CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

Kategóriák
CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Újdonságok
    • Játékszoftver
    • Szoftver
    • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC)
1 237 Ft
  1. Steam
  1. Játékszoftver
  2. Steam

Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC)

Cikkszám: 
DIGI00692
Assetto Corsa - Porsche Pack II (DLC)
Raktáron
1 237 Ft

 

Brand:
505 Games
Aktiválási régió:
Világszerte
Nyelv:
Többnyelvű
Liszensz típusa:
Digitális termékkulcs
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
Korhatár:
3
Platform:
PC
Terméktípus:
DLC
Műfaj:
Indie, Verseny, Szimuláció, Sport
Steam
PC
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
  • Aktiválási útmutató
Részletek

A JÁTÉKRÓL

PORSCHE PACK VOLUME II A
Porsche Pack Volume II követi az első DLC-t, amikor a Porsche márkának szentelték, különféle modellek bemutatásával, összesen kilenc konfigurációban. A csomag figyelmet szentel a Porsche által valaha létrehozott leg ikonikusabb versenyautóknak, köztük a 2015-ös Le Mans-díjas 919 hibridnek, az ikonikus 911 GT1-nek és a legendás 962c-nek, amelyek mind a hosszú farok, mind a rövid farok konfigurációjában szerepelnek, párosítva néhány a Porsche 2016 legújabb modelljeinek sorozata, azzal a céllal, hogy tökéletes keveréket kínáljon közúti autók, hiperkocsik, valamint modern és történelmi GT és versenyautó modellek között.

A CARS

Porsche 911 GT3 RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche Cayman GT4
Porsche 718 Boxster S kézi sebességváltó
Porsche 718 Boxster S PDK
Porsche 919 Hybrid 2015
Porsche 911 GT1
Porsche 962c hosszú farok
Porsche 962c rövid farok

Porsche 911 GT3 RS

A 911 GT3 RS-vel a Porsche ismét lebontja a korlátokat a sport- és versenyautók között. Fel van szerelve a maximális motorsport-technológiával, amely jelenleg az utcai legális 911-ben lehetséges. Hét perc és 20 másodperc köridővel a 911 GT3 RS meghaladja a Carrera GT szuper sportkocsi történelmi rekordértékét is. alig hét perc és 29 másodperc alatt a Nürburgring északi hurokán.
A kiváló teljesítmény oka a motorsport szaktudása. A 911 GT3 RS négy literes hajtóműves hengeres motorja 500 lóerő (368 kW) teljesítménnyel és 460 Newton méter nyomatékkal rendelkezik, egy speciálisan kifejlesztett PDK sebességváltóval kombinálva. A motor, amelynek legnagyobb elmozdulása és legnagyobb ereje van a 911-es családba tartozó, természetes üzemű szívómotornak, közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel, felgyorsítja a nagy teljesítményű sportkocsit nulláról 100 km / h-ra 3,3 másodpercben és 200 km / h-ra 10,9-ben másodperc.
A 911 GT3 RS intelligens, könnyű kialakítás remekműve. A tető először magnéziumból készül; szénszálat használnak a motor és a csomagtér fedeleihez, és más könnyű alkatrészek alternatív anyagokból készülnek. Ezenkívül a könnyű tető csökkenti a sportautó súlypontját, ami javítja annak kiváló oldalsó dinamikáját. A karosszéria a 911 Turbo-ból származik, és ez jelzi annak szinte versenyautó-vezetõ gépének állapotát, RS-specifikus aerodinamikai kiegészítõ alkatrészeivel. Az elülső spoiler ajak, amely majdnem az útig terjed, és a nagy hátsó szárny megerősíti domináns megjelenését.
Egy másik jellemző az egyedülálló első keréktárcsa szellőzőnyílások, amelyek a szárnyak felső részébe terjednek - ugyanúgy, mint a fajtatiszta motoros autók esetében. Növelik az első tengelyen levő erőt.
A 911 GT3 RS alvázát a maximális vezetési dinamika és a pontosság érdekében állították be. A hátsó tengely kormányzása és a Porsche Torque Vectoring Plus teljesen változtatható hátsó tengely differenciálzárral növeli az agilitást és a dinamikát, a szélesebb első és hátsó sínszélesség pedig kiváló gördülési stabilitást tesz lehetővé. Ezen felül a 911 GT3 RS a 911 modellekhez a legszélesebb gumiabroncsokkal tartozik. Az eredmények: még agilisabb bejáratási tulajdonságok és még nagyobb kanyarodási sebesség.

