Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
Az Albino Lullaby egy horror kalandjáték, amely nem támaszkodik az ugrási félelemre vagy a gore-ra. Lynchi pszichológiai rémálom, ahol önmagadként játszol. Menekülés egy sötét és szürreális viktoriánus városból, amely a földalatti sziklák szakadékaiba kapaszkodik. A játéktér dinamikusan csavarodik és torzul körülötted valós időben, miközben kibontod egy ugyanolyan fordulatos elbeszélést. Fedezze fel az "Unokák" által kísért rejtett tereket, amikor kiderül, hogy hol és mi vagy. Az Albino Lullaby az első kiadásra készül a PC-n, és teljes mértékben VR kompatibilis lesz.Játék jellemzők:
- A kalandjátékok következő generációja - Játékos által vezérelt tempó, nincsenek forgatókönyvek.- Transforming Gamespace - A mechanikus kastély dekonstruálja körülötted.- Környezeti történetmesélés - A karakterek és események mély háttere, a játéktéren keresztül közvetítve.- Különböző játékstílusok - Sneak vagy gung ho!- Epizódos kiadások - fizessen menet közben, vagy szerezzen bérletet.- VR-kész - alapoktól építve kiváló játék az Oculus Riften, a Vive-on és a Morpheuson.
Ape Law fejlesztette ki.
Játékot adni az embernek! Az Ape Law azért létezik, hogy felfedezze és kísérletezzen a játékokkal, mint a következő nagy mesemondó közeggel. Justin Pappas hozta létre 2013 nyarán Cambridge-ben (Massachusetts). Justin szinttervezőként dolgozott olyan játékokon, mint a „BioShock: Infinite” és a „Tomb”. A Raider újraindult, és 2011-ben beköltözött az indie-színtérre, a „Chivalry: Medieval Warfare” szinttervezőként. Ő az „Albino Lullaby” kreatív igazgatója és szintépítője / tervezője. A stúdió más ipari állatorvosokból áll, akik számtalan játékon dolgoztak a „Borderlands” -től a „Lord of the Rings Online” -ig, és olyan stúdiókban, mint a Warner Brothers, a Hasbro és a Harmonix. Észak-Amerika északkeleti partvidékén terülünk el Torontótól New Jerseyig, és elsősorban a Skype-on keresztül kommunikálunk.