Kérdése van? [email protected]
Végső tábornok: A Gettysburg egy taktikai csataszimulátor, amely lehetővé teszi, hogy katonák ezreit vezesse a híres gettysburgi csatában az Unió vagy a Konföderáció hadseregének parancsnokaként. A játék a legpontosabban létrehozott térképet, az összetett morált, az innovatív vezérlési mechanikát és az intelligens AI-t tartalmazza. A csata előrehaladtával szabadon használhat különböző stratégiákat. Döntései és katonai teljesítménye döntő szerepet játszik az eredményben. Vezesse seregét és nyerje meg a gettysburgi csatát!A PCGamesN 2014 legjobb stratégiai játékának választotta.Főbb jellemzőiSmart AI CommandersUltimate General: Gettysburg nem használja az „AI gameplay cheats” -et, mert nincs rá szüksége. A játék nehézségeit csak kilenc megkülönböztető mesterséges intelligencia-személyiség éri el, mindegyiknek megvan a maga előnye és különleges képességei. Az AI parancsnokok képesek valós időben értékelni és megszerezni a taktikai fölényt, különböző parancsnoki képességeiknek megfelelően reagálva, agresszívan vagy védekezően, hősiesen vagy ravaszul, és hasonlítanak a különböző, hozzáértő emberi játékosokra.Az AI-tábornokok mindegyike félelmetes, forgatókönyv nélküli ellenfél, aki aktívan megpróbálhat téged szegélyezni, stratégiai helyeket biztosítani tüzérséggel, tartalékokat tartani és megerősíteni azokat a területeket, amelyeket megtámad vagy megvéd. Az AI a személyiségének megfelelő taktikával próbálja megnyerni a csatát. Például egy védekező ellenfél nem támadhat hevesen az első eladás során, és a következő csatákban fokozatosan előmozdíthatja erőit.Amit a játékosok mondanak : „Fantasztikus mesterséges intelligencia - nem tudom, milyen agyat helyezel ebbe a játékba, de működik”Több napos dinamikus csata1863. július 1-jén reggel a két sereg Gettysburg közelében találkozik. Az erősítés történelmileg pontos irányokból érkezik a csata előrehaladtával, azonban véletlenszerű események, késések és taktikai különbségek mindig olyan lehetőségek, amelyek megváltoztathatják az egyes elkötelezettségek eredményeit a történelemhez képest.Vissza tudja-e állítani Pickett díját? Mi lenne, ha Lee 1863 július 2-án kora reggel korán megtámadná az Unió hadseregének központját, ahelyett, hogy délután megkísérelné a szélső baloldal szélét? Mi történne, ha Meade 1863 július 4-én ellentámadna? Ezekre a kérdésekre és még sok minden másra megválaszolhatók az Ultimate General: Gettysburg játékmotorjában.A csatát dinamikusan vívják időfázisokban, és akár 4 napig is eltarthat. Minden napot legfeljebb 3 időfázis választhat el egymástól, és a seregek állapota és elhelyezkedése a térképen megmarad.A csataesemények szerint lehetősége van olyan döntéseket hozni, amelyek megváltoztathatják a csata daganatát az Ön korábbi taktikai képességei alapján. Például, amikor a konföderációkat vezeti, július 2-án reggel választhatja a támadást a Temető-dombon, és nem végezhet késleltetett manővert a Peach Orchard-nál ... ha az előző napon sikerült bevenni a Seminary Ridge-et! Akár megválaszthatja a védekezést, és megvárhatja, amíg AI ellenfele kezdeményezni fogja a napokat. Ezek a döntések nagymértékben növelik a csata lehetséges eredményeinek és kihívásainak számát.Amit a játékosok mondanak: „9 különböző mesterséges intelligencia profil, több kimenetel, több stratégia, veszteség hordozható. Ez a játék minden alkalommal más élmény. Megéri, alig várom a következőt.Könnyű kezelőszervek és egység öntudat Anagy erők egyszerű irányításához húzza az egyszerű mozgásnyilakat. Az egységeknek nincs szükségük a mikrovezérlésre, mert képesek saját kezdeményezésükre cselekedni, és újra beállítani, váltani a célpontokat, kivonulni és harci vonalakat alakítani a játékosok hozzájárulása nélkül. Következésképpen általános parancsokat adhat az egységeinek, és támaszkodhat rájuk, hogy hatékonyan harcolhassanak anélkül, hogy szükségük lenne gyermekmegőrzésre.Amit a játékosok mondanak : „Innovatív mozgásrendszer - ez messze fantasztikus rendszer, amelyet ők fejlesztettek ki. Nem