CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

Kategóriák
CodeGuru

Kérdése van? [email protected]

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Újdonságok
    • Játékszoftver
    • Szoftver
    • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (DLC)
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (DLC)
1 099 Ft
  1. Steam
  1. Játékszoftver
  2. Steam

Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (DLC)

Cikkszám: 
DIGI00688
Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (DLC)
Raktáron
1 099 Ft

 

Brand:
505 Games
Aktiválási régió:
Világszerte
Nyelv:
Többnyelvű
Liszensz típusa:
Digitális termékkulcs
Szállítás:
E-mailben, 10 percen belül.
Korhatár:
3
Platform:
PC
Terméktípus:
DLC
Műfaj:
Indie, Verseny, Szimuláció, Sport
Steam
PC
  • Részletek
  • Adatok
  • Vélemények
  • Aktiválási útmutató
Részletek

A JÁTÉKRÓL

A Ferrari 70. évfordulójának ünnepi csomagja hét ikonikus autót mutat be, amelyek közül az egyiket a közösségünk választotta. A játékosok ezrekben szavaztak: ha az összes szavazat több mint 15% -ával jönnek a tetejére, örömmel jelentjük be, hogy az SF70H, a tizenhatodik autó, amelyet a Ferrari gyártott az F1 világbajnokságon való versenyzésre, bekerült a Ferrariba. 70. évforduló ünnepi csomag.

A csomag egésze a dicsőséges történelem során az olasz autógyártó által valaha gyártott hét legismertebb autó közül válogat, amely csatlakozik a szimulációban már elérhető Ferrari modellek csodálatos sorozatához.

A Ferrari 70. évfordulójának csomagja a következő modelleket fogja bemutatni:

1962. évi 250 GTO
1967. évi 330 P4
1967. 312/67
1984 GTO
2004 F2004
my 2017 812 Superfast
my 2017 SF70H

CARS


Ferrari 250 GTO
A 250 GTO modell volt a csúcspontja a 250 GT sorozat versenyének formájában, miközben továbbra is közúti jármű maradt. 1962 januárjában az éves szezon előtti sajtótájékoztatón debütált, és volt az egyetlen elülső motorral felszerelt modell, a monoposzto és a sportversenyzők mindegyikének motorja közepes volt.
A 250 GTO volt a Ferrari 250 GT autó végső kifejezése. Ugyanúgy otthon volt az úton vagy a pályán - talán az utolsó kettős felhasználású közúti / versenyautó -, és legendás státuszt ért el a sátor rajongói között. Csak egy viszonylag kicsi, harminchat autóból álló gyártási sorozattal, és a gyártott példányok nagy részének kiváló versenytörzse van. Ez a Ferrari gyártási történetének egyik ikonjává vált, tiszteletteljes pozícióval a gyűjtők körében.


Ferrari 312/67
Scuderia Ferrari az 1967-es bajnokságot indította a 312/67-es versenyen. Az autó hivatalos debütálása a Brands-Hatch Bajnokok versenyén volt, Bandini és Scarfiotti mellett a kormány mögött. A Scuderia legjobb eredményei az új-zélandi Chris Amon jóvoltából jöttek létre, aki három alkalommal a dobogóra helyezte a harmadik helyet.


Ferrari 330 P4
A 330 P3 stílusához nagyon hasonló stílusú modellt egy olyan V12-es motor hajtotta, amelyet Franco Rocchi radikálisan újratervezett. A legnyilvánvalóbb módosítás a háromszelepes hengerfej bevezetése volt - két bemeneti és egy kipufogó.
Az üzemanyag-ellátást Lucas befecskendező rendszer biztosítja. Az alváz kissé rövidebb volt, mint a 330 P3-as, és az új felfüggesztési rendszer javította az útmegtartást. Az autó számos versenyt nyert, és megszerezte a helyét a történelem könyvekben, miután emlékezetes 1-2-3-at tartottak Daytonában.


Ferrari GTO
Az Enzo Ferrari által 1983 szeptemberében bejelentett és az 1984 márciusában a Genfi Autószalonon bemutatott GTO (amelyet nem hivatalosan is ismert a 288 előtaggal együtt) lelkesedési hullámot váltott ki. A legendás név, a Pininfarina lenyűgöző stílusa, a látszólag kimeríthetetlen teljesítményű motor (2,8 liter és 8 henger), valamint a kompozit anyagok széles körű használata tette a GTO-t a versenyautókhoz legközelebb.
Az ügyfelek igényeinek kielégítésére a tervezett 200 helyett 272 épült: mindegyiket a gyártás megkezdése előtt eladták.
A 288 elnevezés a motor teljes térfogati kapacitására és a hengerek számára vonatkozik, 2,8 liter 8 hengerrel. Nyilvánvaló, hogy a \ "GTO " modellnév retró érintés volt, utalva a hatvanas évek elején a legendás 250 GTO-ra, amelyre a GT verseny szellemi utódjának szánták.


