CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

Kategóriák
CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Újdonságok
    • Játékszoftver
    • Szoftver
    • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Assetto Corsa - Porsche Pack I (DLC)
Assetto Corsa - Porsche Pack I (DLC)
1 021 Ft
  1. Steam
  1. Játékszoftver
  2. Steam

Assetto Corsa - Porsche Pack I (DLC)

Cikkszám: 
DIGI00691
Assetto Corsa - Porsche Pack I (DLC)
Raktáron
1 021 Ft

 

Brand:
505 Games
Aktiválási régió:
Világszerte
Nyelv:
Többnyelvű
Liszensz típusa:
Digitális termékkulcs
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
Korhatár:
3
Platform:
PC
Terméktípus:
DLC
Műfaj:
Indie, Verseny, Szimuláció, Sport
Fontos!:
Font Awesome Icons
Az indításhoz szükség van az alapjátékra!
Alapjáték:

Steam
PC
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
  • Aktiválási útmutató
Részletek

A JÁTÉKRÓL

PORSCHE Pack Volume 1
Miután több mint 12 évig távol hardcore sim-versenyzés világában, a Porsche márka végre megérkezik a Assetto Corsa és Kunos Simulazioni dolgozik szoros és hivatalos partneri tekintélyes autógyár, hogy kiadja egy sor három DLC csomag amely magában foglalja a Porsche dicsőséges története során a leg ikonikusabb, leghitelesebb és legcsodálatosabb autókat, azzal a céllal, hogy a Porsche mindenkori legpontosabb virtuális élményét biztosítsa.
A Porsche Pack 1. kötete bemutatja a valaha létrehozott leg ikonikusabb Porsche autókat, a Porsche 2016 sorozat legfrissebb modelljeivel párosítva, azzal a céllal, hogy tökéletes keveréket biztosítson a közúti, hiperkocsik, valamint a modern és történelmi GT és verseny modellek.

A CARS
Porsche 911 Carrera S
A 911 évtizedek óta a világ legkeresettebb sportautója. 2015-ben az új generáció megérkezett, hogy tovább terjessze ezt az előnyt. Az innovatív turbó lapos motorokkal, a fejlett futóművel, amely még nagyobb eloszlást mutat a teljesítmény és a kényelem között, rendkívül jól felszerelt ehhez. A turbómotorokkal kapcsolatos több mint négy évtizedes tapasztalatnak köszönhetően - mind a verseny, mind a sportautókban - a 911 Carrera S új motorjai jobb teljesítményt, még érzelmi vezetési élményt és nagyobb hatékonyságot kínálnak. A hátsó 420 lóerős (309 kW) teljesítmény várja megszabadítását és sportos meghajtássá történő átalakítását. A 911 Carrera S nagyobb teljesítménye a módosított kompresszorokkal, speciális kipufogórendszerrel és a hangolt motorvezérlésű turbófeltöltőkkel jár. Az új 911 lenyűgöző teljesítményt nyújt: A 911 Carrera S, a Porsche-Doppelkupplung (PDK) és a Sport Chrono Package segítségével, csupán 3,9 másodperc alatt hajtja végre a kiállítási tudományát - a sprintot nullától 100 km / h-ig. Ez azt jelenti, hogy ez az első 911 a Carrera családban, amely aláhúzza a varázslatos négy második védjegyet. És a legnagyobb sebesség tovább nőtt: a 911 Carrera S most már észrevevõ 308 km / h sebességet ér el. Összességében a 911 Carrera S ismételten meghatározza a minden körüli sportkocsik vezetési dinamikájának referenciaértékét, tovább növelve a különbséget a mindennapi kényelem és az áramkör teljesítménye között. A 911 Carrera S most elképesztő 308 km / h sebességgel ér el. Összességében a 911 Carrera S ismételten meghatározza a minden körüli sportkocsik vezetési dinamikájának referenciaértékét, tovább növelve a különbséget a mindennapi kényelem és az áramkör teljesítménye között. A 911 Carrera S most elképesztő 308 km / h sebességgel ér el. Összességében a 911 Carrera S ismételten meghatározza a minden körüli sportkocsik vezetési dinamikájának referenciaértékét, tovább növelve a különbséget a mindennapi kényelem és az áramkör teljesítménye között.

