Kérdése van? [email protected]
Az emberiség hatalmas birodalma elveszett. Az Apollo szektoron kívüli, az emberi emlékezeten túlmutató utolsó kommunikációval arra kényszerítettünk, hogy újból építsünk, csak a hátrahagyott civilizáció csapdájával. Most a te sorod, hogy megjelöld és segítsd a megértésünk újjáépítését arról, hogy hol vagyunk, és honnan jöttünk.Az Ascent egy Player Vs Environment alapú, MMO-val foglalkozó MMO, amely a kutatásra és a közösségre összpontosít. A több mint 270 milliárd csillagrendszerrel, amely felfedezésre vár, és az erőteljes Sci Fi-ra helyezi a hangsúlyt, az Ascent elősegíti a felfedezést, a kolonizációt, a Starbase építését, a kutatást és a technológiát, az aszteroidabányászatot, a mezőgazdaságot, a kereskedelmet és - természetesen - a harcot.A kilenc csillagrendszer előre meghatározott „Apollo szektorán” kívül a játékban a játékosok mindent készítenek. A kolóniákat és a csillagbázisokat a bolygókra és azok körül építették, majd később ugrókapuval kötötték össze. A teljesen dinamikus tőzsdét fenntartja az a tény, amelyet a játékosok gyakran vásárolnak és adnak el, és képesek arra, hogy az alapjain különböző anyagokat árazzanak. Az egyéni NPC AI-vel rendelkező kolóniákat fel lehet bérelni a Maslow igényeinek hierarchiáját követve, hogy kereskedelmet végezzen az ön nevében, vagy megvesztegethetik, hogy csempésző vállalkozást tegyenek lehetővé egy másik játékos kolóniájában. Még a kolónia kormányzó testületeit, a polgármestereket, a bolygó-kormányzókat és a csillagrendszeri szenátorokat egészen a gyarmati elnökig egészen a játékosok választják meg, hogy az egész játékosbázisnak egységes hangot adjon a saját térrészükben.Az Emelkedés minden funkcióját egy fő szabálynak vetik alá: "Jó szórakozást kell tennie egyedül, és még szórakoztatóbb másokkal". Még azok a dolgok is, mint például az egyéni felfedezés, jövedelmezőek lehetnek, és az egész közösség számára hasznosak lehetnek, ha bizonyos bolygótípusokhoz teljesítik a játékosok számát. Hogy játszol, az rajtad múlik.Felhívjuk figyelmét, hogy a játék lehető legszélesebb futtatása érdekében több szervert használunk. Ezeknek a szervereknek folyamatos költsége van, és a játék fejlett játék aspektusait 0,99 dollárra számoltuk, összesen havonta 2,97 dollárt. Annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az Ascent-ból, a játék megvásárlásakor 3 hónapos prémium hozzáférést kaptunk be. Ha valamilyen okból nem tud fizetni, a játék nem zárja ki vagy elveszíti vagyonát, pusztán korlátoz bizonyos térségekben.Tehát ugorj be, és élvezze a funkciók hatalmas kínálatát, amelyet büszkén kínálunk:Felfedezés - több mint 270 milliárd csillagrendszer generálható egyedi bolygókkal, ásványkoncentrációkkal, mezőgazdasági értékekkel és éghajlattalGazdálkodás és bányászat a bolygó felszínén - a játékosok felépíthetik saját bolygó alapjaikat az erőforrások betakarításához. Városi szimulációs stílusú játék.Személyes csillagbázis építés - a játékosok saját csillagbázist építhetnek a saját tervezésükhöz. Ez az otthonod lesz az űrben, és a nulla g-os nehéz gyártás és kutatás központjaKereskedés - dinamikus helyi NPC-piacok, játékosok közötti globális piacokDinamikus NPC küldetési rendszer - harc, kereskedelem (kereslet / kereslet), személyszállítás, futárszolgálat és mentési missziókAszteroid bányászat - a hajó és az axiális bányaszám kézi vezérlése. Játékos és karakter készség alapú.Kutatás - a mentési feladatokból elérhető tervrészletek lehetővé teszik a játékosoknak az elfeledett és új hajók és alkatrészek, valamint épületeik fejlesztésének kutatását.Gyártás - a játék minden hajóját, fegyverét és segédmodulját a játékosok gyárthatják, eladhatják vagy felhasználhatják hajóik testreszabásához (amelyekhez egyedi festési séma is adható)Gáz óriás betakarítás - mert néha szüksége van olyan dolgokra, mint a hidrogén és az oxigén!Űrharc - kézi vezérlésű harcos a harci kutyaharcig, nagy hajókat átmérőző hajók közötti párbeszédekig.Külső rendszerek kolonizálása - a legnagyobb eddig több mint 50 000 struktúrával és százezrek kolonistákkal rendelkezikKülső csillagbázisok - ezek szintén hatalmas méretűek lehetnek, 3D-s térben nyílt végűek, amint a kolóniák a felszínen vannakKormányok - Azok a játékosok, akiknek egy adott rendszerben telepek vannak, szavazhatnak kolónia polgármesterének, bolygó kormányzójának, rendszer szenátorának és gyarmati elnöknek. A kormányzók átnevezhetik bolygóikat, a szenátorok átnevezhetik rendszerüket és jóváhagyhatják a Jump Gate építését a rendszerükhöz, az elnök pedig jóváhagyhatja az ugrókapu felépítését a belső rendszerekhez.A játékosok által épített ugrókapuok - az illetékes kormányzati hatóságok jóváhagyásával a játékosok összegyűlhetnek egy új közösségi ugrókapu építésének megaprojektjére, kiterjesztve az új játékosok elérhetőségét a gyarmatosított külső rendszerekbe.NPC AI - végrehajtjuk a Maslow szükségleti hierarchiáját az NPC-kkel, motiválva őket a játékvilágon belüli fellépéshez. Fejlesztünk egy rendszert is, amely lehetővé teszi számukra, hogy tényleges szöveges csevegést folytassanak a játékosokkal (mint például a régi kalandjátékok, csak most már hozzáférhetünk hihetetlen új elemző technológiához) céljaik elérése érdekében.Az NPC-k bérbeadása pilótaként - ők nem képesek lesznek lógni vagy ugrálni, ha szükséges, de ez sok képességet hagyGyarmati törvények - ezek lehetővé teszik bizonyos termékek (például alkohol) tiltását vagy engedélyezését a kolóniáinál, és ...Csempészet - csempészek hálózatának felállítása és a tiltott áruk kolóniájába csapása szórakozásból és profitbólMint MMO, az Ascent nyitott állandó fejlődésre. Az alábbiakban bemutatunk néhány funkciót, amelyeket hozzá kívánunk adni.Fejvadászat - a szökély NPC-k nyomon követése, függetlenül attól, hogy a törvénytől menekülnek-e, vagy csak ellenségeik ellenBűncselekmény és büntetés - rendõrség és börtönök felállítása a kolóniáiban, és szabadúszó nyomozóként kalandozásMeggyilkolás - akár felrobbantja a tartózkodó hajóját, akár nyomon követi őket otthona felé, és meghúzza a ravaszt, bérelhető kőhideg gyilkos