Kérdése van? [email protected]
A modernizáció és a finomítás gazdag története várja Önt a Woodhead elektromos vasútvonalon - nézze meg saját maga, hogy az energia és az útvonaltervezés fejlődése hogyan adott új életet egy küzdelmes műveletnek. Ennek az útnak az első napjaitól kezdve meredek és könyörtelen lejtők, nehéz szénvonatokkal kombinálva, ez kihívást jelent a gőzvonatok számára, így még a GCR napjaiban zajlottak a villamosítás megbeszélései ... Aszavakat az LNER akciókká változtatta 1936-ban, aki megtervezte a Sheffield és Manchester közötti vezeték villamosítását, ideértve a Wathig vezető elágazást is, és még a második világháború kezdete előtt is megvan a felső kapufa többsége. Míg a konfliktus leállította a projektet, a háború befejeztével azonnal visszaállították, azonban a tervbe egy nagy változás történt.A Pennine-szigetek áthaladásához a Woodhead-vonal 3 mérföld hosszúságú alagutakkal unta át a tájat. Kezdetben 1845-ben nyitották meg az egyvágányú „Woodhead 1” alagutat, amely a világ egyik leghosszabb volt, ezt hamarosan követte a „Woodhead 2”, egy másik egyvágányú út a Pennine-szigeteken. Zárt, és a gőzmozdonyok évek óta tartó használata miatt megrongálódott, úgy döntöttek, hogy a villamosított vezeték áthalad a „Woodhead 3” -on, egy új kétsávos alagúton, amely magában foglalhatja a vezetékeket.Kis, 8 BR 506-os osztályú EMU-flottát építettek az utasok számára - ezek a háromkocsis egységek Hadfield, Glossop és Manchester között működnének egész életük során. Az 506-osok a 76-osokkal és magával a Woodhead-vonallal együtt meglehetősen egyedülállóak voltak abban, hogy a hagyományos 25 kV-os váltakozó áram helyett 1500 V DC-re villamosították fel, ez az eltérő villamosítás megkönnyítette a nehéz vonatok számára a regeneratív fékezés alkalmazását a lankadatlan lejtőn.A modernizáció és az új flotta ellenére a Woodhead vonalat 1970-ben lezárták az utasforgalom elõtt, ez a vita annak köszönhetõ, hogy a Hope Valley-vonal mindenütt kényelmesebb, bár kevésbé közvetlen. A kék színű Woodhead elektromos vasút az útvonalat olyan módon mutatja be, ahogyan annak fogyó éveiben volt, és ezen felül további futásteljesítményeket fed le, mint például a Glossop Branch és a vöröses depó. Ha ez nem lenne elég, a mellékelt vonóerő; A 08-as, a 76-os és az 506-os osztály mind Pro Range funkcióval lesz ellátva azok számára, akik szeretnek egy extra kihívást. Dicsőség egy vasúti történelemben, és tapasztalja meg azokat a fejlesztéseket, amelyek rövid második életet adtak egy igazán csodálatos útvonalnak!Tartalmazza a forgatókönyveketA forgatókönyvek széles skálája lehetőséget kínál az egész útvonal felfedezésére![08] 01. Útmutató a híd tolatásához[506] 02. 2H78 Hadfield és Manchester Piccadilly[506] 03. 2H78 Manchester Piccadilly Hadfieldig04. Ingázók mentése[76] 05. A húsvéti tommy - 1981. április 21[76] 06. 6M40 Rotherwood a Fiddlers kompkikötőig[76] 07. 6M28 Út a Fiddlers komp-erőműhöz[RailfanMode] Széles fenék[RailfanMode] Útmutató hídTovábbi forgatókönyvek állnak rendelkezésre a Steam Workshopon online és játékon belül. A Train Simulator Steam Workshop forgatókönyvei ingyenesek és könnyen letölthetők, még sok órányi izgalmas játékmenettel kiegészítve. Mivel a forgatókönyveket naponta adják hozzá, miért nem nézi meg most!Kattintson ide a Steam Workshop forgatókönyvek megtekintéséhez.Főbb jellemzőkA Woodhead elektromos vasút 1970-es évek végén történő kiadása43 mérföldes útvonal Manchester Piccadilly és Sheffield Victoria között3 mérföldes elágazás a vöröses depóig1 mérföldes elágazás a Glossop-ig14 mérföld elágazás WathigPro-Range vontatásBR 08-as osztály a BR „Longsight” vállalati kék színbenBR 76. osztály a BR Corporate Blue színbenBR 506-os osztály, a BR vállalati kék színben, tiszta és viharvertBR 506 osztály, BR kék és szürke színben, tiszta és viharvertGördülőállományEx-LNER HOP 21 tonnás széntartályEx-LNER Toad E Brake VanBR HAA MGR 33 tonnás garatBR MCV 16 tonnás ásványi kocsiBR GUV General Utility Van in BR Corporate Blue liveryBR Mk1 edzők BR kék és szürke színbenKompatibilis a gyors meghajtóvalLetöltés mérete: 916,3 MB