CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

Kategóriák
CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Újdonságok
    • Játékszoftver
    • Szoftver
    • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
941 Ft
  1. Steam
  1. Játékszoftver
  2. Steam

Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)

Cikkszám: 
DIGI00693
Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC)
Raktáron
941 Ft

 

Brand:
505 Games
Aktiválási régió:
Világszerte
Nyelv:
Többnyelvű
Liszensz típusa:
Digitális termékkulcs
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
Korhatár:
3
Platform:
PC
Terméktípus:
DLC
Műfaj:
Indie, Verseny, Szimuláció, Sport
Steam
PC
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
  • Aktiválási útmutató
Részletek

A JÁTÉKRÓL

A Porsche Pack 3. kötet az első két DLC-csomagot követi, amelyek a Porsche márkának szólnak, hét különféle járműválasztékot mutat be. A csomag a modern Porsche versenyautókra helyezi a hangsúlyt, ideértve a legújabb Porsche 911 RSR 2017-et, a teljes 991 GT3 versenyautót és a legújabb 2016. évi Le Mans-díjas 919 hibrid, miközben a német márka két ikonikus versenyautóját is bemutatja. , a 908 Lang-Heck és a 917 K. A 3. kötet a modern Porsche felépítésének egyik leginkább áhított modern közúti kocsiját, a Porsche 911 R játékost is bemutatja, amely tökéletes keveréket készít a közúti autók, valamint a modern és a történelmi versenymodellek.

Az autók
Porsche 911 RSR 2017
Porsche 911 GT3 Cup 2017
Porsche 911 GT3 R 2016
Porsche 919 Hybrid 2016
Porsche 908 LH
Porsche 917 K
Porsche 911 R
Porsche 911 Turbo S

Porsche 911 RSR 2017
"A tipikus 911 kivitel megőrzése mellett ez a legnagyobb fejlődés a legkiválóbb GT modellünk történetében."
Ezek Dr. Frank-Steffen szavai Walliser, a Porsche Motorsport vezetője, a vadonatúj Porsche 911 RSR 2017-en. A 2017. évi Le Mans és WEC versenyautó kb. 510 lóerő sebességgel 8000 fordulaton forog, és közepes motorteljesítménnyel rendelkezik. Ezt a vadonatúj Porsche GTE / GTLM versenyautót a semmiből tervezték, és egy ultramodern, lapos-hat motorral rendelkezik, amely a hátsó tengely előtt helyezkedik el.

Porsche 911 GT3 Cup 2017
A világon legtermékenyebben gyártott GT versenyautó hátuljában egy 4 literes, hathengeres lapos motor található, amely még nagyobb haladást biztosít. A fajtatiszta motorsport-technológiának köszönhetően a kompakt motor közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel 357 kW (485 LE) csúcsteljesítményt nyújt.
Az innovatív részletek széles skálája javítja a hatékonyságot a motor teljesítményén túl, biztosítva a természetesen szívott motor versenyképességének még jobb tartósságát és csökkentett karbantartási költségeket.
A Porsche a 911 GT3 kupát ugyanabban a gyártósorban gyártja, mint a 911 közúti kocsi, fő üzemében, Stuttgart-Zuffenhausenben. A verseny alapvető hangolását a Weissach motorsport központban hajtják végre, ahol a járműveket egy profi versenyző is alaposan teszteli, mielőtt az ügyfélnek szállítaná. A 911 GT3 Cup mintegy 3031 egységét építették be a 996, 997 és 991 modellcsaládba 1998 óta. Ez a stuttgarti márkájú kupás versenyautó a világ legtermékenyebb és legkeresettebb versenyautója.
Az új 911 GT3 Cup-ot a 2017. évi versenyszezonban fogják használni, kezdetben kizárólag a Porsche Mobil 1 Supercup-ban és a Porsche Carrera Cup Deutschland-ban, valamint Észak-Amerikában.

Porsche 911 GT3 R 2016
A 911 GT3 RS gyártmányú sportautó alapján a 911 GT3 R-t úgy tervezték, hogy az ügyfelek számára versenyautóként szolgáljon a GT3 sorozathoz szerte a világon.
A több mint 368 kW (500 lóerős) kilencvences versenyzés fejlesztésekor különös figyelmet fordítottak a könnyű kialakításra, a jobb aerodinamikai hatékonyságra, a fogyasztás csökkentésére, a jobb kezelhetőségre, a további optimalizált biztonságra, valamint a szerviz- és alkatrész költségek csökkentésére.
A 911 GT3 RS gyártású sportautó könnyű karosszériájának kivitele, intelligens alumínium-acél kompozit szerkezettel, ideálisnak bizonyult a versenyautó számára, és a legmodernebb négy literes lapos-hat egység nagyjából megegyezik a nagyteljesítményű motorral. a közúti törvényes modell gyártási motorja.

Porsche 919 Hybrid 2016
A WEC előírások szigorú követelményeket határoznak meg a motorosport hatékonyságára, biztonságára és fenntarthatóságára vonatkozóan. Röviden: a jövőre tervezett járművek. Ezek a követelmények inspirálták a Porsche mérnökeit, hogy folytatják azt, amit a Porsche több mint 60 éve csinál. Kerülje el az izolált technológiák egyikét vagy megközelítését, ehelyett minden lehetséges részletet megvizsgál, anélkül, hogy szem elől tévesztené a képet.
Az LMP1 osztályban a dominancia elve a maximális teljesítmény révén helyettesíti a hatékonyság iránti igényt. A verseny történetében először a legmagasabb osztályba sorolt ​​összes csapatnak versenyeznie kell a hibrid versenyautókkal.
A Porsche által választott belső égésű motor a hatékonyság szempontjából optimalizált megközelítésen született: egy rendkívül kompakt, turbófeltöltős négyhengeres, 2 literes motor, közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel. A belsőégésű motort két energia-visszanyerő rendszer támogatja. A sportautók tervezésében szerzett sokéves tapasztalat segített tovább csökkenteni az egyes alkatrészek súlyát. A sport prototípus elsősorban szénből készül. Ezen felül a nagy szilárdságú alumíniumból készült motor, valamint a magnézium és a különféle titánötvözetek használata szintén hozzájárult az ideális rendszer súlyának eléréséhez.

