Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (DLC)

Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (DLC)
Platform:
Steam (PC)
Licensz:
Digitális termékkulcs
Nyelv:
Többnyelvű
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
542 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ
Részletek

A JÁTÉKRÓL

A Ferrari 70. évfordulójának ünnepi csomagja hét ikonikus autót mutat be, amelyek közül az egyiket a közösségünk választotta. A játékosok ezrekben szavaztak: ha az összes szavazat több mint 15% -ával jönnek a tetejére, örömmel jelentjük be, hogy az SF70H, a tizenhatodik autó, amelyet a Ferrari gyártott az F1 világbajnokságon való versenyzésre, bekerült a Ferrariba. 70. évforduló ünnepi csomag.

A csomag egésze a dicsőséges történelem során az olasz autógyártó által valaha gyártott hét legismertebb autó közül válogat, amely csatlakozik a szimulációban már elérhető Ferrari modellek csodálatos sorozatához.

A Ferrari 70. évfordulójának csomagja a következő modelleket fogja bemutatni:

1962. évi 250 GTO
1967. évi 330 P4
1967. 312/67
1984 GTO
2004 F2004
my 2017 812 Superfast
my 2017 SF70H

CARS


Ferrari 250 GTO
A 250 GTO modell volt a csúcspontja a 250 GT sorozat versenyének formájában, miközben továbbra is közúti jármű maradt. 1962 januárjában az éves szezon előtti sajtótájékoztatón debütált, és volt az egyetlen elülső motorral felszerelt modell, a monoposzto és a sportversenyzők mindegyikének motorja közepes volt.
A 250 GTO volt a Ferrari 250 GT autó végső kifejezése. Ugyanúgy otthon volt az úton vagy a pályán - talán az utolsó kettős felhasználású közúti / versenyautó -, és legendás státuszt ért el a sátor rajongói között. Csak egy viszonylag kicsi, harminchat autóból álló gyártási sorozattal, és a gyártott példányok nagy részének kiváló versenytörzse van. Ez a Ferrari gyártási történetének egyik ikonjává vált, tiszteletteljes pozícióval a gyűjtők körében.


Ferrari 312/67
Scuderia Ferrari az 1967-es bajnokságot indította a 312/67-es versenyen. Az autó hivatalos debütálása a Brands-Hatch Bajnokok versenyén volt, Bandini és Scarfiotti mellett a kormány mögött. A Scuderia legjobb eredményei az új-zélandi Chris Amon jóvoltából jöttek létre, aki három alkalommal a dobogóra helyezte a harmadik helyet.


Ferrari 330 P4
A 330 P3 stílusához nagyon hasonló stílusú modellt egy olyan V12-es motor hajtotta, amelyet Franco Rocchi radikálisan újratervezett. A legnyilvánvalóbb módosítás a háromszelepes hengerfej bevezetése volt - két bemeneti és egy kipufogó.
Az üzemanyag-ellátást Lucas befecskendező rendszer biztosítja. Az alváz kissé rövidebb volt, mint a 330 P3-as, és az új felfüggesztési rendszer javította az útmegtartást. Az autó számos versenyt nyert, és megszerezte a helyét a történelem könyvekben, miután emlékezetes 1-2-3-at tartottak Daytonában.


Ferrari GTO
Az Enzo Ferrari által 1983 szeptemberében bejelentett és az 1984 márciusában a Genfi Autószalonon bemutatott GTO (amelyet nem hivatalosan is ismert a 288 előtaggal együtt) lelkesedési hullámot váltott ki. A legendás név, a Pininfarina lenyűgöző stílusa, a látszólag kimeríthetetlen teljesítményű motor (2,8 liter és 8 henger), valamint a kompozit anyagok széles körű használata tette a GTO-t a versenyautókhoz legközelebb.
Az ügyfelek igényeinek kielégítésére a tervezett 200 helyett 272 épült: mindegyiket a gyártás megkezdése előtt eladták.
A 288 elnevezés a motor teljes térfogati kapacitására és a hengerek számára vonatkozik, 2,8 liter 8 hengerrel. Nyilvánvaló, hogy a \ "GTO " modellnév retró érintés volt, utalva a hatvanas évek elején a legendás 250 GTO-ra, amelyre a GT verseny szellemi utódjának szánták.