Porsche 918 Spyder
A 918 Spyder megtestesíti a Porsche ötlet lényegét: ötvözi a törzskönyvi motorverseny technológiát a kiváló mindennapi hasznossággal, és a maximális teljesítményt minimális fogyasztás mellett.
A 918 Spyder sokféle módon felfedi szoros kapcsolatát a motoros sporttal. A Porsche mérnökei tervezték, fejlesztették és gyártották, akik versenyautókat gyártanak, a sorozatgyártási szakemberekkel együttműködve. Nagyon sok betekintést nyert a Porsche versenyautók fejlesztése a Le Mans-i 2014-es 24 órás versenyre, így beépítve a 918 Spyderbe - és fordítva. A szuper sportkocsi sok részét a gyártók is bevezették, akik bizonyítottan motorsportos járművek szállítói.
A fő meghajtó forrás a 4,6 literes nyolc hengeres motor, amely 608 LE (447 kW) teljesítményt termel. A motort közvetlenül a sikeres RS Spyder tápegységéből származik, amely magyarázza, hogy miért képes a motor fordulatszáma akár 9 150 fordulat / perc sebességet elérni. A V8 motor kapcsolódik a hibrid modulhoz, amely egy 115 kW-os villanymotorból és egy szétkapcsolóból áll, amely összeköttetésben áll az égésű motorral. Egy további 95 kW-os villanymotor hajtja az első tengelyt. Párhuzamos hibrid konfigurációja miatt a 918 Spyder a hátsó tengelyen külön-külön meghajtható vagy belső égésű motorral vagy villanymotorokkal, vagy mindkét hajtással együttesen, így 887 lóerő (652 kW) teljesítménye van. A 0–100 km / h sebesség elérését 2,6 másodpercen belül hajtják végre, a legnagyobb sebességet pedig 345 km / h sebességgel érik el.
Az autó súlya körülbelül 1640 kg, ami kiválóan alacsony súlyú egy hibrid járműhöz ebben a teljesítményosztályban. Az 50 kg feletti hajtáslánc és minden alkatrész a lehető legalacsonyabban és a lehető legközpontosabban helyezkedik el a járműben. Ennek eredményeként a hátsó tengelyen kissé elhajolt tengelyterhelés: 57% a hátsó tengelyen és 43% az első tengelyen, és rendkívül alacsony a súlypontja a kerékagyak körülbelül magasságában, ami ideális a vezetéshez dinamika.
Mindez arra szolgál, hogy a 918 Spyder kiváló teljesítményt nyújtson a versenypályán. A 918 Spyder, mint az első olyan jármű, amely a közúti homologizációval büszkélkedhet, kevesebb, mint hét perc alatt meghódította a Nürburgring Nordschleife körüli 20,6 kilométeres körút. Pontosan hat perc és 57 másodperc elteltével a szuper sportautó hihetetlenül 14 másodperccel borotválta le az előző rekordot.

Porsche 911 Carrera RSR 3.0
Ha minden idők legizgalmasabb 911- ét választja, akkor a Porsche 911 Carrera RSR jelenik meg a tetején. A 911 Carrera RS homológációs modell alapján az RSR-t 1972-ben építették fel, mint egy 4. csoportos versenyautó, amelynek teljesítménye messze meghaladta az elődei teljesítményét.
Az első és a hátsó szárnyak öt centiméterrel szélesebbek voltak, és az olajhűtő az autó homlokoldala alatt helyezkedett el, amely vizuálisan kiemelte az 55 911 Carrera RSR teljesítményét. A jármű hátsó részén hathengeres, nagyobb elmozdulású motor volt, amelynek teljesítményét 330 lóerőre növelte 8000 fordulat / perc sebességgel, a kettős gyújtás, valamint a nagyobb szelepek és hengereknek köszönhetően.
A Porsche gyár csapata az 1973-as gyártó prototípus világbajnokságán vett részt a 911 Carrera RSR-vel. A Targa Florio legutóbbi világbajnokságán, amelyet valaha is tartottak, a munkagépjárművek történelmi általános győzelmet (Müller / van Lennep) értek el, amely a nagy közúti verseny korszakának vége volt. További GT győzelmek a Vallelunga 6 órakor, valamint a Dijon és Spa 1000 kilométeres útján következtek. Az ügyfélcsapatok a 911 Carrera RSR-mel is részt vettek a motorsport eseményein, 1973-ban a Daytona 24 órás versenyén, valamint az Európa és a Német Rally bajnokságon. A Porsche számára ez az ügyfélverseny új korszakának kezdete.

