL ÉS RONCSOLÁSSAL
A középkori mérnökök az építésről szólnak, és a lehetőségek korlátlanok. Építsen bármit a házaktól és kastélyoktól a kocsikig és katapultokig.
- TELJESEN KAPCSOLÓDÓ VILÁGVáltoztasson, vegyen fel és vegyen kölcsönhatásba mindent, beleértve a növényeket, bokrokat, fákat, állatokat és magát a talajt is. Minden interaktív és elpusztítható!
- VOXEL TERRAFORMINGKészítse el a talajt bármilyen alakúra. Csákánnyal ásni és bányászni a földbe, vagy a speciális voxel eszközökkel alakítsa át a földet.
- KORLÁTLAN FELFEDEZÉSJátsszon volumetrikus nyílt világú környezetben, és fedezzen fel egy egész bolygót. Keressen értékes védhető területeket, vagy menjen csatába szövetségeseivel együtt, hogy elvegye az ellenség földjeit és biztosítsa az erőforrásokat. A bolygó teljes élet, fákkal, növényekkel, állatokkal és vad barbár harcosokkal.
- INTEGRITÁS ÉS MEGOSZTÁSÉpítsen strukturális integritással. Tegye túl magasra az épületeket, és összeomlanak! Tervezze meg szerkezetét, gondosan szem előtt tartva a fa és a kő közötti különbségeket. A Strukturális integritás nézet segítségével valós időben megtalálja a gyenge pontokat. Amikor a támaszok meghibásodnak, az épületek dicsőséges, valós idejű pusztulásba ütköznek!Teljesítményjegyzetek
A teljesítmény függ a világ összetettségétől és a számítógép konfigurációjától. Az egyszerű világok még a csúcskategóriás számítógépeken is zökkenőmentesen futnak, de a gazdagabb objektum-interakciókkal bonyolultabb világ még a csúcskategóriás számítógépeket is túlterhelheti. A minimális követelmények az egyszerű jelenetek futtatásához szükséges minimumot jelentik, és nem garantálják a tökéletes élményt.