Kérdése van? [email protected]
Most kiadtuk az AGFPRO & Premium 3.0 verzióját - van egy csomó új funkció, eszköz és funkcionalitás, amelyek hozzáadásra kerültek, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy elképesztő játékszinteket és térképeket hozzanak létre, mint SOHA ELŐTT !!Az AGFPRO 3.0 legfontosabb szolgáltatásai között szerepel az AGFPRO, a Premium, a Zombie FPS, a Fantasy Side-Scroller, a Drone Kombat, a BattleMat Multiplayer és a Voxel Sculpt kompatibilitása az Unity 5-rel! Új karaktervezérlőket és karaktereket is hozzáadtunk az ARPG és a Platformer játékosokhoz! Amit valójában látni fogja a frissítéshez tartozó POWER és SPEED, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy buja jeleneteket készítsenek, tele eszközökkel, lombozattal és más funkciókkal és funkciókkal.Az AGFPRO v3.0 egy átfogó eszközkészlet, amelyet arra terveztek, hogy a játékfejlesztők és rajongók számára hatékony és gyors szintű létrehozást, terep / növényzet szerkesztést, világítási és légkörrendszert biztosítson.Az AGF egy független termék, amely felhatalmazza a felhasználót, hogy játékszinteket és környezeteket hozzon létre sokféle játékfajtához, és az AGFPRO v3.0 PREMIUM verziót úgy tervezték, hogy együttműködve működjön a Unity 5 játékmotorjának Free és Pro verzióival, lehetővé téve további testreszabás és játékkiadás. Az AGF a PC, a MAC és a LINUX rendszereken fut.Az AGF lehetővé teszi a fejlesztőknek, hogy gyorsan és egyszerűen készítsenek játék térképeket, kialakítsák a terepet és a tervezési szinteket. A raktárban több mint 1000+ előre elkészített eszköz, 48 előre beállított téma és 8 mintatérkép mellett a fejlesztők és az rajongók percek alatt megkezdhetik a szintek létrehozását. Az AGFPRO v3.0 tartalmazza az összes szükséges eszközt, hogy a felhasználók importálhassák az AGF jeleneteket a Unity3d Free és a Pro 5 verzióba.Felhívjuk figyelmét, hogy mivel az Unity üzleti modellje átalakult az ingyenes és a fizetős verziókról az előfizetési modellekre, nem tudtuk fenntartani a frissítéseket, hogy megfeleljenek a fejlesztési folyamatunknak és az üzleti modellnek. Az AGFPRO önálló termékként működik a hobbisták és a fejlesztők számára, akik az Unity 5-től 2018 januárjáig dolgoznak. Felhívjuk figyelmét, hogy ha az AGFPRO-t professzionális játékfejlesztéshez használja, előfordulhat, hogy a Unity legújabb frissítéseiben bizonyos funkciók nem működnek.A játékszintek és térképek létrehozása az AGFPRO-ban egyszerű és szórakoztató - bárki bárki elkészítheti saját minőségi játéktérképét anélkül, hogy programoznia kellene, modelleznie vagy animálnia kellene!Az AGFPRO Premium (DLC) használatához először meg kell vásárolnia az AGFPRO-t.FŐBB JELLEMZŐK:Az AGFPRO v3.0 most már kilenc (9) kulcsterületet vagy fejlesztési alkalmazást tartalmaz, amelyek tartalmazzák:AGF Launch PadAGF World EditorAGF Construct AppAGF böngészőAGF csomagolóAGF jelenetrakodóARPG Player (belső és külső)Platform lejátszó (belső és külső)FPS lejátszó (külső)Új v3.0 AGF indítópad :Ez az alkalmazás helyettesíti az AGF szerkesztőt az AGF ikon Steam alkalmazásábanAz összes AGF alkalmazást elindítja egy szerkesztővel , beleértve a Szerkesztőt isA lejátszók elindításához nem kell átmennie a SzerkesztőnÚj v3.0 AGF World Editor funkciók:Újratervezett grafikus felhasználói felület a szerkesztőbenLegördülő menürendszerÖsszeomló, húzható ablakok könnyen látható ikonokkalHáromszoros növekedés a terepi faragáshozA tereplakítás új simítási funkciója hozzá lett adva, hogy a felhasználó képes legyen sima és lágyítsa a terepet a térképein.