Porsche 718 Spyder RS
1960-ban a Porsche folytatta a hosszú győzelmek listáját, amely 1953-ban kezdődött a legendás Porsche 550 Spyder versenyautóval, kivételes járművel: a Type 718 RS 60-tal. Válaszul egy új FIA versenyautó-szabályra, amely közelebb követelte őket. a standard gyártású járművekhez hasonlítanak, a 718 RSK alapján kifejlesztett RS 60 elmozdulása nemcsak 1600 cm3-re növekedett, hanem a versenyautó néhány szokatlan tulajdonságait is megszerezte, nevezetesen egy nagyobb szélvédőt, funkcionális burkolatot és csomagtartót. hátul, a négy bütykös négyhengeres motor mögött, amely most 160 lóerőt produkált. Külső szempontból az új Spyder felismerhető volt mély, lekerekített elülső része és hátrafelé kúpos duzzanata miatt.
A 718 RS 60 már a kezdetektől versenyző nagyméretűvé vált, és rögzítette a sportautók gyártójának eddigi legnagyobb sikereit, különös tekintettel a távolsági eseményekre: az első kiránduláskor, Sebring tizenkét órája, a Gendebien / Herrmann és a Holbert / Sheckter a sofőr csapatok elérték a két legjobb helyet. Az 1960-as 44. Targa Florio-nál a teljes győzelem szintén a Porsche-nál ment, amikor Joakim Bonnier és Hans Hermann több mint hat perces vezetéssel átlépte a célvonalat a három literes Ferrari felett. A Nürburgring 1000 kilométeres második helyezettje befejezte diadalmas futását. A svájci Heini Walter versenyzővel a kormánynál a 718 RS bizonyította mászóképességét azáltal, hogy egymás után megnyerte a harmadik és a negyedik európai hegymászó bajnokságot 1960-ban és 1961-ben.

Porsche Cayman GT4

A Cayman GT4 az első alkalom, hogy a Porsche a Cayman modellek sorozatán alapuló GT sportautót mutatott be, amely a 911 GT3 alkatrészeit tartalmazza. A Nürburgring északi hurkán, 7 perc és 40 másodperc köridővel a Cayman GT4 új referenciamutatóként jelenik meg piaci szegmensének tetején.
A Cayman GT4 motorját, alvázát, fékeit és aerodinamikai kialakítását a maximális vezetési dinamika érdekében konfigurálták. A motor egy 3,8 literes lapos-hat motorral, 385 lóerővel (283 kW) működik, amelyet a 911 Carrera S motor eredményez. Teljesítményét mindig egy hatfokozatú kézi sebességváltó továbbítja, dinamikus sebességváltó-tartókkal. A Cayman GT4 gyorsul nulláról 100 km / h-ra 4,4 másodperc alatt; legnagyobb sebessége 295 km / h. Az alváz - amely a karosszéria 30 mm-es alsó helyzetét és egy nagyméretű fékrendszert tartalmaz - szinte teljes egészében a 911 GT3 alkatrészeiből áll.
Középmotoros sportautóként és osztályának vezetési dinamikájának kiváló példájaként követi az olyan autók fogalmi hagyományát, mint a 904 Carrera GTS, 911 GT1, Carrera GT és 918 Spyder. Ezért a Cayman GT4 egyértelmű nyilatkozatot tesz arról, hogy a Porsche a jövőben továbbra is a radikális, két ajtós sportautók - a sportautók, amelyeket a Weissach Motorsport osztályában fejleszti ki - promócióját folytatja.