Porsche 718 Cayman S
A középmotoros sportkocsi 718 Cayman harmadik, átalakított generációja lenyűgözőbb, atlétikusabb és hatékonyabb megjelenésű, mint elődei. És bár - először - négyhengeres lapos motorokkal rendelkezik turbófeltöltéssel, a hathengeres motorok helyett, mint az előző generációkban, a teljesítmény valóban jelentősen javult. A 718 Cayman S modell 350 lóerő (257 kW) teljesítménye 2,5 liter. Az új motor hatalmas nyomatéka még alacsony fordulatszámon is szórakozást és agilitást kínál. A 718 Cayman S 2,5 literes motorjának változó turbinageometriájú turbófeltöltője (VTG) van, ezt a technológiát eddig kizárólag a 911 Turbo-ban használták. Legfeljebb 420 Nm (extra 50 Nm) teljesítményt ad a főtengelyhez, ha motor fordulatszáma 1900 és 4500 fordulat / perc. A vezető számára ez még jobb nyomatékot jelent minden motorfordulatszám-tartományban. A 718 Cayman PDK-vel és az opcionális Sport Chrono csomagkal nulláról 100 km / h-ra fordul 4,7 másodperc alatt. A 718 Cayman S Porsche-Doppelkupplung (PDK) és az opcionális Sport Chrono csomag segítségével nulláról 100 km / h-ra gyorsul 4,2 másodperc alatt. A legnagyobb sebesség 285 km / h.
Vezetési dinamikája szempontjából a 718 Cayman S követi a klasszikus 718 versenyautók nyomvonalait. Kiemelkedő agilitásuknak köszönhetően a történelmi középmotoros sportautók számos versenyt nyertek az 1950-es és 1960-as években, például a Targa Florio és a Le Mans. A oldalsó merevség és a kerékkövetés javult a teljesen visszahúzódó alvázon; a rugókat és a stabilizátorokat erősebbnek tervezték, és a lengéscsillapítók hangolását felülvizsgálták. A kormányzás, amelyet tíz százalékkal közvetlenre állítottak be, fokozza az agilitást és a vezetési élményt. A hátsó kerekek, amelyek fél hüvelyk szélesebbek, az átalakított gumiabroncsokkal kombinálva megnövelik az oldalirányú erõpotenciált, és ezáltal a kanyarok stabilitását.

Porsche 917/30 Spyder
A Porsche 917/30 Spyder kiemelkedő teljesítményének köszönhetően tizenkét hengeres iker-turbómotorjával rendelkezik. A szigorúan szabályozott európai motorsport-sorozattal ellentétben a CanAm sorozat nem korlátozta a technikusok találékonyságát súly vagy elmozdulási korlátok szempontjából. A Porsche versenymotor tervezőjét, Hans Mezgert támogató csapat ezért képes volt mélyen belemerülni a trükkök dobozába, hogy biztosítsa, hogy a 917/30 tizenkét hengeres turbómotorja rendkívül gyorsan 1100–1400 LE-t termel és maximális nyomatéka 1,210 Newton. méter, ezáltal garantálva a kivételes gyorsulást: nulláról 100 km / h-ra mindössze 2,4 másodperc alatt, mindössze 5,4 másodperc a 200 jelig és mindössze 11,3 másodperc a 300 km / h sebesség eléréséig.
És mindenekelőtt a Porsche 917/30 Spyder turbófeltöltője nagyon megbízhatónak bizonyult, még csavaró áramköröknél is. A Porsche versenyzője, Mark Donohue annyira átfogóan győzte le McLaren és Chevrolet versenytársait, hogy a versenyautó megkapta az ugyanolyan ritka és áhított "verhetetlen" címet. Csak a CanAm sorozat szabályai akadályozták meg a gyors és megbízható Porsche 917/30 Spyder 1974-es újbóli belépését a versenyre. De a Porsche 917/30 Spyderről még az 1973-as versenyszakasz után is sokat beszélték.
1975-ben Mark Donohue egy új világkörrekordot állított fel az alabamai Talladega-ban egy aerodinamikailag optimalizált 917/30 készülékkel. Az amerikai leggyorsabb kör abszolút legnagyobb sebessége 385,85 km / h volt.
Ma a versenyautó megcsodálható a Zuffenhauseni Porsche Múzeumban, ahol azt a múzeum gyűjteményének kiemelkedő pontjaként tekintik. A 917/30 a Rolling Porsche Múzeum részeként márka nagykövetként rendszeresen turnézik a világon.

