Assetto Corsa - Ready To Race Pack (DLC)

-8%
Assetto Corsa - Ready To Race Pack (DLC)
Platform:
Steam (PC)
Licensz:
Digitális termékkulcs
Nyelv:
Többnyelvű
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
372 Ft
Akció: 341 Ft
Kezdete: 2021.12.03   A készlet erejéig!
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL

Bemutatjuk a „Ready To Race” -t, az Assetto Corsa vadonatúj DLC-jét, amely május 18-án érhető el a PC Steam számára. A „Ready To Race” 10 új autót tartalmaz az AUDI, a Lotus, a McLaren, a Maserati és a Toyota részéről, biztosítva a „legkeresettebbet”. versenyre kész modellek!
Az új RTR DLC modelljeink széles választékát kínálja, amelyek ötvözik a technológiát, az energiát, a történelem és a formatervezést Olaszországból, Németországból, Nagy-Britanniából és Japánból, így egy olyan csomag készül, amely minden kívánságának megfelel!

AZ autóba
* Audi R8 LMS 2016
* Audi R18 e-tron quattro
* Audi TT Kupa 2016
* Audi TT RS (VLN)
* Lotus 3-Eleven
* Maserati MC12 GT1
* McLaren 570S
* McLaren P1 GTR
* Toyota Celica ST185 Turbo
* Toyota TS040 Hibrid

Audi R8 LMS 2016
Az új Audi R8 LMS, amely most még több versenyautó-technológiát tartalmaz, sikeres elődjének nyomában követi az utat.
Az Audi rajongói már 2015-ben teljes akcióval el tudták csodálni a Neckarsulm új GT3 sportautóját, például a Nürburgringben zajló 24 órás versenyen, ahol az Audi Sport Team WRT az új R8 LMS-mel átfogó győzelmet ünnepelt. A 12 órás versenyen a Sepangban az Audi R8 LMS egy-kettő-három győzelmet aratott. A 2016-os szezon szintén sikeresen kezdődött: általános győzelem a 24 órás Dubaiban és az osztálygyőzelem a klasszikus Daytona 24 órában.

******

Audi R18 e-tron quattro
Az Audi R18 e-tron quattro mögött meghúzódó koncepció példa nélküli az LMP sportban, és megvalósítása úttörő eredménye. Az első fejlesztési lépésben az Audi Sport mérnökei és partnereik sokféle megoldást vizsgáltak meg. Ide tartozott egy párhuzamos hibrid, ahol mindkét hajtórendszer meghajtja a hátsó kerekeket. A vontatás, a kezelhetőség, a csomagolás és a súlyeloszlás megfontolásainak mérlegelése után végül úgy döntöttek, hogy a meghajtó rendszereket tengelyek szerint választják el egymástól - a belső égésű motor állandóan hajtja a hátsó kerekeket, és az elektromos meghajtás meghajtja az első kerekeket igény szerint.

Az R18 e-tron quattro-nál a fékezési energia egy része a motorgenerátor egységre (MGU) vonatkozik, amely az első tengelyen található. Két állandóan izgatott szinkrongépük a teljesítmény-elektronikán keresztül a visszanyert energiát egyenárammá alakítja. Ez az áram hajt egy lendkerék energiatároló rendszert, amely a pilótafülke belsejében balra van elhelyezve.

Ha a sebesség meghaladja a 120 km / h-t, az energiát újra felhívják a tárolórendszerből. A teljesítmény-elektronika visszaváltva váltakozó áramúvá alakítja az MGU két elektromos motorját. Ezek együttesen több mint 160 kW-ot táplálnak az első kerekekhez egyfokozatú bolygókerekes hajtóműveken keresztül; a központi vezérlőegység a fordulatokat és a nyomatékot a hátsó kerekek körülményeivel összhangban tartja. A versenyautó átmenetileg négy hajtókerékkel quattrová válik.

