Kérdése van? info@codeguru.hu
Üdvözöljük a JAPANESE PACK, az ASSETTO CORSA számára elérhető legújabb kiegészítő tartalomcsomagban, amely a közösségünk által választott teljesen új autókkal rendelkezik.Az Assetto Corsa közvetlenül a japán belföldi piac legjellemzőiből (JDM) büszkén mutatja be a japán csomagot, hét új autó bevezetésével, összesen tizenkét változatban, amely a különböző osztályú, típusú és korú járművek tökéletes keverékét hozza létre, készen állva az igények kielégítésére. az Assetto Corsa rajongók íze!A fejlesztői csapat hihetetlenül szorosan együttműködött az autógyártókkal azzal a céllal, hogy minden autót a részletekben reprodukálják, valamint azt az örökséget, légkört és izgalmas vezetési élményt nyújtja, amelyet csak ez az autómodellek garantálhatják.- Jellemzők Mazda MX-5 2015- Jellemzők Mazda MX-5 CUP- Jellemzők: Mazda RX-7 Spirit R + hangolt változat- Jellemzők Toyota Supra MK IV +időtámadás és Drift verzió - Jellemzők Toyota AE86 Trueno + hangolt és drift verzió- Jellemzők Nissan 370Z NISMO- Jellemzők Nissan GT-R R34 Skyline V-SpecMazda MX-5 2016 és MX-5 CUPA Mazda MX-5 Miata híres, hogy rendkívül képes versenyplatform; a világ legkelendőbb útmutatójaként ismert, és néhányan még azt állítják, hogy ez a modell a világszerte a legtöbb közúti versenyautó. Úgy tűnik, hogy a Mazda egyetért azzal, hogy 2016-tól kezdve a világon több Mazda Global MX-5 Cup sorozat lesz, mind ugyanazt a 4. generációs modellt használják.Mazda RX-7 Spirit RA harmadik generációs RX-7, amelyet elsőként indítottak 1991-ben, különösen különleges külső kialakítással rendelkezik. Könnyű, kompakt és nagyteljesítményű forgómotorja lehetővé teszi a vezető számára, hogy érezze kitűnő vezetési élményét. A Mazda sportautók szellemét támasztva alá az RX-7 1978-as bevezetése óta népszerűvé vált az ügyfelek körében. A legújabb RX-7 modell (FD-3S) gyártása 2002. augusztusában ért véget.A Spirit R sorozat három modellben kapható: A-típusú, kétüléses, öt sebességes kézi sebességváltóval; B típusú, négyüléses, öt sebességes kézi sebességváltóval; és a C típusú, négyüléses, négysebességű automatikus sebességváltóval. Mindhárom modell közös belső és külső jellemzőkkel van felszerelve, mint például a BBS-ben gyártott 17 hüvelykes kerekek, piros féknyereg és speciális puha bevonatú belső panelek, miközben mindegyik modell megkülönböztetett berendezéseket mutat, amelyek különbséget tesznek a másikkal. Az A-Type Spirit R kétüléses modell, Recaro gyártmányú, exkluzív, vörös teljes vödör ülésekkel felszerelt. Ezek a könnyű ülések kb. 10 kg-kal csökkentik a jármű alvázsúlyát. A fékteljesítmény fokozódik, ha nagy fúrt, szellőztethető tárcsaféket használunk mind a négy keréken, és a nagy szilárdságú rozsdamentes acélból készült fékcsöveket. Az Type-A Spirit R modell a végső RX-7, amely a történelem legkiemelkedőbb vezetési teljesítményével büszkélkedhet.Nissan 370Z NISMO 2016Noha már 45 év telt el az eredeti 240Z megjelenése óta, befolyása továbbra is erős a sportautók világában és a jelenlegi generációs 370Z Coupé kialakításában. A ikonikus alak, amelyet egy rövid tengelytáv, széles nyomtáv, alacsony súlypont és folyadék sziluett kombinációjával alkot, ma ugyanolyan azonnal felismerhető, mint 1970-ben.Még ennél is több, mint a verseny ihlette aerodinamikai karosszéria és a vezető felé orientált pilótafülke. - stílusú belső, a NISMO lényegében a teljesítményről szól. Ennek érdekében a 370Z NISMO tartalmaz egy erőteljes, 350 lóerős, 3,7 literes DOHC V6 motort, változtatható szelepvezérléssel és emelővezérléssel (VVEL).A 370Z NISMO fokozott motorteljesítményét és gyorsulását egy exkluzív H-konfigurációjú kipufogórendszer kialakításának és hangtompítójának hangolásával, valamint az optimalizált ECM (motorvezérlő modul) kalibrálással biztosítják, így 18 lóerővel megnövelik a szokásos 370Z-et. A nyomaték értéke 276 lb-ft.Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec1999-ben bevezették az új Skyline R34 GT-R készüléket, amelynek mögött rengeteg történelem és irigylésre méltó hírneve maradt. A helyettesített modell „szuper-evolúciójaként” az R34 GT-R minden tekintetben fejlettebb. Karosszéria merevebb és aerodinamikai csomagja tovább finomítva. A V-spec az autó alatt található elülső és hátsó szénszálas diffúzorokkal, valamint kettős szárnyú, állítható aerofóllel a csomagtartó fedelén. A motorháztető alatt található számos technikai finomítás között szerepelnek az ikerkerámia interhűtött turbófeltöltők, amelyek hatékonyan kiküszöbölik a turbó késést. Több nyomaték és jobb teljesítmény-leadás is rendelkezésre áll.A hatfokozatú Getrag sebességváltó biztosítja a motor teljesítményét a kerekekhez. Fejlesztések történtek az ATTESA négykerék-meghajtó rendszerben, amely E-TS-t vagy elektronikus nyomaték-osztást tartalmaz. Ez biztosítja a vezető számára a 100% -os hátsókerék-meghajtású autó szórakozását, valamint a négykerék-meghajtás 50:50-es vontatásának és biztonságának nyújtását, amikor a körülmények megkövetelik. Ezt támasztja alá az „intelligens” elektronikus korlátozott csúszáskülönbség. A Super HICAS hátsó kormánykerék rendszerének tökéletesítései tartalmaznak egy elektronikus fordulási sebességű visszacsatoló vezérlő rendszert a hátsó kerekek még pontosabb irányításához extrém helyzetekben.A turbó gyorsabb reakcióját új turbófeltöltők használatával érjük el. Az energiát egy új, hatfokozatú szorosarányú Getrag sebességváltó biztosítja. Az alapmotor körülbelül kilenc évvel ezelőtt nyúlik vissza, és először versenypályákon fejlesztették ki. A verseny specifikációjában a motor kényelmesen 507 lóerővel felfelé képes.Toyota AE86A Toyota Sprinter Trueno AE86 generációja egy kicsi, könnyű kupé vagy ferdehátú, amelyet a Toyota 1983-ban vezetett be. A klasszikus Toyota kódban az „A” az autóba érkező motort jelöli (4A sorozat), „E” a Corolla, a „8” az ötödik generációt (E80 sorozat), míg a „6” a generáción belüli variációt jelöli.Még az autó gyártásának 1987-ben történő leállítása után is sok privát csapat folytatta az AE86 versenyét, és ez a mai napig népszerű választás a rally- és klubversenyek számára.Az AE86 folyamatos vonzerejének része a motorsport számára a hátsó meghajtó konfigurációja, amely a legtöbb új könnyű kupé esetében nem elérhető.Toyota Supra MK IV1979-ben a Supra 2,6 literes hatos hengeres motorja volt az első Toyota gyártású motor, amelyet elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel szereltek fel. A Supra manuális és automatikus sebességváltóval is elérhető volt, és alapfelszereltségként négykerekű független felfüggesztéssel és négykerekes tárcsafékkel szerelt.A kisebb stílusfrissítések kivételével a következő jelentős változás 1993-ban történt, amikor a Supra belépett a szuperkocsik birodalmába. Kapható mind turbó, mind nem turbó felépítésben, az új Supra radikálisan távozott a régi Suprastól. A teljesítmény a mai játék neve volt, és számos súlymegtakarító intézkedést alkalmaztak - a Toyota olyan messzire ment, hogy felépítse a járművet üreges szőnyegszálakkal, és a hátsó spoilert (a turbó modelleknél opcionálisan) üregesvé tegye.Az összes nagyobb magazin üdvözölte a Turbo modellt valódi világhírűnek. A 280 lóerővel a jármű 5 másodpercen belül 0-100 km / h fordulatszámra képes, és tovább halad az elektronikusan korlátozott maximális sebességgel, 250 km / h sebességgel. Ez volt a legmagasabb szintű teljesítmény, és a legerősebb elkötelezettség a teljesítmény iránt, amit a Toyota valaha egyetlen járműbe helyezett.
Az általunk értékesített digitális licenszkulcsokra cégünk 1 hónap felhasználási időt biztosít.Ezen időtartam alatt támogatást adunk, minden felmerülő problémára teljes körű garanciát. Hibás termék esetén akár azonnali csere garanciát biztosítunk.Kérjük vásárlóinkat, hogy ez időtartamon belül aktiválják a terméket.Amennyiben 1 hónapot meghaladóan kerül terméke aktiválásra, úgy nem vagyunk kötelesek a digitális termék vonatkozásában cserélni azt!