Új X, Y, Z iránytű került a szerkesztőbeA kamera automatikusan megváltoztatja a légkört, amikor a felhasználók víz alatti vagy víz felett vannakAz "Összeállított időóra" hozzáadása, amelyet minden egyes jelenetfájllal elmentünk minden alkalommal, amikor a felhasználók dolgoznak, és ezzel létrehozva egy állandó időt az egyes szintek létrehozásához szükséges időreFelhasználóbarát projektkészítő varázslóo Az előre beállított témák széles köre az azonnali szintű tervezéshezo A témák a világítást, a légkört, a terepet, a vegetációt és a vizet előre definiáljákIntuitív felhasználói felület a "Radial menüvel" a munkafolyamat felgyorsításáhozA felhasználói felület testreszabásához húzza és reorganizálja az ablakokatBe / Ki funkció gyorsan elrejti a menüketFejlett terepképző rendszerÁllítható: terepméret, fröccs térkép és növényzet részleteinek felbontásaTámogatja a terepet 200 m-től 200 m-igA terepeket most kibővítették, maximálisan 4000 méter négyzetméterreHáromszoros növekedés a terepi faragáshoz10 szintű visszavonás a terep szerkesztéséhezTávolítsa el egymástól függetlenül a növényzet, a festészet és a faragás formájátFesték, farag és növényzet vegetációja külön-külön vagy egyszerreVáltás: a terep láthatósága, festés, szobrászat, ültetésKifinomult ecsettartóSzéles körű ecsetkönyvtár állítható kefemérettel, forgással, erővel, keverékkelSzerkessze a teljes Default Brush könyvtárat a felhasználói preferencia szerintProjekt-specifikus és alapértelmezett ecsetek, egymástól függetlenülAz új, integrált AGF böngészőn keresztül a felhasználók importálhatják a saját eredeti példájukat: kefék, terepi textúrák, terepi növényzet textúrák a PNG-ben. FormátumÚjonnan hozzáadva: Az egyedi képek betölthetők és eltávolíthatók a kefékhez - a terephez és a növényzethezValós idejű tereprendezési és festési rendszer három planáris textúrázással normál térképekkelVáltás a három síkbeli árnyékoló és az egyszerű közöttIntuitív terep "Bepattanás a rácsmagasságra" a terep beállításáhozA terep magasságának numerikus bevitele és leolvasása meghatározott helyekenHáromlapos Shader és TexturálásA Shader automatikusan leképezi a terep lejtéseit a felhasználó által definiált textúrávalTöbb mint 40 textúra a Normal Maps csomagbanA terep textúrájának színező funkciójaAz egyes textúrák vagy tételek módosításaGyorsan változtassa meg a terep textúráját, és valós időben frissítseFejlett növényi rendszerÁllítható vegetációs sűrűség és távolság, korlátlan rétegekÁllítsa be a növényzet min. szélesség, magasság és szín spektrumSpeciális globális növényzet-szerkesztőGlobálisan változtassa meg a növényzet színtelítettségét, értékét, méretét, minimális szélességét és magasságát, a színspektrumokatA teljesen felszerelt világítás és a légkör konfigurációja lehetővé teszi a gyors valósidejű és futási idő testreszabástTestreszabott világítási rendszerKulcs, kitöltés, hátsó és környezeti fényforrásokÁllítsa be a világos színeket, a fáklyákat és az árnyékkonfigurációkatKiterjedt lencse fényfoltok a „fő” fényre a világítótesten (15 felett)Újonnan hozzáadott víz alatti világítási rendszerFog SystemGlobális és egyszerű köd, különféle paraméterekkel: sűrűség, esés, szín