Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL Építs, gyűjts össze és harcolj kétségbeesett utolsó állásban a soha véget nem érő gonosz rohama ellen!A sötétség a gonosz egysége. Egyesek szerint ez az emberi félelem és rémálmok megnyilvánulása, mások szerint az elátkozott lelkek kóbor tömege kísért bennünket. Maga a sötétség eredete ismeretlen, de egy biztos, hogy a fény és a tűz erejével távol tudjuk tartani.
Verekedj a rémálmok óriási dagályai ellen. A „SwarmTech” nevű belső fejlesztésű technológia kihasználásával a játék egyszerre több mint 70 000 ellenséges egységet jeleníthet meg a képernyőn. Ezek az ellenséges légiók a föld forrongó hasadékain keresztül kapaszkodnak felfelé, hogy megerősítsék a fátylat.
Világítson fel egy gazdag, összetett, eljárásokkal létrehozott térképet, hogy visszaszerezze a területet a „Fátyoltól”. Dinamikus élő halálköd, amely elrejti az ellenségeket, és elvonja az életet csapataitól. A terror elleni küzdelem nem a gyenge szívűeknek való.
A roguelite műfajból kölcsönözve a Malices véletlenszerű megpróbáltatások, amelyek a Halál éjszakáján kerülnek a játékosra, és feloldják a legjobban elkészített terveket. Ezzel szemben, ha túlélnek egy Halál éjszakát, dönthet három véletlenszerűen kiválasztott áldás között, gazdagítva ezzel az élményt, és megadva hadseregének a szükséges előnyt.
Vegye fel a támadást az éjszaka borzalmai ellen erőteljes és egyedi hősökkel. Ezek a hősök a szinttel feljebb szerzett különleges képességek felhasználásával kulcsfontosságúak lehetnek egy kétségbeesett csata megfordításában. De vigyázz, a Nightmares-nek saját baleset-baleseti bajnokai vannak, akik értékes erőforrásaikat veszítik el, amikor megölik őket, és extrém és állandó veszélyt jelentenek a terjeszkedésre.