Kérdése van? [email protected]
Termékleírás:
A Microsoft Project 2019 Professional a projektmenedzsment és a hatékonyság következő szintjére vezet. Bármi legyen is a vállalkozás mérete, nincs jobb módja annak kezelésére, mint a Microsoft Project 2019 alkalmazásával.Együttműködés másokkal a nyertes projektek egyszerű elindításához és megvalósításához. Tartalmazza a Project Standard összes funkcióját, valamint az együttműködési eszközöket, az erőforrás-menedzsmentet, a SharePoint-feladatok szinkronizálását, az ütemtervek beküldését és egyebeket.
Gyors indításAz Első lépések képernyő bemutatja az alapvető képességeket, például a feladatok összekapcsolását és az idővonal létrehozását, hogy elősegítse a gyors sebességet.
A kategóriában legjobb sablonokHasználja a sok előre elkészített sablont a Project Professional-en belül és az Office.com-on, hogy hozzáférhessen a kategóriájában legjobb projekttervekhez.
Intuitív keresésHasználja a Tell Me keresősávot - amely a legtöbb Office-termékhez tartozik - gyorsan megtalálja a Project hasznos funkcióit, így hatékonyabban dolgozhat.
Ismerős diagramokA professzionális projektmenedzserek számára készült Project Professional ismerős eszközöket kínál, például a Gantt-diagramokat, amelyek segítségével könnyedén elkészítheti az ütemezéseket és csökkentheti a képzési időt.
Intelligens automatizálásAz automatikus funkciókkal csökkentheti a hatékonyságot. Automatikusan töltse fel a kezdési és befejezési dátumokat a függőségek alapján, és használja a Feladatellenőrt a hatékonyabb feladat- és erőforrás-elrendezések azonosításához.
Több idővonalA beépített több idősor segít az összetett ütemtervek vizuális megjelenítésében és a projekt minden aspektusának megértésében. Könnyen megoszthatja az idővonalakat olyan ismert Office-eszközökkel, mint a PowerPoint.
Intuitív alapvonalakAz alapvonalakkal segítheti a döntéshozókat a tényleges előrehaladás nyomon követésében és összehasonlításában az eredeti projekttervvel.
Vizualizált kapcsolatokA Gantt-diagramokban a feladatútvonal kiemelése segít megérteni a feladatok közötti kapcsolatot és meghatározni, melyek a legfontosabbak a projekt sikere szempontjából.
Mi van, ha tervezésÁllítsa a feladatokat „inaktív” értékre, és futtassa a „mi lenne, ha” szcenáriókat, hogy meghatározza a legjobban illeszkedő feladatokat a teljes projektterv újbóli létrehozása nélkül.
Szinkronizált feladatlistákA feladatlista szinkronizálásával a csapattagok frissíthetik a hozzárendeléseket a SharePointban, és az adatok megjelennek a Project Professional alkalmazásban.
Összevont nézetKonszolidálja az összes lehetséges projekterőforrást egyetlen nézetben, hogy az erőforrás-menedzserek összehasonlíthassák az erőforrásokat a szabványosított adatok között, hogy a legjobban illeszkedő csapatokat hozzanak létre.
Optimalizált erőforrásokA Csapat Tervező segít azonosítani és megoldani az erőforrásokkal kapcsolatos esetleges problémákat, amelyek befolyásolhatják az ütemtervet.
Skype for BusinessAz olyan integrált kommunikációs eszközök, mint a Skype for Business, megkönnyítik a projekten belüli hang-, video- vagy csevegési együttműködést, így nincs szükség az alkalmazások közötti váltásra.
Csatlakozott alkalmazásokKönnyedén másolhat információkat a Projectből, és illessze be ismerős Office-alkalmazásokba, például a PowerPoint és a Word. A OneDrive for Business pedig praktikus tárhelyet biztosít a projekttermékek számára.
Együttműködő munkaterületekHozzon létre egy dedikált projektoldalt az információk - az állapotfrissítések, a beszélgetések és a projekt ütemterveinek - megosztásához, így a csapattagok tájékozódhatnak.
Project Online Premium és Project Server szinkronizálásA Project Professional 2016 ütemezésének szinkronizálása a Project Online Premium és a Project Server 2016 programokkal.
ProjektjelentésekAz erőteljes beépített jelentések, például a leégés és az erőforrás-áttekintés segíthetnek betekintést nyerni, információkat továbbítani az érdekelt felekkel és eredményeket elérni.
Office-bővítményekLátogasson el az új Office Store-ba, és szerezzen olyan Office-bővítményeket, amelyek kibővítik a Project funkcióit az egyedi üzleti és projektproblémák megoldására.
Az általunk értékesített digitális licenszkulcsokra cégünk 1 hónap felhasználási időt biztosít.Ezen időtartam alatt támogatást adunk, minden felmerülő problémára teljes körű garanciát. Hibás termék esetén akár azonnali csere garanciát biztosítunk.Kérjük vásárlóinkat, hogy ez időtartamon belül aktiválják a terméket.Amennyiben 1 hónapot meghaladóan kerül terméke aktiválásra, úgy nem vagyunk kötelesek a digitális termék vonatkozásában cserélni azt!