Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Óramutató járásával megegyező iránybanÚgy tűnik, egy végtelen sötét folyosón landolt ... vagy ez egy ház? - Nem tudod. Folyton haladsz a homályos helyiségeken, aulákon és a sötétség szolgáit elhaladó területeken; Megpróbálom megoldani az előtted rejlő rejtélyeket. Véget ér valaha ez a rémálom?JellemzőkA klasszikus horror játékok gyökereire összpontosítva az „óramutató járásával megegyezően” a sötétség, a hangok és a vizuális trükk elemeit használja. A játékot újra és újra lehet játszani, és soha nem lehet teljesen ugyanaz, mint korábban.Sötét légkörAz átfutások megváltoztatásaKlasszikus találós kérdésekSok dinamikus interakcióA legjobb teljesítmény és megjelenés az Unreal Development Kit (UE3) segítségévelNéhány háttérElkezdtem ezt csak azért, mert szerettem volna létrehozni egy kis horror játékot, amelyet az emberek élvezhetnek. Manapság nehéz olyan jó horror játékokat találni, amelyek valóban megfelelnek az elvárásoknak. A legtöbben csak elakadnak a fejlődésben ... valamilyen koncepció vagy demó maradnak. Ezért döntöttem régen, hogy "jobb hellyé" tegyem a világot, és valóban jó horror játékokkal látom el - Olyan játékok, amelyek nem vetnek rád egy ugrást ... túl erős hangot játszanak ... egyszerűen olcsónak tűnnek és nem szép munka.Néhány ember ismerheti a "Wooden Floor" játékokat. Azt akartam, hogy ez a játék hasonló legyen a megjelenéséért - de különbözik a játékmenetétől és az érzésétől - egyszerűbb és közvetlenebb. Az ötlet az volt, hogy létrehozzunk valami hasonlót az SCP-Gameshez, amelyet minden horror rajongónak ismernie kell ... de mindez sokkal nagyobb és jobb lett a tervezettnél. Én magam is ezt nevezném eddigi legjobb munkámnak.