******

Audi TT Kupa 2016
Az Audi Sport TT Kupa számára a német gyártó vizuálisan és technológiai szempontból vonzó versenyautót fejlesztett ki, az Audi TT kupát.
Az Audi TT versenyautó héja alumíniumból és szénszálból készül. Ez biztosítja, hogy az Audi TT kupa, amely a mérlegekhez 1,125 kg-os súlyt ad, könnyű és rendkívül mozgékony autó.

Az Audi TT kupéautó az Audi TTS 2.0 TFSI-jét használja. A négyhengeres motor 228 kW (310 lóerő) teljesítményt szolgáltat a gyártási modellben, és 4,8 másodperc alatt felgyorsítja a TTS-t 0-ról 100 km / h-ra. Az úgynevezett „push-to-pass” funkció segítségével a vezetők a kormányon lévő gomb megnyomásával rövid távon 22kW-val (30 lóerővel) javíthatják a motor teljesítményét a manőverezéshez. A szélvédőben egy kék lámpa jelzi a lendület aktiválását. A hátsó ablakokban található LED-ek megmutatják, hogy a vezető hányszor használhatja fel a kiegészítő energiát. A rendelkezésre álló emelések számát a rendeletek határozzák meg.

Az energiát az első kerekek egy közvetlen váltóművel működtetett kettős tengelykapcsolóval továbbítják. A hatfokozatú S tronic készüléket, amelyet kifejezetten versenyzésre használtak, a kormánykeréken lévő váltólapátokkal működtetik. Ennek megfelelően az Audi TT kupán csak két pedál van, amelyeket a gyorsításhoz és a fékezéshez használnak.

******

Audi TT RS (VLN) Az
Audi TT RS (VLN) -et úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen a vásárlók magas igényeinek, akik a TT-t és a márka más járműveit kívánják használni a motorsportban.
Egy öthengeres TFSI motoron alapszik, és verseny-specifikus új fejlesztéseket tartalmaz a karosszéria, a felfüggesztés és az aerodinamika területén.

******

Lotus 3-Eleven
A Lotus szellemének kompromisszumok nélküli megnyilvánulásaként tervezték, hogy új autójuk hígítatlan vezetési élményt nyújt, és hangsúlyozza a vállalat azon képességét, hogy legendás kezelhetőséget és hólyagos sebességet biztosítson.

A kevesebb koncepció kidolgozása több, és a Lotus nyomkövetésének közelében tartva a drámai új jármű egy teljesen új, könnyű karosszériával rendelkezik, egy nyitott pilótafülke-kialakítással és egy felülvizsgált V6-os motorral, amely 450 lóerővel rendelkezik.

A Lotus 3-Eleven két változata kapható: Road és Race; mindkettő a nagy teljesítmény, a rugalmasság és a pontosság lenyűgöző kombinációját nyújtja. A Road változat alapján a Race tartalmaz egy sokkal agresszívebb repülőgép-készletet, egy szekvenciális sebességváltót és egy FIA által jóváhagyott vezetői ülést egy hatpontos hevederrel.

Az Assetto Corsa a Race verziót szimulálja. 900 kg alatti száraz tömeg mellett (Race verzió) a 3-Eleven irigylésre méltó teljesítmény / tömeg arányt mutat, 500 tonnánál nagyobb, és képes a 0–60 mph sebesség elérésére kevesebb mint 3,0 másodperc alatt, mielőtt elérné a maximális értéket. sebesség 290 km / h a Race változathoz.

******

Maserati MC12 GT1
A Maserati MC12 2004-ben lépett be a gyártásba, mint a versenyverseny alapja a GT bajnokságon való versenyzéshez. Valójában a GT bajnokságon való részvétel egyik feltétele legalább 25 közúti jármű gyártása volt; tehát 2004-ben 25, 2005-ben pedig további 25 autót gyártottak.

Az autó az Enzo Ferrari alvázon és sebességváltón alapult, és a Ferrari Dino V12 motorjának egyik változatát szerelte fel.

