A JÁTÉKRÓL
További repülőtereket kért
Airport Madness 3D: A 2. kötet nyolc új repülőteret, új repülőgépet, több kaput és élesebb részletet hoz. Az első kötethez hasonlóan a játékosoknak háromdimenziós légiforgalmi irányítási élményt kínálunk, irányítótorony szempontjából. A forgalmat minél hamarabb tolja el, miközben elkerüli az ütközéseket. Válasszon jó vagy rossz időt, állítsa be a toronymagasságot az Ön igényei szerint, majd mindent megtesz a nyolc különböző valós repülőtérre induló és onnan induló sugárhajtású forgalom irányításához. Hallgassa meg az emberi pilóta hangját, ahogy a repülőgép minden parancsára betartja. Vizsgálja meg a radarképernyőit a repülőgépek közötti esetleges konfliktusok szempontjából, vagy használja a "Sky Cam" -ot, hogy bármilyen szempontból megfigyelje a repülőtér működését.
A második kötet a következő repülőtereket kínálja:
New York John F. Kennedy
Toronto Pearson
Miami
London City
San Francisco
Lukla Nepál
Hong Kong
Chicago O'Hare
A felhasználói felület frissítésén túl a nagy változás az 1. kötet óta a teljesen új Karrier statisztika oldal , amely lehetővé teszi a folyamatban lévő teljesítmény előzményeinek nyomon követését mind a nyolc repülőtéren. Néhány kisebb finomságot, például a „repülési módot” adtunk hozzá az égbolthoz, így ez lehetővé teszi a valódi repülőgép irányítását.
Valóban érzi magát!
Terepünket a valós föld adatokból építettük fel. A repülőtéri tervek valós elrendezéseken alapulnak. A játékot a valós légiforgalmi irányítók és a kereskedelmi pilóták tervezték. Még a repülőgép repülési jellemzői is nagyon valósághűek.