Porsche 935/78 'Moby Dick'
1976-ban a Porsche mérnökei kifejlesztettek egy versenyautót a 911 Turbo alapján, amelyet az FIA 5. csoportjának Gyártói Világbajnokság: a Porsche 935 hosszú távú versenyeinek uralkodására állítottak. Ennek a fejlesztési projektnek a legfontosabb eseménye a legendás Porsche volt. 935/78, 1978-tól - a legerősebb 911. A különbség ennek az erőműnek - a széles, hosszú farok miatt „Moby Dick” elnevezésű - és az előző modellek között egy módosított kerettel, az aerodinamikailag továbbfejlesztett karosszéria és a jobb oldali hajtás között volt. A motor teljesítményének és tartósságának javítása érdekében a Weissach mérnökei kifejlesztettek egy erőegységet, amelyet a verseny fenntartására szánták. Mivel a korábbi modelleknek problémáik voltak a hengerfej karbantartásával, ezeket most egyszerűen összehegesztették. Kompromisszumot is kellett találni a hűtéshez. Így a víz lehűtette a fejeket és a levegőt a hengerek. Az újonnan bemutatott négyszelepes technológiával a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. és a levegővel lehűtötték a hengereket. Az újonnan bemutatott négyszelepes technológiával a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. és a levegővel lehűtötték a hengereket. Az újonnan bemutatott négyszelepes technológiával a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. a hathengeres, vízszintesen szemben álló motor két interhűtött turbófeltöltőre támaszkodott. Ha az elmozdulást 3211 cm3-re növelték, a bruttó teljesítmény 845 lóerő volt. Folyamatos dominanciája miatt a Porsche 1978-ban kilépett a hosszú távú világbajnokságból, ami azt jelentette, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi versenyt látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a műszaki problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. ami azt jelenti, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi kirándulást látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a technikai problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként. ami azt jelenti, hogy a "Moby Dick" csak maroknyi kirándulást látott. A Le Mans-on a versenyautó hihetetlen 366 km / h sebességet tudott elérni a Mulsanne-i egyenesen, ám a sofőrök, Manfred Schurti és Rolf Stommelen a technikai problémák miatt csak a nyolcadik helyet végezték el. A Porsche 935/78 nagy sikereit csak 1978-ban lehetett elérni, a Kremer magáncsapat részeként.

Porsche Cayman GT4 Clubsport
A könnyű középmotoros Cayman GT4 sportautó alapjául a Porsche Motorsport egy versenyversenyt fejlesztett ki, amely kizárólag a pálya számára készült. A Cayman GT4 Clubsport motorja egy 3,8 literes, középen felszerelt lapos-hajtóműves motor, 385 lóerő (283 kW) teljesítménnyel és 420 Nm maximális nyomatékkal. 295 km / h legnagyobb sebességet ér el.
A verseny változat Porsche kettős tengelykapcsolóval rendelkezik, a váltólapátokkal a kormányon és egy mechanikus hátsó tengely rögzítő differenciálművel. A könnyű lengéscsillapító első tengelyrendszer a 911 GT3 Cup nagy testvéréből származik, akit a Porsche 20 világszerte egyversenyen alapuló bajnokságán vesznek részt. A lenyűgöző versenyfékrendszert acél féktárcsákkal látják el, amelyek teljes átmérője 380 mm.
A mérleg megdöntése mindössze 2866 font. (1300 kilogramm), a gyárból egy hegesztett biztonsági ketrec, versenyző vödörülés és egy hatpontos hevederrel szállított Cayman GT4 Clubsport valóban könnyű és rendkívül könnyű, és az autó számára egyedi mozgékonyságot és vezetési dinamikát biztosít a sáv.

Adatok
Megjelenés:
2016.10.25
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Aktiválási útmutató

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Letöltési linkek
  • Szoftver aktiválási útmutató
  • Játék aktiválási útmutatók
  • Gyakran ismételt kérdések
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogalap
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
VR Software Kft.

Online Ügyfélszolgálat,
hétköznap 8:00-tól 16:00 óráig
(Nincs Személyes ügyfélfogadás!)

  • 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 21. 1. em. 5. (Nincs személyes ügyfélszolgálat)
  • [email protected]
  • facebook

Árukereső.hu Árukereső.hu
argep.hu
kelkoo.hu
olcsobbat.hu
shopmania.hu
simplepay_hu_v2
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • Újdonságok
  • Játékszoftver
  • Szoftver
  • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • sk
  • pl
  • es
  • at
  • de
  • cz
  • fr
  • nl
  • it
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.