Kérdése van? info@codeguru.hu
A Deadfall Adventures akcióvezérelt első személyű lövöldözős játék, akció-kalandjátékok elemeivel fűszerezve. Legyen kalandor, kincsvadászat, fedezze fel a világ ismeretlen régióit, és mentse meg a bajba jutott leányt az ellenség karjaiból - akár földi, akár nem földi. Csatlakozzon James Lee Quatermain-hez az egész világ útjára!A történetJames Lee Quatermain sok tehetséggel bíró ember, ám a pénz iránti kérelem nem tartozik ezek közé. James szakmában kalandor, csakúgy, mint legendás dédapja, Allan Quatermain. És tudja, hogyan lehet pénzt kiszorítani e híres nevéből, miközben megveti. Megvetik azokat, akik hiszik nagyapja meséiben a természetfelettirõl, és azokat, akik hasonlóan gúnyolódnak.Ennek megfelelően a Quatermain nem túl szívesen kíséri Jennifer Goodwint, az amerikai ügynököt és az ő volt kollégáját egy egyiptomi templomszerkezetbe annak érdekében, hogy visszatérjenek egy ősi tárgyhoz - az Atlantis szívéhez. Nem hisz e mű elismert élénkítő tulajdonságaiban, és nem is törődik vele, hogy az Ahnenerbe egy okkultra szakosodott náci osztályának egy részlege a Szívvel is foglalkozik.De az életnek lehetősége van megváltoztatni a nézőpontját. A Quatermain hamarosan vadászat részévé válik a világ minden tájáról - az egyiptomi viharos sivatagoktól az Északi-sark jeges mélyéig és egészen a guatemalai gőzölgő dzsungelig. A rég elfeledett templomszerkezetekben a hajsza izgalma felébreszti a valódi kalandorokat Quatermainban, mivel ő és Goodwin ügynök egy lépéssel a nácik és az oroszok előtt törekszenek, egy lépéssel közelebb az Atlantisz Szívének megszerzéséhez. És mélyen ezekben a templomokban, ahol az öreg gyámok felébrednek örök álomból, James hamarosan megtudja, hogy dédapja története nem olyan őrült, mint mindig is hitt. Minden dolog örökké él, bár időnként alszik és elfelejtik ...Főbb jellemzőkAkció - Kalandjáték egyéni szemszögbőlA Quatermain univerzumban áll, HR Haggard készítetteGyors ütemű fellépés és intenzív, pontos FPS-harcokKalandor felszerelés: iránytű, kincses térképek, notebook és zseblámpa - az ősi rejtvények megoldásához, kincsek megtalálásához és bizonyos típusú ellenségek legyőzéséhez szükségesRejtvények, amelyek ösztönzik a játékkörnyezet felfedezésére és az azzal való interakcióraKörnyezetvédelmi csapdák, amelyek felhasználhatók az ellenségek sok látványos módon történő kiküszöböléséreEgzotikus, festői helyek a világ minden tájáról - Egyiptom, sarkvidéki és elfeledettmajaromok Guatemala dzsungelébenKomoly történet, amely hű a klasszikus akció-kalandfilmek szellemébenAz 1930-as évek beállítása, beleértve a részletes fegyvermintákatEgyedi kalandor stílusú multiplayer szolgáltatások és módok
Az általunk értékesített digitális licenszkulcsokra cégünk 1 hónap felhasználási időt biztosít.Ezen időtartam alatt támogatást adunk, minden felmerülő problémára teljes körű garanciát. Hibás termék esetén akár azonnali csere garanciát biztosítunk.Kérjük vásárlóinkat, hogy ez időtartamon belül aktiválják a terméket.Amennyiben 1 hónapot meghaladóan kerül terméke aktiválásra, úgy nem vagyunk kötelesek a digitális termék vonatkozásában cserélni azt!