Ferrari F2004
A 2004. év, a Ferrari rekordszakaszának második lépése lett a 2004-es bajnoksággal: a 18 GP közül a Scuderia 15 futamot nyert (Schumacher 13, Barrichello 2), 8 egy-két győzelem, 12 pole pozíciók összesen 262 pontért a konstruktorok bajnokságában. Már augusztusban a Ferrari archiválta a bajnokság fájljait: a magyar GP-n a Scuderia egy-kettős győzelmével nyerte meg a konstruktorok címet - a történelem tizenkettedikét -, miközben Schumacher megszerezte egymás utáni ötödik címét, karrierje hetedikének. Belgiumban, ugyanazon a pályán, ahol 1991-ben debütált.
A szezon a történelem egyik legeredményesebb versenyképességű együlõ ülésének is köszönhetõ: az F2004-et, az új 053-as motorral szerelték fel, egy 10 hengeres egységet, 865 lóerõvel 18 300 fordulat / perc sebességgel, amely meghaladta a teljesítmény és az elvárások elvárásait. megbízhatóság, figyelembe véve a szabályozás által felvetett új kihívást is, amelynek célja a költségek csökkentése: versenyen egy hétvégén egy motor, átlagos élettartama 800 kilométer helyett, 350 kilométer helyett.


Ferrari 812 Superfast
A Ferrari a genfi ​​Nemzetközi Autószalon 87. kiadását választotta az új 12 hengeres berlinetta, a 812 Superfast, a márka története legerősebb és leggyorsabb Ferrari világpremierje számára. Ez az új autó nemcsak számos innovatív tulajdonságot mutat be, de különösen jelentős, mivel a V12-es sorozat a dicsőséges Prancing Horse történet hivatalos kezdetét jelentette 1947-ben, 70 évvel ezelőtt.
A 812 Superfast ennélfogva új korszakba lép a Ferrari 12 hengeres története során, az F12berlinetta és az F12tdf felbecsülhetetlen értékű örökségére építve. Olyan ügyfeleknek szól, amelyek igénylik a sorozat legerősebb és exkluzívabb Ferrariját: egy kompromisszum nélküli sportautó, amely élvezetes vezetést biztosít mind a közúton, mind a pályán, ugyanakkor ugyanakkor elég kényelmes, hogy a tulajdonosok mindenki számára élvezzék.


Ferrari SF70H
A Scuderia Ferrari által a 2017. évi bajnokságon való részvételre tervezett és épített 63. együléses egy olyan szabályozásmódosításból származik, amely precedens nélkül áll a motoros sport kategóriájában. A múltban a szabályozás általában az autók lelassításának irányába ment. A 2017-es évben azonban a szabályváltozások az ellenkező irányba mentek, vagyis az autók nagyobb aerodinamikai erővel és mechanikusabb tapadással rendelkezhetnek.
A 668 projekt és a Ferraris között számos különbség van a közelmúlthoz képest: a meghosszabbított orr és a nyíl alakú szárny a rendeletek következménye, csakúgy, mint a motor burkolatán látható szembetétek és a levegőbevezetés előtt bonyolultabb aero függelékek. az oldalsó lábakon.
A hibrid hajtómű egyes mechanikai alkatrészeinek elrendezését felülvizsgálták, míg más területek hasonló elrendezést tartanak fenn, mint a 2016-os autó.

Adatok
Megjelenés
2017.09.19
Régio
WORLDWIDE
Kiadó
505 Games
Cikkszám
DIGI00688
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
MINIMÁLIS:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD Athlon X2 2,8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2,4 GHZ
Memória: 2 GB RAM
Grafika: DirectX 10.1 (pl. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Verzió: 11
Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
Tárhely: 1 GB szabad hely
Hangkártya: Integrált

AJÁNLOTT:
Op. rendszer: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8,1-10
Processzor: AMD hatmagos CPU, Intel négymagos CPU
Memória: 4 GB RAM
Grafika: DirectX 11 (pl. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Verzió: 11
Hálózat: Széles sávú internetkapcsolat
Tárhely: 1 GB szabad hely
Hangkártya: Integrált
AKTIVÁLÁSI ÚTMUTATÓ

Ezt a terméket a Steam platformon tudod aktiválni. Indítsd el a Steam klienst, bejelentkezés után kattints a Játék hozzáadása, majd a Termék aktiválása Steamen gombra. A felugró ablakban meg tudod adni kapott játékkulcsodat, mely után indulhat is a letöltés.