A JÁTÉKRÓL
A BATTLETECH első bővítése új játékmenetet, mélységet és több mint 30 órás új tartalmat ad hozzá zsoldos tapasztalatához. Bemutatjuk a Flashpointot: magas tét, elágazó novellák, amelyek összekapcsolják a zsoldos küldetéseket, a személyzet beszélgetéseit, a különleges eseményeket, a kritikus döntéseket és a ritka bónusz jutalmakat, hogy a BATTLETECH végjátékát és a Karrier-mód játékot a következő szintre vihessék.
A zárópontok beillesztik Önt a Belső Gömb különféle Nagy Házaiba és hamisításaiba, és célja, hogy még a legkeményebb zsoldosparancsnokokat is lábukon tartsa. A narratív fordulatok mellett néhány Flashpoint-történet egymást követő telepítésekkel is rendelkezik, amelyekben a játékosok nem tudják javítani vagy felgyógyítani a missziók között, míg mások olyan beszivárgási szerződéseket tartalmaznak, amelyek korlátozzák a telepíthető BattleMech-ek mennyiségét.
A több mint 30 órás izgalmas Flashpontok hozzáadása a BATTLETECH-hez, ez a bővítés három új „mech-rel” (beleértve a nagyon várt Hatchetman-et is), egy kihívást jelentő új küldetés típusával, és egy új trópusi biomával rendelkezik a legnagyobb és legnagyobb kihívást jelentő BATTLETECH tapasztalatok számára.
tűzfészek
Íme néhány példa a sok új történetről és kihívásról, amelyekkel a zsoldosparancsnokként szembe kell nézni a Flashpoint-ban:
Oktatáson kívüli tevékenységek
A politikai riválisok apránkénti összecsapása halálos fordulatot vesz, amikor a civil személyeket a kereszteződésbe ütközik. Kísérik őket biztonság érdekében a MechWarriors és a „Mechs” kockázatára, akkor is, ha nem tudnak fizetni?
Bűnügyi elmék
A bűnügyi szindikátus raktárának rutinszerű elfogása felfedezi egy ősi BattleMech pihenőhelyét. Meg fogja osztani ezeket az információkat a munkáltatójával, vagy megtartja a „Mech magadnak?
Fejvadászat
A Zhao ikrek egy tövis a munkáltató oldalán, és itt az ideje, hogy megszüntesse parancsot. Amikor az erőik továbbadódnak, és a testvérek két irányba menekülnek, ki kell választania, melyik parancsnokot és melyik egyedi mentést fogja követni.
ÚJ BATTLEMECHS
Bővítse a 'Mech-arzenálját a Hatchetman páncéltörő erejével, a Rák sebességével és sokoldalúságával, valamint a harci számítógéppel felszerelt Cyclops-szal.
ÚJ SZÁMÍTÓ
A Célszerzés egy új, izgalmas küldetés, amely kihívást jelent arra, hogy próbálja ki a könnyű és közepes méretű gépeket. Vegye át az irányítást három hely felett az ellenséges létesítmény tüzének háromszögelésére, mielőtt lejár az idő.
ÚJ BIOME
Vegyük a harcot teljesen új, buja, trópusi környezetbe - de vigyázzon a spórafelhőkre (vagy használja őket saját előnyére!)