A versenyautó verziójának eredményei csodálatosak voltak. A Maserati MC12 GT1 csapatának sikerült második és harmadik helyet adnia a debütáló versenyen, és megnyerte a következő forduló versenyét. A második évben a Maserati nagy pontkülönbséggel nyert a Gyártók Kupáját, és a következő években továbbra is nagyszerű versenyt folytatott. 94 versenyen vett részt, közülük 40 nyert.

******

McLaren 570S
Mint minden McLaren, az 570S Coupé teljesítménye lélegzetelállító. Egyesíti, amint a neve is sugallja, az 562 lóerő teljesítmény egy könnyű szerkezettel kombinálva, így az osztály vezető teljesítmény-súly aránya 434PS / t. Az 570S 0-ról 100km / h-ra gyorsul 3,2 másodperc alatt, míg a 200km / h-ot mindössze 9,5 másodperc alatt érinti el, miközben a tempó nem engedi fel, amíg az autó el nem éri a 328km / h legnagyobb sebességet.

A McLaren tervező csapata olyan szépségformát hozott létre, amely olyan részletekkel van kiemelve, mint például a hátsó repülők, amelyek növelik az erőt és kegyelmet adnak hozzá, valamint az összetett ajtó-inak, amelyek további levegőt irányítanak a közepén szerelt V8 motor számára.

A Sports Series a M838TE nevű, 3,8 literes V8 iker turbómotor fejlõdésével rendelkezik, amelynek alkatrészeinek 30% -a az új modellre vonatkozik. A McLaren által tervezett, 562 lóerőt hoz létre 7 400 fordulat / perc sebességgel, és 600Nm nyomatékot 5000-6 500 fordulat / perc sebességgel. Az energiát hét sebességes SSG sebességváltón keresztül szállítják, és a hátsó kerekeken keresztül továbbítják az úthoz. Ezt a teljesítményt normál széna kerámia fékekkel ellenőrzik.

Az egyedülálló szénszálas MonoCell II alvázot újonnan fejlesztették ki, és inkább a mindennapi használhatóságra összpontosítanak, javítva a bejutást és a kijáratot a kabinból. Hihetetlenül erős és merev, mégis súlya kevesebb, mint 80 kg, optimális védettséget biztosítva. Ez a könnyű szerkezet és az alumínium karosszériapanelek használata 1,313 kg-os száraz tömeghez vezet, amely közel 150 kg-nál könnyebb, mint a legközelebbi versenytársánál.

******

McLaren P1 GTR
A McLaren P1 ™ közúti kocsi alapján a sínközpontú McLaren P1 ™ GTR tervezési koncepció tovább optimalizálja az aerodinamikailag hatékony "zsugorodással becsomagolt" karosszéria alakját annak érdekében, hogy maximális teljesítményt, kiváló kezelhetőséget és a vezető optimális elkötelezettségét biztosítsa a pályán. Számos változtatást hajtottak végre, és az autót alaposan átalakították, hogy a McLaren P1 ™ GTR elérje azt a célt, hogy a végső vezetői autó legyen a pályán.

A McLaren P1 ™ GTR tervezési koncepciójának első sínét 80 mm-rel kibővítették a McLaren P1 ™ felett, és egy agresszívebb GT-stílusú első osztóval van ellátva. Az újraprofilált alacsony hőmérsékletű hűtőcsövek zökkenőmentesen áramlanak az agresszíven meggyújtott első kerék ívek első élébe, miközben a karosszériát az elülső kerekek mögött a szénszálas MonoCage alváz körül „zsugorítják”, tisztítva a levegő áramlását az autó mentén. oldalát.

A McLaren P1 ™ GTR tervezési koncepciója ugyanolyan drámai marad, mint valaha, és a versenyen elkészített felfüggesztéshez kapaszkodik, rögzített menetmagassággal, alacsonyabb a szokásos autónál. Az eredeti McLaren F1 kialakításának ihlette légzőcső levegőbevezetés továbbra is a MonoCage szénszál alvázának tetőszerkezetében található.

