Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
KERÉK-KERÉK, PONTOSSÁGOS LÉPÉS.4 csapat 2 főből. Egy sofőr és egy lövő. Minden csapat küzd, hogy elsőként lépje át a célvonalat.A sofőrök lóerőhatárt csúsztatnak a nagyfelbontású szuper autók volánja mögé, mindent elárasztva az aszfalton és a koszon. A lövészek tűzhatékonysági korlátokat lépnek fel a csúcstechnológiájú katonai tornyokban, eltakarva vezetőjüket, kivéve az ellentétes járműveket és tornyokat, és a legtöbb előnyhöz juttatva a torony helyzetét a pálya körül.Csapatmunka, intenzitás, jármű-ellenintézkedések, mint a fellángolások és a pelyvák, hogy megakadályozzák az ellenfél tornyainak bejövő tüzét, stabil célra és pályán történő erőfeszítésekre van szükség, amelyek tovább bővíthetik a Shooter fegyvereinek előnyeit a kockás zászló és a bajnoki dicsőség megragadásához. .Lépjen be. A következő generációs motorsport-élménye MOST INDUL.MI A VEZETŐ MUNKÁJA?elég nyilvánvaló, vezessen autót a célig, és kerülje a lövést.MIT MUNKÁLNAK A LÖVŐK?Ugorj a tornyokba, és robbantsd fel a versenyt, és próbálsz segíteni a sofőrödnek a verseny megnyerésében.Könnyen hangzik? Megpróbál...KI TALÁLTA A JÁTÉKJÁTÉK ÖTLETÉVEL?A C10 Racing Series a Harms Way nevű játékunk szellemi utódja. A Harms Way a játékközösségből született a Doritos Unlock Xbox Challenge részeként. Tehát új játékunkat „Early Access” -en keresztül hajtjuk végre, hogy minél több értékes visszajelzést kapjunk a játékról, mielőtt a játékkal élőben kezdhetnénk. Mivel nagyon jól érezzük magunkat a szolid és szórakoztató játékmenettel kapcsolatban, reálisak vagyunk a kihívásokkal szemben is, ha bármilyen elvárást támasztunk minden multiplayer játékkal szemben.TAPASZTALJA A GORGEOS BEÁLLÍTÁSTA Bongfish csapata nagyon büszke saját játékmotorjára, amely lehetővé teszi, hogy részletes, hatalmas szabadtéri terepeket rajzoljon.Az alábbiakban olvashat néhány példát a Caliber 10 Racing Series első versenypályájáról.HOGYAN AKARUNK DOLGOZNI A KÖZÖSSÉGGEL?Kezdetben a játékosokkal szeretnénk együttműködni a járművek, a tornyok és a fegyverek megfelelő egyensúlyának megtalálásában, mielőtt tovább térnénk a tartalomra és a továbblépési rendszerre.Kérjük, használja a fórumot és a játékcsoportot, hogy kapcsolatba léphessen dev-csapatunkkal.
Caliber 10 Racing Series ALPHA 1 (kezdeti kiadás)1. osztályú "Közép-Kína" versenypálya1. osztályú „KLOSS” versenyjármű1. osztályú álló torony (mesterlövész, gatling és rakéták)Csak egy pályát és autót tesztelő játékosokat szeretnénk, hogy konkrét visszajelzéseket kapjunk. Amint magabiztosnak érezzük magunkat, előrelépünk az ALPHA 2-vel (becslések szerint pár hét múlva).
Caliber 10 Racing Series Racing ALPHA 2 (első jelentős frissítés)a 2. osztályú „Közép-Kína” versenypálya hozzáadásaa „KLOSS” 2. osztályú versenyjármű hozzáadásabemutatva az 1. és 2. osztályú Offroad Buggy 'AX'2. osztályú vasúti tornyok bemutatása (mesterlövész, gatling és rakéták)az első progressziós rendszer bevezetése a 2. osztály eléréséreAz ALPHA2-vel szeretnénk bemutatni a 2. osztályba tartozó járműveket és fegyvereket, és kiemelni a teljesítményalapú progressziós rendszert.Ezen felül a vasúti tornyokat is bemutatják (nem tartoznak az eredeti Harms Way-hez). Az Offroad Buggy AX is fel lesz oldva.
Caliber 10 Racing Series ALPHA 3 (2. nagyobb frissítés)hozzáadva a „Közép-Kína” 3. osztályú versenypályát3. osztályú járműfrissítések hozzáadása.bemutatva a nehéz Racing Truck-ot. (Félelmetes tervezőkkel álltunk össze ehhez a járműhöz!)bemutatva a 3. osztályú lebegő tornyokat (mesterlövész, gatling és rakéták)3. osztályú fegyverfrissítések hozzáadása.Finomított progressziós rendszer.
Az Alpha 3-nak végre robusztus progressziós rendszerrel kell rendelkeznie. A jármű- és fegyverosztályokat kiegyensúlyozott játékmenetre kell hangolni, és a játékosoknak feltétlenül látniuk kell a különbséget a különböző osztályokba tartozó fegyverek és járművek használatának erejében.MEGJEGYZÉS: A KORAI HOZZÁFÉRÉS ügyfelek megkapják az összes indító tartalmat - függetlenül attól, hogy milyen lesz a végső ár vagy monetizációs modell.Végleges kiadás tartalma- 1-10-es Caliber osztályú járművek - A Caliber osztályú 1-10-es járművek teljes skálája a végleges kiadáskor kinyitható lesz megnövelt lóerővel, kezelhetőséggel és ellenintézkedésekkel.- 1-10-es Caliber osztályú tornyok - A lövők képesek lesznek az 1-10-es kaliberű tornyokat az utolsó kiadásban még pusztítóbb tűzerővel és lőszerrel, majd az Alpha Release-rel felszerelni.- 1-10-es kaliberű osztályok - A verseny felmelegszik, amikor a csapatok a C10 versenypályán a világ minden tájáról érkező rajtrácsra ütköznek a teljes komplett pályákon.- Class Progression System - Versenyezz, hogy a legjobbak legyél, és elérd a megfoghatatlan, mégis elit Caliber 10 státuszt, ahol a legmagasabb járművek, fegyverek, pályák, jutalmak és verseny bontakozik ki.- A kommunikáció kulcsfontosságú - Csak a legmagasabb szintű készségekkel és kommunikációval rendelkező csapatok emelkednek a C10-es pályán.
MEGJEGYZÉS A JÁRMŰVEKRŐL ÉS FegyvertervezésrőlA Bongfish csapata nagyon rajong a csúcskategóriás koncepcióautók tervezéséért. A világ legjobb koncepcióautó-tervezőivel azon dolgozunk, hogy versenyautókat alkossanak, amelyeket még senki sem látott. A játékban szereplő járművek mindegyike egyedi kivitelű lesz minden korábban elkészített versenyjátékhoz. A csapat azt tervezi, hogy a játékot és a közösséget a koncepcióautók tervezésének központjává teszi (elképzelésünk az, hogy végül a C10 Racing Series csatlakozik a járművek és fegyverek STEAM WORKSHOP-jához).
KIEMELT MŰVÉSZ: SHANE BAXLEYShane legendás Alienware MK2 koncepcióautója azonnal műveinek rajongójává változtatott minket. El tudja képzelni izgalmunkat, amikor Shane megállapodott a legelső jármű és a toronykészlet megtervezésében.Most büszkék vagyunk arra, hogy bemutattuk az első ALPHA kiadást a KLOSS versenyjárművel.