Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Az In Celebration of Violence egy fantasy akció roguelike felfedezéssel és gyilkossággal. A módszeres harc megköveteli, hogy megtervezd a támadásaidat, kitéréseidet, blokkolásaidat és hárításaidat, miközben figyelembe veszed az ellenfeleket és a környezetet. A halál végleges, de javíthatod a statisztikáidat, és vásárolhatsz olyan tárgyakat, amelyek segítik a jövőbeli életeket. És ha a dolgok túl keményre fordulnak, akkor akár négy helyi barát is megragadhatja a kontrollereket, és játékosok által irányított szörnyek, zombik és banditák formájában segítheti a hőst. Beszéljünk komolyan Ez olyan, mintha a The Binding of Isaac és a Dark Souls összezsúfolódna. És a Rogue Legacy is ott van. És Hammerwatch. A harc súlyos és megfontolt, a történet homályos és nagyrészt nem létezik. Egy sikeres átfutás az egyik elágazó ösvényen akár három órát is igénybe vehet. Az In Celebration of Violence teljesen zavaros. A legtöbb, amit kapunk, az az alapvető irányítás. Minden más tárgyat, titkot és mechanikát neked kell megfejtened. Nehéz, és a kihívás nagy része a játékban lévő rendszerek kitalálásából adódik. A világ A nagy, procedurálisan generált és összekapcsolt területek a síkságoktól a mocsarakig, városoktól a dungeonokig terjednek. Ezek a területek többféle utat kínálnak a különböző végső bossok eléréséhez. A dungeonok veszélyes, de kifizetődő kockázatot jelentenek. A dungeonokban lassan kell mozogni, és a kijárat keresése közben csapdákra és titkokra kell figyelni. Az elemek kölcsönhatásba lépnek egymással és a környezettel. A tűz reagál a hőmérsékletre, az időjárásra és minden gyúlékony tárgyra, különösen az emberekre. Az elektromosság az entitások felé ível, és különösen veszélyes a víz közelében. Az eső vagy a hó esélye szervesen alkalmazkodik a terület éghajlatához, és egyszerre lehet akadály és előny. Több isten szentélye is található a földön. A játékosok választhatnak, hogy imádkoznak-e a szentélyekhez, amelyekkel találkoznak, hogy különféle szívességeket, bónuszokat és tárgyakat kapjanak. Óvatosan kell azonban választani; minden istennek más az ára, és némelyikük nem örül, ha a riválisuk az imádat tárgya. Egyes istenek a játékos kalandozás közbeni cselekedetei, például a lombok elpusztítása vagy a civilek megölése miatt is feldühödhetnek. Változatosság Rengeteg fegyver, tárgy, varázslat és emléktárgy van szétszórva a világban, amelyeket meg kell találni. Előfordulhat, hogy az ember az egyik élete elején megszerzi a hatalmas, elvarázsolt ballistát, hogy aztán a következő életében már csak néhány fa bunkósbotot kapjon. A mementók az előző életekből emlékezetes tárgyakat jelentik, és megváltoztatják a játékszabályokat. Felfedezhetsz egy olyan mementót, amely pókokat idéz meg az ellenséges hullákból, javítja a statisztikáidat tűzben, vagy megfordítja a halál hatásait. A győzelemhez több út vezet. Lehetsz fürge és lopakodó, rohamozhatsz kalapáccsal hadonászva, támadhatsz élőholtak seregét, használhatsz különféle varázslatokat, manipulálhatod az ellenséget csapdákkal vagy lángokkal, gyűjthetsz nyersanyagokat, hogy megszerezd a legerősebb tárgyakat, vagy egyszerűen csak karddal és pajzzsal mehetsz biztosra. A különböző karakterek egyszerűen csak különböző kiindulópontokat kínálnak, minden döntés a tiéd. Kihívás Egyetlen élet sincs előre megszabva a sikerhez. A vidám grafika brutális és kíméletlen élményt leplez. Az előre nem látott akadályokkal valós időben kell megbirkózni, és még egy átlagos ellenség is halálos lehet, ha nem vigyázol. A végére érve a játékosoknak be kell bizonyítaniuk, hogy képesek következetesen leküzdeni ezeket az akadályokat. A kudarc megállíthatja vagy akár vissza is fordíthatja a haladást. Ahogy tapasztalatot gyűjtesz, tervrajzokat fedezel fel és főnököket győzöl le, úgy válhatsz állandóan jobban felkészültté a jövőbeli kihívások leküzdésére. A játékosnak a végigjátszás kezdetén rendelkezésére álló választási lehetőségek és előnyök a játék során drámaian megnőnek. Új karakterek, tárgyak és bónuszok szabadulnak fel olyan módon, amelyekre a játék során csak utalások vannak.