és távolságÁllítsa be a köd ködét, sűrűségét, távolságát, színét, magasságát és esésétÚjonnan hozzáadott ködrendszerSkybox-ok - Válasszon skybox-kocka térképeket az elforgatás és árnyalat alkalmazásávalGyönyörű vízrendszer csúszkákkal a hullám irányához, sebességéhez, intenzitásához, a refrakciós / visszaverődés színéhez és a hab tulajdonságainak eléréséhezGeometriai keferendszerKészítsen korlátlan geometriai kefék készletétAz ecsetek független rétegként működnek a szerkesztéshezSet min/max scale rangeVéletlenszerűen forgassa az X, Y, Z koordinátákatIgazítsa a normálhozSpray geometria a kamera nézet irányábólFelhasználóbarát fájlmentés-bélyegkép-generálás a jelenetekhez mentéskorSzéles körű előre beállított beállítások a jelenetek gyors elindításához (48 mellékelve)Készítsen egyedi presetet és ossza meg barátaivalFüggetlen Pre-Fab mód az összetett eszközgyűjtemények létrehozásához a jelenetén kívülA teljes funkcionalitású átalakító eszközök a következők:Választás, Többszörös kiválasztás, Másolás / beillesztés, Másolás, Fordítás, Forgatás és méretezésAz intuitív rácsrapcsolás és az ütközésérzékelés az objektumokat egyszerűen a jelenetbe helyezi új, továbbfejlesztett funkciókkal, amelyek a következők:A rácsméret képernyőnA Grid-Snap Setting képernyőn megjelenő képernyőjeMost már vannak hivatkozási számok mind az X, mind a Z tengelyre, a számok dinamikusan változnak a rács skálájávalA rács referenciaszám méretezését és a megjelenítési beállításokat a felhasználó határozhatja megÚj Construct App szolgáltatás:A Gone a régi előre gyártott munkaterület, és áthelyezték a saját alkalmazásábaA Construct használatával elkészítheti saját előre gyártott elemeit a folyamatosan bővülő textúrák és eszközök könyvtárából (több mint 1000 és több), amelyek az AGFPRO Warehouse-ban rendelkezésre állnak.A felhasználók elindíthatják a Constructot a Launchpadból vagy a SzerkesztőbőlAz „eszköz frissítése” gombbal töltheti be az előtagokat a Warehouse könyvtárbaA Construct lehetővé teszi a felhasználók számára saját .OBJ fájlok (objektumok vagy eszközök), valamint .PNG textúra fájlok importálásátTöltse be saját modelljeit, .OBJ fájljait, közvetlenül a Constructba - A FELHASZNÁLÓKHOZ NEM TÖBB FELHASZNÁLÓK SZÜKSÉGESSEN HASZNÁLJA SAJÁT ESZKÖZEIT AZ UNITY PRO-TÓL !!! Ez a szolgáltatás szerepel az AGFPRO és a Premium programban.Egyesítsen több .OBJ fájlt, és mentse el előtagként a World Editorban való felhasználáshozÚj AGF böngésző (fájl böngésző)Ez egy önálló böngésző, amely összekapcsolja az AGF alkalmazásokat!Az új AGF-böngészőt úgy tervezték, hogy legyen a ragasztó, amely felhasználja a felhasználók egyedi tartalmak bejuttatását. Most a felhasználók be tudják hozni a saját textúrák és objektumaik fájljaikat az AGF alkotásokba anélkül, hogy szükség lenne a Unity Free vagy a Unity Pro használatára. Ez a funkció hatalmas, mivel felhatalmazza a felhasználókat a rugalmasságra az egyéni szintek létrehozására az általuk választott bármilyen támogatott eszköztípus mellett. hogy a jeleneteket vissza lehessen vinni az egységbe, hogy közzétegyék saját munkájukatÚj AGF csomagolóNépszerű kereslet alapján - hozzáadtuk ezt a nagyszerű szolgáltatást ... Az AGF DLC felhasználók könnyedén csomagolhatják játékát, és bárkivel megoszthatják! Csak hajtsa végre a következőket:1) Válassza ki a játék típusát2) Válassza a