Porsche 718 Boxster S kézi sebességváltó / PDK

20 évvel azután, hogy az első Boxster debütált, a Porsche 2016-ban átalakította motorjainak középvezetőit. A modellek új generációja a 718 Boxster és a 718 Boxster S. Ezáltal a Porsche folytatja a négyhengeres lapos hagyományt. a Porsche 718 középmotoros sportkocsijaiban használt motorok, amelyek az 1950-es és 1960-as években számos versenyt nyertek, köztük a legendás Targa Florio és a Le Mans.
Az új modell sorozat középpontjában az újonnan kifejlesztett négyhengeres lapos motor van, turbófeltöltéssel - az 1960-as évek vége óta először, amikor a Porsche ismét sportautókat épít ilyen típusú motorral. A 718 Boxster S 257 kW (350 lóerő) teljesítményt képes kifejteni 2,5 liter teherbírásból. Az S-modellben a Porsche változó turbinageometriájú turbófeltöltőt is használ. Valójában a Porsche az egyetlen gyártó, amely VTG technológiát kínál benzinmotoros gyártású autókban, mind a 911 Turbo, mind a 718 Boxster S esetében.
A turbófeltöltés jelentősen növeli a nyomatékot. A 718 Boxster S 2,5 literes motorja 420 Newton métert ér el 1900 ford / perc és 4500 ford / perc sebességtartományban, ami szintén gyorsabb sprintteljesítményhez vezet. A 718 Boxster S - a Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) és a Sport Chrono csomaggal - nulláról 100 km / h-ra 4,2 másodperc alatt forog. A legnagyobb sebesség 285 km / h.
Vezetési dinamikájában az új rodster követi az eredeti 718 nyomvonalait is. Az autó teljesen felépített vázja javítja a kanyarodási teljesítményt. Az elektromechanikus kormányberendezést tíz százalékkal közvetlenre állítják be. Ez a 718 Boxster még agilisabbá és könnyebben kormányozhatóvá teszi mind a pályakereten, mind a mindennapi forgalomban, és szenvedélyes és sportos vezetési élményt nyújt.

Porsche 919 Hybrid 2015

A WEC előírások szigorú követelményeket határoznak meg a motorosport hatékonyságára, biztonságára és fenntarthatóságára vonatkozóan. Röviden: a jövőre tervezett járművek. Ezek a követelmények inspirálták a Porsche mérnökeit, hogy folytatják azt, amit a Porsche több mint 60 éve csinál. Kerülje el az izolált technológiák egyikét vagy megközelítését, ehelyett minden lehetséges részletet megvizsgál, anélkül, hogy szem elől tévesztené a képet.
Az LMP1 osztályban a dominancia elve a maximális teljesítmény révén helyettesíti a hatékonyság iránti igényt. A verseny történetében először a legmagasabb osztályba sorolt ​​összes csapatnak versenyeznie kell a hibrid versenyautókkal.
A Porsche által választott belső égésű motor a hatékonyság szempontjából optimalizált megközelítésen született: egy rendkívül kompakt, turbófeltöltős négyhengeres, 2 literes motor, közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel. A belsőégésű motort két energia-visszanyerő rendszer támogatja. A sportautók tervezésében szerzett sokéves tapasztalat segített tovább csökkenteni az egyes alkatrészek súlyát. A sport prototípus elsősorban szénből készül. Ezen felül a nagy szilárdságú alumíniumból készült motor, valamint a magnézium és a különféle titánötvözetek használata szintén hozzájárult az ideális rendszer súlyának eléréséhez.

