A JÁTÉKRÓL
Az alvó személyzet mélyen az Európa-ben, a pánalaktikus gyarmatosító hajón belül álmodik új életéről a galaxis szélén.
De Algo Bot, a szemetes fedélzeten dolgozó szolgálati droid nem pihenhet. Amikor a szokatlan újrahasznosítási misszió a szellemes üzletvezetővel, a PAL szörnyűen rosszul megy, a válság az Európa szívében áll.
Ha a PAL és az Algo Bot nem képes visszaállítani az Europa rendszereit, és gyorsan visszaállítani a fedélzeti AI-t, senki sem ébredhet fel.
Játékosként az operátor szerepét veszi át, és egy vizuális programozási nyelvet használ, hogy parancsok sorozatát adja ki Algo Bot-nak. Sikerül megoldani az összes rejtvényt?
JELLEMZŐK
Keserédes történet két imádnivaló hősrel
Több mint 40 programozási rejtvény 5 egyedi környezetben, amelyek felfedezésére szolgálnak
Könnyen beszerezhető kezdőknek és elég nehéz a kirakós szakemberek számára
Játssz különféle programozási koncepciókkal (igen, ez remek)
Visszalépés a már törölt szintekre a megoldások optimalizálása érdekében
Lenyűgöző 3D grafika
The British Touch: ismét együttmûködöttünk az Epistory írójával, Joseph J Clarkkal, hogy Algo Botnak könnyû történetét adjunk egy kis brit humorral.
A játék során lefedett programozási szempontok (valójában mit lehet megtanulni)
Szekvenciális parancssorok korlátozott szintaxissal
Program tervezése (mentálisan futtassa a kódot, és hibaelhárítsa azt)
Változók kezelése
Funkciók
Rekurzív funkciók
Hibakeresés
Optimalizálási stratégiák