Projektmappát3) Válassza ki az új játék rendeltetési helyét a felhasználói gépre4) Adj nevet a játéknak… És az AGF csomagoló a többit végzi ... tényleg ilyen egyszerű! A legjobb az egészben, hogy a barátoknak nem kell a AGF tulajdonosuk a csomagolt játék futtatásához, és nem is kell Steam fiókkal. A Csomagolt játék teljesen önálló, DRM-mentes, és ösztönözni kell a felhasználói játék (ok) újraelosztását. Az AGF Packager készít egy játékot annak az operációs rendszernek, amelyre csomagolták. Az AGF csomagolt játékokat NEM szánják viszonteladásra. A létrehozásról és az összes megosztásáról szól.Opcionálisan a Csomagoló automatikusan csomagolja a játék (ok) csomagot a könnyebb terjesztés érdekében, és a végfelhasználó számára nem szükséges telepíteni - telepítésre nincs szükség a barátok játékához - csak csomagolja ki és szórakoztasson!Új AGF jelenetrakodó szolgáltatások:Az AGF jelenet-betöltő betölti az AGF jelenet formátumot a Unity Free és a Unity Pro programbaA terepen használt egyedi képek mostantól az egységbe kerülnek az AGF-ben létrehozott jelenetekkelAz AGF-helyszínen zárolt eszközök már nem jelent problémát ... Az AGF / Unity Scene Loader kihagyja azokat az eszközöket, amelyeket nem kellene automatikusan betölteni.Az AGF-be betöltött OBJ-fájlok a Unity Free és a Pro programba is be lesznek töltveAkció Szerepjáték Játékos:Az ARGP Player a felhasználók számára az ARPG játék készítéséhez műfaj-specifikus lejátszó- és kameravezérlőket biztosítA belső lejátszóval az alkotások valós időben játszhatók le a teszttérképek létrehozásáhozA Külső lejátszó lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csomagolják és továbbítsák másoknak a játékotPlatformjátékos:A Platform Player a felhasználóknak olyan lejátszó- és kameravezérlőket biztosít, amelyek műfaj specifikusak a Platform játék szintű létrehozásáhozA Belső lejátszó lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy valós időben azonnal lejátsszák és teszteljék a játék térképeiketA Külső lejátszó lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csomagolják és továbbítsák másoknak a játékotElső személyes lövöldözős játékos:Ez a lejátszó FPS kamerát és vezérlőt biztosít a felhasználó számára, amely kifejezetten az FPS játék szintű létrehozásához és a játék teszteléséhez szükségesAz FPS Player az AGF Packagerrel használható a játék szintjének csomagolására, hogy megosszák másokkalEz a lejátszó támogatja a Jelenet-összekapcsolást is, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megosszák az AGF FPS játék szintű alkotásaikat barátaival, és összekapcsolják térképeiket a végtelen játékmenet érdekében!Az FPS fegyver eszközcsomagokat is tartalmazzaAGFPRO v3.0 PREMIUMAGFPRO + PREMIUM ASSET Packager - a felhasználók képesek vagyonokat Unity Pro-ban csomagolni és az AGF eszközkészletben felhasználniKötegelt eszköz feldolgozásaAutomatikus ikonkészítésA prémium felhasználók számára több mint 500 forrásból származó művészeti eszköz és minta találhatóTovábbi információ arról, hogy mi az AGFPRO, és mit lehet tenni az AGFPRO-valA felhasználók képesek létrehozni játékszinteket és térképeket a szoftver használatával, valamint karaktereket (a szoftverhez mellékelt) elhelyezni a szintek lejátszására és felfedezésére többszemélyes stílusú opciókkal (Action Role Playing, Platformer, FPS)Csak tisztának lenni - az AGFPRO NEM játékmotor. Szó szerint az