Porsche 911 GT1
A 911 GT1-et az 1990-es évek közepén fejlesztették ki a munkákhoz és az ügyfelek megjelenéséhez a GT versenyeken, és 1996-ban debütálták a versenyt. A GT1 volt az első 911, amelyben vízhűtésű, középre szerelt motor szerepelt, valamint a kiegyensúlyozott tengely is. A terheléselosztás aerodinamikai előnyöket is kínál. A Joest Team TWR Porsche WSC 95 mögött az új GT versenyautó azonnal kettős győzelmet aratott a GT1 kategóriában Le Mans-ban 1996-ban, a második és harmadik helyezettvel együtt az általános rangsorban.
1997-ben mindkét 911 GT1-es motor kilépett Le Mansból, közvetlenül a verseny vége előtt felmerült technikai problémák miatt. Egy évvel később a 911 GT1 felülvizsgált változata versenyezött a Le Mans-ban, amelyben a Porsche először lépett be egy szénszálból készült futóautóval. A monokókusz CFK, az átépített első tengely felfüggesztés, valamint az akkumulátor és a generátor megtakarításának köszönhetően a 911 GT1 98 körülbelül 50 kilogrammmal kevesebb volt, mint elődje. A motor teljesítményét további 50 lóerővel növelte a módosított motorvezérlõ rendszerének köszönhetõen. Egy másik újdonság a szénszálból készült háromtárcsás verseny kuplung.
A Porsche sportautó-márka ötvenedik évfordulója alkalmából a 911 GT1 kettős győzelmet aratott a Zuffenhausen-alapú gyártó számára a Le Mans 24 órás órájában 1998-ban.

Porsche 962c hosszú farok / rövid farok

Először 1984-ben fejlesztették ki az Egyesült Államokban történő felhasználásra, és a Porsche 962 C 1985-től folytatta az előd modellje, a 956, 1982-ben elindított sikeres globális motorsport történetét. használták a Formula 1-ben az új versenyautókhoz. Az oldalsó tartóelemek szárnyprofiljai és az alvázban lévő diffúzorok vákuumot hoztak létre, amely vezetés közben „beszívta” az autót a pálya felületéhez, ami szélsőséges kanyarodási sebességet eredményez. A 956 és 962 C alumínium monokokkok mintegy 80% -kal merevebbek voltak, mint elődeik cső alakú térkerete. Mivel a szabályok korlátozták az üzemanyag-fogyasztást, a Porsche úttörő befecskendező és gyújtórendszereket használt. A 962 C és a 956 közötti különbségek közül néhány hosszabb tengelytáv volt, keskenyebb gumiabroncsok és megnövekedett súly (800 kg helyett legalább 850 tömeg), valamint továbbfejlesztett aerodinamika. Az eredetileg 2,65 literes iker-turbómotorral felszerelt 962 C-t először egy teljesen vízhűtéses három literes iker-turbómotor hajtotta végre, amelynek teljesítményét 700 lóerőre sikerült elérni az 1985-ös Le Mans-i gyakorlat során. A 962 C-et Le Mans nyerte 1986-ban, 1987-ben, 1989-ben és 1994-ben, a 956-os verhetetlen futtatás után az 1982-től 1985-ig tartó 24 órás versenyen. A Porsche öt sofőr és három gyártó világbajnoki címét nyerte el ezekkel a "szárnyas autókkal" 1982 és 1986 között.
Hans-Joachim Stuck, Derek Bell és Al Holbert megnyerte a Le Mans 24 órás versenyét 1987. június 13–14-én a 962 006-ban. A következő évben Mario, Michael és John Andretti a "006" -ot használták gyakorlati autóként (T- Autó) a Le Mans-ban, amelyet a Porsche Múzeum vásárolt meg.

Adatok
Megjelenés:
2016.11.22
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Aktiválási útmutató

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Letöltési linkek
  • Szoftver aktiválási útmutató
  • Játék aktiválási útmutatók
  • Gyakran ismételt kérdések
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogalap
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
VR Software Kft.

Online Ügyfélszolgálat,
hétköznap 8:00-tól 16:00 óráig
(Nincs Személyes ügyfélfogadás!)

  • 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 21. 1. em. 5. (Nincs személyes ügyfélszolgálat)
  • [email protected]
  • facebook

Árukereső.hu Árukereső.hu
argep.hu
kelkoo.hu
olcsobbat.hu
shopmania.hu
simplepay_hu_v2
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • Újdonságok
  • Játékszoftver
  • Szoftver
  • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • sk
  • pl
  • es
  • at
  • de
  • cz
  • fr
  • nl
  • it
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.