Kérdése van? info@codeguru.hu
A Buzz Aldrin Space Program Manager (SPM) az űrkutatás végső játékai. A játék a Holdhoz vezető versenyt, az 1960-as évek elején indult és az Apollo 11 küldetés sikeres befejezése után 1969 júliusában befejeződött történelmi eseményt tartalmazza. A játék pontosságának és hitelességének igazolására Dr. Buzz Aldrinnel, az Egyesült Államok légierõinek korábbi harci pilóta (66 küldetés Koreában) és a NASA űrhajósával konzultálva fejlesztették ki őket, akik részt vettek az elsõ holdi leszállási misszióban, és második emberré váltak. hogy séta a Holdon.Ha érdekli az űrkutatás és a „Verseny a Holdra” ideje alatt események, ez egy játék, amelyet csak nem akar lemaradni!Az 1950-es évek közepe van, és az USA és a Szovjetunió közötti dominanciaverseny új dimenzióba kerül: az űr. Vedd át az Egyesült Államok vagy a szovjet űrügynökségeket - az első a te dolgod. Óvatosan kezelje költségvetését azáltal, hogy programokat nyit meg, K + F forrásokat költ a hardverek fejlesztésére, a személyzet toborzására és az űrrepülések indítására ebben a reális körökre osztott stratégiai játékban.A játék egyaránt tartalmaz kampányt és homokozó módot. Kampány módban a NASA vagy a Szovjet Űrügynökség igazgatójaként játszhat annak érdekében, hogy legyőzze a másik oldalt, hogy az első a Holdon. Vezetheti a Globális Űrügynökséget (GSA) is, egy kitalált űrügynökséget, amely a világ összes nagyobb űrügynökségének programjait ötvözi. A GSA kampányban foglalkoznia kell a kormány által megfogalmazott kérésekkel és rövid távú célokkal, és azon játékosok felé irányul, akik inkább a felfedezésre összpontosító játékélményt részesítik előnyben, mint a versenyt. Alternatív megoldásként mindhárom űrügynökség Sandbox móddal rendelkezik, amely nyitottabb élményt nyújt és lehetővé teszi, hogy politikai nyomás nélkül kipróbálhassa a különböző megközelítéseket.Ön képes lesz tucatnyi program fejlesztésére. Néhány példa az X-15 és a PKA űrsík, a Sputnik műhold, a Mercury, Voskhod, Apollo és Soyuz által kezelt űrhajók és a Mars Viking szonda. Nem korlátozódik az indított küldetésekre, mivel a játék lehetővé teszi számos olyan terv kipróbálását, amelyeket terveztek, de amelyek soha nem hagyták el a rajzot. Például ahelyett, hogy az embereket a Holdra küldné a Lunar Orbit Rendezvous (LOR) megközelítéssel, amelyet a Project Apollo az 1960-as évek végén és az 1970-es évek elején alkalmazott, képes lesz a történelem átírására, vagy pedig a Gemini Earth Orbit Rendezvous (EOR) alternatívájára. vagy Gemini Direct Ascent (DA) rendszerek. A rendelkezésre álló lehetőségek száma biztosítja, hogy minden játék eltérő legyen, és óriási visszajátszási értéke legyen.JellemzőkHárom különböző kampánymód: játszani NASA vagy a szovjet űrügynökségként, hogy az első a Holdon lehessen, vagy pedig a Globális Űrügynökségként (GSA), és foglalkozni a politikusok által kitűzött rövid távú célokkal.Kezelje űrügynökségeinek minden aspektusát az 1950-es évek kezdetektől kezdve egészen a személyzettel ellátott holdi leszállásigJátsszon a versenyen a Hold kampány módba más játékosokkal szemben, a Slitherine PBEM rendszerével.A Sandbox mód lehetővé teszi a három űrügynökség bármelyikénekként való játékot, és eltávolítja az összes versenykorlátozást. Teljesen felszerelt játszótere lesz, hogy kipróbálhassa az űrkutatás különböző megközelítéseit!Készítsen űrprogramokat és indítson küldetéseket olyan valós programok inspirációjával, mint az X-15 űrsík, a Sputnik műhold, a Gemini, Vostok és Apollo által kezelt űrhajók és még sok más!Több tucat küldetési komponenst kutathat és fejleszthet több programkategóriából.Fejlesztse ki létesítményét korszerű struktúrákkal és fejlesztésekkel, ideértve a Járműszerelvény-épületet és a Mission Control Center-t is.Toborozni és kiképezni űrhajós jelölteket, és megbízni őket missziókba.A siker legnagyobb esélye érdekében tudósok, mérnökök, technikusok (SET) és repülési irányítók elit csapatát összeállíthatja.Kezelje az ügynökség költségvetését.A küldetés összetevőihez kapcsolódó megbízhatósági tényező tartozik, és katasztrófaes hibákat okozhat.Hatalmas mennyiségű történelmi kutatás biztosítja, hogy a játék hatalmas adatbázisában olyan küldetések szerepeljenek, amelyek elindultak, és még sok más, amelyek soha nem hagyták el a rajzot!A 3D-ben beépített és kifinomult részletekkel kibővített, hatalmas összetevők lehetővé teszik, hogy animált sorozatok segítségével nyomon követhesse küldetéseid előrehaladását.A Buzz-opedia háttérinformációkat nyújt a játék során alkalmazott valós programokról, küldetésekről és hardverekről.A film egy egyedi lejátszási listát tartalmaz minden űrügynökség számára, és számos számot tartalmaz a misszió animációkhoz.Úgy tervezték, hogy Dr. Buzz Aldrinnel, az Apollo 11 Holdmodul pilótával és a Holdra lépő második emberrel konzultálva tervezték.