Porsche 908 LH
A 908-as debütálás a Monza 1000km-es versenyen 1968. április 25-én érkezett. Ugyanazon év szeptemberében a Le Mans 24 órájában hajtották: itt a 908-asok voltak a leggyorsabbak a kvalifikációban és a verseny korai szakaszában. számukra szerencsétlen volt, hogy a javítási szabályokat a Porsche csapata vezetői félreértelmezték, ami kizárást eredményezett.
A helyzet a következő évi versenyen javult: bár Jacky Ickx a Ford GT40-ben nyert, a Hans Herrmann '908 LH a 2. helyen végzett, csupán néhány másodperc múlva a fékbetétek miatt a verseny vége felé.

Porsche 917 K
Az 1969-es 917-es készülék rossz eredményei arra kényszerítették a Porsche-t, hogy vizsgálja felül az aero kialakítását, mivel fő problémája a nagy sebességű kezelés. Ezek a fejlesztések adták a 917 Kurzheck születését: abban az évben ez az autó tíz verseny közül 7-ben nyert, és Daytona 24 órájában (724 kör) a rekord távolságot 190 mérfölddel megrövidítette.

Porsche 911 R
Az új 911 R alváza a 911 GT3-on épül, és rendkívül sportos napi vezetést biztosít. A hangolás rendkívül közvetlen és a jármű olyan alacsony, mint a 911 GT3. Az összes alvázvezérlő rendszert a kézi sebességváltóhoz igazították.
Kis sebességnél az új 911 R speciálisan adaptált rendszere a hátsó kerekeket az első kerekekkel ellentétes irányba irányítja. Ez növeli az agilitást, különösen szűk kanyarokban. Nagy sebességű manőverek során a rendszer a hátsó kerekeket ugyanabba az irányba kormányozza, mint az első kerekek. Ez javítja a stabilitást, különösen nagy vezetési sebességnél.
A nagyméretű, lapos-hat természetesen szívott motor közvetlenül az új 911 R hátulján fekszik. Nagyteljesítményű egysége lenyűgöző maximális motorfordulatszámot, 8500 ford / perc fordulatszámot biztosít. 4 literes teljesítménye 368 kW (500 lóerő), ami 92 kW 125 lóerő teljesítményének felel meg. A maximális nyomaték 460 Nm 6250 fordulat / perc sebességnél.
A hatsebességes GT sport kézi sebességváltó nagyon rövid sebességgel történő haladásával a 911 R csak 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 kmh-re - feltéve, hogy mozgékony vagy a váltókarral. A legnagyobb sebességet a 6. fokozatban érik el: 323 kmh-nél.
Az ilyen típusú energiafejlesztés csak nagy teljesítmény / tömeg arány mellett lehetséges. Az új 911 R-vel ez figyelemre méltó 2,7 kg / LE.

Porsche 911 Turbo S A
Porsche mindig is ígért teljesítményt. A 911 Turbo S rendkívül lenyűgöző módon tartja ezt az ígéretet: egy 3,8 literes twinturbo hathengeres motorral, amely még nagyobb turbófeltöltővel rendelkezik, mint a 911 Turbo. A 427 kW (580 LE) teljesítmény kifejlesztésekor a maximális nyomaték 750 Nm. 0–100 kmh-re lélegzetelállító 2,9 másodperc alatt gyorsul fel. És elérje a 200 kmh-t 9,9 másodperc alatt. Legnagyobb sebesség: 330 kmh.
Technikai szempontból a 911 Turbo S ugyanolyan jól felszerelt, mint a 911 Turbo. A teljesítmény szempontjából azonban a specifikáció még bonyolultabb.
A Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) aktív tekercsstabilizálást biztosít és tovább fokozza a semleges kezelést. A Porsche kerámia kompozit fék (PCCB) javítja a fékteljesítményt. Az új 20 hüvelykes 911 Turbo S kerekek központi zárral rendelkeznek - ez a technológia közvetlenül a motorversenyzésből származik.
A 911 Turbo S kialakítását több szempontból is hangsúlyozzák: kívül, fekete króm kipufogócsonk-díszítés és SportDesign külső tükrök V-alakú alapjukkal

Adatok
Megjelenés:
2016.12.20
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Aktiválási útmutató

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Letöltési linkek
  • Szoftver aktiválási útmutató
  • Játék aktiválási útmutatók
  • Gyakran ismételt kérdések
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogalap
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
VR Software Kft.

Online Ügyfélszolgálat,
hétköznap 8:00-tól 16:00 óráig
(Nincs Személyes ügyfélfogadás!)

  • 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 21. 1. em. 5. (Nincs személyes ügyfélszolgálat)
  • [email protected]
  • facebook

Árukereső.hu Árukereső.hu
argep.hu
kelkoo.hu
olcsobbat.hu
shopmania.hu
simplepay_hu_v2
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • Újdonságok
  • Játékszoftver
  • Szoftver
  • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • sk
  • pl
  • es
  • at
  • de
  • cz
  • fr
  • nl
  • it
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.