Unity játékmotor segítségével készül. Az AGFPRO egy valós idejű, RAPID játékkörnyezet-fejlesztési eszközkészlet, amelyet az Unity Free és a Pro együttes felhasználásával készítenek a szint / térkép létrehozására. - Ugyanakkor az AGFPRO-nak NEM szükséges egysége a szintek / térképek futtatásához vagy létrehozásához.A felhasználók által az AGFPRO „Basic” és „Premium” alkalmazásban létrehozott jelenetfájlok importálhatók az Unity5 Free és Pro alkalmazásba az AGF / Unity eszközökkel.A DLC használatával, amelyet már kiadtunk az AGFPRO számára (Fantasy Side-Scroller, Zombie FPS, Drone Kombat, BattleMat Multiplayer és Voxel Sculp), a felhasználók képesek létrehozni lejátszható szinteket az AGFPRO-val (csak - nem életképes az Unity-val) különféle karakterek, eszközök, játékmechanika és speciális szolgáltatás, „Jelenetek összekapcsolása” a játék szintjeinek összekapcsolásáhozVannak korlátozások néhány „zárolt (L)” eszközcsomaghoz, amelyek korlátozzák a felhasználókat abban, hogy ezeket az eszközöket az Unityba töltsék be. Az összes fel nem oldott eszközcsomag szerzői jogok nélkül használható, és a Unity segítségével felhasználható az EULA feltételeinek megfelelő újraelosztáshoz http: // ttp: /media.wix.com/ugd/43457c_ee338ac5b4f644eb8b432518a8bb3d79.pdfAzoknak a játékoknak az újraelosztása vagy „megosztása”, amelyeket a felhasználók az AGF és a DLC „Players” használatával képesek előállítani, egy olyan szolgáltatás, amelyen jelenleg dolgozunk, és a felhasználók számára külön díj nélkül elérhetővé válik.A felhasználók képesek továbbá a szoftverben szereplő speciális játékmechanikákat létrehozni és elhelyezniA szintek és a térképek teljes testreszabása az AGFPRO Premium és a Unity Pro segítségével lehetséges, amelynek segítségével a felhasználók saját eszközöket és modelleket hozhatnak létre, hogy játékáikat egyedivá tegyék, és tovább értékesítsék, így egy teljes önálló játékot készítenek.További kérdések RE: AGFPRO?Ha teljesen önálló játékot szeretne készíteni olyan egyedi karakterekkel, modellekkel, eszközökkel és játékmechanikákkal, amelyek nem szerepelnek az AGFPRO-ban, és értékesítésre szánt, akkor szüksége lesz az AGFPRO Premium és az Unity Free, vagy a Pro szoftverre.Ha fejlesztői csapat vagy, amely az AGFPRO + Premium alkalmazást használja, akkor a szoftvert használó csapattagokra egy-egy helyre van szüksége, ám stúdiókedvezményeket kínálunk, ezért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a speciális árképzéssel.Sok iskolánk található a világ minden tájáról az AGFPRO segítségével, hogy tanítson játékfejlesztést és tervezést az osztályban, a középiskoláktól kezdve az elit főiskolákon és egyetemeken. Rendelkezésre áll egy olyan alaptanterv, amelyet az oktatók be tudnak építeni a tantervbe, és kiegészítő támogatást nyújtunk, amely magában foglalja a szoftverfrissítéseket, a DLC-hez való hozzáférést, a szoftver nem Steam verzióit, felhasználói támogatást és speciális funkciók integrálását kérésre és alapon. a megállapodás feltételeiről. Különleges árat kínálunk az iskolák számára, és úgy találjuk, hogy az iskolák szeretik a szoftver használatát, mivel ez lehetővé teszi a diákok számára, hogy teljes játékokat készítsenek egy félév keretein belül, és ez egy nagyszerű bevezetés az Unity3d-hez való kapcsolódásra, anélkül, hogy a felhasználóknak programozniuk kellene , animáció vagy szkript.