Ferrari F2004
A 2004. év, a Ferrari rekordszakaszának második lépése lett a 2004-es bajnoksággal: a 18 GP közül a Scuderia 15 futamot nyert (Schumacher 13, Barrichello 2), 8 egy-két győzelem, 12 pole pozíciók összesen 262 pontért a konstruktorok bajnokságában. Már augusztusban a Ferrari archiválta a bajnokság fájljait: a magyar GP-n a Scuderia egy-kettős győzelmével nyerte meg a konstruktorok címet - a történelem tizenkettedikét -, miközben Schumacher megszerezte egymás utáni ötödik címét, karrierje hetedikének. Belgiumban, ugyanazon a pályán, ahol 1991-ben debütált.
A szezon a történelem egyik legeredményesebb versenyképességű együlõ ülésének is köszönhetõ: az F2004-et, az új 053-as motorral szerelték fel, egy 10 hengeres egységet, 865 lóerõvel 18 300 fordulat / perc sebességgel, amely meghaladta a teljesítmény és az elvárások elvárásait. megbízhatóság, figyelembe véve a szabályozás által felvetett új kihívást is, amelynek célja a költségek csökkentése: versenyen egy hétvégén egy motor, átlagos élettartama 800 kilométer helyett, 350 kilométer helyett.


Ferrari 812 Superfast
A Ferrari a genfi ​​Nemzetközi Autószalon 87. kiadását választotta az új 12 hengeres berlinetta, a 812 Superfast, a márka története legerősebb és leggyorsabb Ferrari világpremierje számára. Ez az új autó nemcsak számos innovatív tulajdonságot mutat be, de különösen jelentős, mivel a V12-es sorozat a dicsőséges Prancing Horse történet hivatalos kezdetét jelentette 1947-ben, 70 évvel ezelőtt.
A 812 Superfast ennélfogva új korszakba lép a Ferrari 12 hengeres története során, az F12berlinetta és az F12tdf felbecsülhetetlen értékű örökségére építve. Olyan ügyfeleknek szól, amelyek igénylik a sorozat legerősebb és exkluzívabb Ferrariját: egy kompromisszum nélküli sportautó, amely élvezetes vezetést biztosít mind a közúton, mind a pályán, ugyanakkor ugyanakkor elég kényelmes, hogy a tulajdonosok mindenki számára élvezzék.


Ferrari SF70H
A Scuderia Ferrari által a 2017. évi bajnokságon való részvételre tervezett és épített 63. együléses egy olyan szabályozásmódosításból származik, amely precedens nélkül áll a motoros sport kategóriájában. A múltban a szabályozás általában az autók lelassításának irányába ment. A 2017-es évben azonban a szabályváltozások az ellenkező irányba mentek, vagyis az autók nagyobb aerodinamikai erővel és mechanikusabb tapadással rendelkezhetnek.
A 668 projekt és a Ferraris között számos különbség van a közelmúlthoz képest: a meghosszabbított orr és a nyíl alakú szárny a rendeletek következménye, csakúgy, mint a motor burkolatán látható szembetétek és a levegőbevezetés előtt bonyolultabb aero függelékek. az oldalsó lábakon.
A hibrid hajtómű egyes mechanikai alkatrészeinek elrendezését felülvizsgálták, míg más területek hasonló elrendezést tartanak fenn, mint a 2016-os autó.

Adatok
Megjelenés:
2017.09.19
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Aktiválási útmutató

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Letöltési linkek
  • Szoftver aktiválási útmutató
  • Játék aktiválási útmutatók
  • Gyakran ismételt kérdések
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogalap
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
VR Software Kft.

Online Ügyfélszolgálat,
hétköznap 8:00-tól 16:00 óráig
(Nincs Személyes ügyfélfogadás!)

  • 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 21. 1. em. 5. (Nincs személyes ügyfélszolgálat)
  • [email protected]
  • facebook

Árukereső.hu Árukereső.hu
argep.hu
kelkoo.hu
olcsobbat.hu
shopmania.hu
simplepay_hu_v2
paypal
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • Újdonságok
  • Játékszoftver
  • Szoftver
  • Előrendelhető
  • Előrendelhető játékok
  • Aktiválási Útmutató
  • BLOG
  • GYIK
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • sk
  • pl
  • es
  • at
  • de
  • cz
  • fr
  • nl
  • it
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.