Hátul egy nagy, két elemből álló szárny található a karosszéria hátsó része körül elhelyezkedő drámai szénszál oszlopokra. Ez a rögzített magasságú szárny hidraulikusan működtetett Drag Reduction System-kel (DRS) van felszerelve a gyorsulási teljesítmény fokozása érdekében, és azért lett megcsiszolva, hogy nagyobb erőt biztosítson a közúti járműhöz képest, és az első kerekek előtt elhelyezett aktív aerodinamikai szárnyakkal működjön. .

A közúti törvényes McLaren P1 ™ a hátsó szárnyat a karosszéria belsejében tárolja, de rögzített magasságú szárnyakkal, és ezért nincs dugattyú vagy mozgó mechanikus alkatrész, a McLaren P1 ™ GTR tervezési koncepciójának motortér mögött a karosszéria most sima, áramló felületét, tiszta levegőt táplálva a szárny alatt és az autó hátulján.

A hátsó szárny alatt fekszik a központilag felszerelt kipufogógáz, amely teljesen új kialakítású, kizárólag a McLaren P1 ™ GTR számára. Inkonel és titán ötvözetekből készült rendszer maximalizálja a nagyobb teljesítményű 3,8 literes kettős turbó V8 motor hangos tulajdonságait, hogy fenntartsa és tovább hangsúlyozza a McLaren hangot. A kipufogógáz kialakítása is megváltozott, egy egyenes kivágású ikercső-elrendezéssel, amelyet most az egykimeneti kipufogó helyett használnak.

******

Toyota Celica ST185 Turbo
A Toyota Celica ST185 a Toyota legsikeresebb rallyautója, mivel 1992-ben megnyerte a WRC sofőr bajnokságát, valamint a WRC gyártó és vezető bajnokságot 1993-ban és 1994-ben.

Az A csoport versenyének homologizációs követelményeinek teljesítése érdekében 1989 szeptemberétől 5000 GT-Four RC gyártású Celica verziót gyártottak.

Ez az autó debütált a Monte Carlo Rally-n, az 1992-es rally bajnoki világbajnokság megnyitó fordulóján. , de csak a szezon felében volt sikeres.

******

Toyota TS040 hibrid
A 480 lóerőnek köszönhetően, amelyeket az elektromotorok gyakorolnak a négykerék-meghajtásra, a 3,7 literes benzinmotor által előállított 520 lóerő mellett a TS040 HYBRID maximális teljesítménye 1.000 LE, és a világversenyen alkalmazott hibrid technológia végső kifejezése.

A hibrid négykerék-meghajtóra való áttérés visszatér ahhoz a filozófiához, amely 2007 óta a versenyzéshez alkalmazott hibrid technológia fejlesztésének része, amikor a Supra HV-R kerékpáros hajtás volt az első hibrid, amely versenyképességet nyert. , a 24 órás tokachi.

Az új TOYOTA HYBRID Racing egységet kifejezetten a WEC által meghatározott új műszaki előírásoknak megfelelően fejlesztették ki, különös tekintettel a takarékosságra. 25% -kal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást 2013-hoz képest, a megtakarításokkal a motor beavatkozása, az aerodinamikai hatékonyság és a vezetési dinamika révén érhető el.

Adatok
Megjelenés
2017.05.18
Régio
WORLDWIDE
Kiadó
505 Games
Cikkszám
DIGI00694
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMÁLIS:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD Athlon X2 2,8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2,4 GHZ
Memória: 2 GB RAM
Grafika: DirectX 10.1 (pl. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 15 GB szabad hely
Hangkártya: Integrált

AJÁNLOTT:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD hatmagos CPU, Intel négymagos CPU
Memória: 6 GB RAM
Grafika: DirectX 11 (AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Verzió: 11
Tárhely: 30 GB szabad hely
Hangkártya: Integrált
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ

Ezt a terméket a Steam platformon tudod aktiválni. Indítsd el a Steam klienst, bejelentkezés után kattints a Játék hozzáadása, majd a Termék aktiválása Steamen gombra. A felugró ablakban meg tudod adni kapott játékkulcsodat, mely után indulhat is a letöltés.