csak őrülten könnyű megtanulni, hanem hihetetlenül innovatív is ”Gettysburg részletes térképeMűholdas képek és történelmi térképek felhasználásával minden nagyobb helyet, házat, hegygerincet és dombot a lehető legpontosabban ábrázolnak a játék egyedi művészeti stílusában. Ha Ön az amerikai polgárháború rajongója, akkor különösen örömmel veszi észre a térkép által nyújtott pontosságot és információkat. Nemcsak a térkép történelmi elrendezését fogja jobban megérteni, hanem az egyes helyszíneket és tereptárgyakat is felhasználhatja a csatában, köszönhetően a játék fedettségének, rejtettségének, terepének és magas terepének szimulációjának.Amit a játékosok mondanak : „Hihetetlen gyönyörű térkép - ezt ki kellett használnom, mert ez a térkép messze az egyik legjobb Gettysburg térkép, amelyet valaha láttam akár játékban, akár könyvekben.”Advanced Line of SightA magasság és az akadályok reálisan befolyásolják az egység láthatóságát. Az egységek rejtegetést és fedezetet használhatnak a tüzérségi gátak, a színpadon lévõ csapások és egyebek túlélése érdekében, de vigyázzatok - az AI megpróbálja ugyanezt tenni veletek. Az egységek fokozatosan lépnek be vagy lépnek ki a háborús ködből, elhalványuló be- és kikapcsolódási effektussal, amely segít abban, hogy zavartalanul érzékeljék elrejtésüket és menetüket.Amit a játékosok mondanak : „A Game Labs által a Line of Sight megvalósítását ebben a játékban példának kell tekintenünk más fejlesztők számára, hogy ugyanezt tegyék.”Számos taktikai tényezőAz Ultimate General: Gettysburg című könyvben rájössz, hogy a hadsereg egységei nem olyan „gépek”, amelyek vakon követik a parancsokat, de erőt és bátorságot kell megőrizniük a határozott harci akciókhoz. Minden stratégiai játékban elvárt alapvető taktikai elem beépül a játékmenetbe. Ami a legfontosabb, hogy a morált számos tényező befolyásolja, beleértve a szélső vagy hátsó támadásokat, az áldozatokat, a röpke sokkokat, a tüzérségi tüzet és a fáradtságot.Amit a játékosok mondanak : „... az egységek elhelyezése számít. Valóban életre kelti itt a 19. századi hadviselés küzdelmeit ”Történelmileg pontos erők és vezetőkVégső tábornok: Gettysburg magában foglalja a Potomac uniós hadserege és az észak-virginiai konföderációs hadsereg teljes harcrendjét. Az egységméretek a kis tüzérségi ütegektől kezdve a hatalmas gyalogos dandárokig, köztük lovassággal és lövészekkel.Valamennyi dandárnak katonai létszáma és a történelmi tényeken alapuló eltérő kompetenciája van. Ezenkívül az összes tüzérségi elemszám és típus helyesen szimulált. Végül a fő tábornokok és tisztek aktívan részt vesznek a csatatéren, hogy megszervezzék és támogassák a hadseregeket, és az akció utáni harci jelentésekben megjelennek a csata előrehaladásának nyomon követésében.Amit a játékosok mondanak: "Magával ragadó amerikai polgárháborús érzés: a hangok, a portrék és az általános történelmi hitelesség teszi ezt az egyik legmerülékenyebb történelmi játék közé, amelyet játszottam, és teljes történelembarát vagyok."Ezenkívül a térkép minden centiméterének stratégiai szerepe van. A lejtős, a terep típusa és az akadályok reálisan befolyásolják az egység mozgását. A magaslatok, hegygerincek és dombok kiváló lövési helyzetet biztosítanak, és fokozott látást, morált és pontosságot adnak az ott állomásozó csapatoknak.Az egységeket egymáshoz közel helyezve ellenállóbbá válnak a töltésekkel és az oldalsó támadásokkal szemben, de kiszolgáltatottabbá válnak a lövedék tüzének. Így érvényes taktika lehet arra kényszeríteni az ellenséget, hogy a vonalai sűrűek maradjanak, miközben tüzérséggel lő ki. Mivel egységei állapota dinamikusan változik a csata során, az egész sereg hatékonyságát befolyásolja. Például az egységek összehangoltabb röplabdákat lőnek ki, ha magas a moráljuk, fegyelmezettebbek és szorosabban alakultak.Ezeket és még sok más mély játékmechanikát egy egyszerű és intuitív grafikus felhasználói felületbe csomagolunk, amelynek célja, hogy megkönnyítse a játékos játékélményét anélkül, hogy túl bonyolult statisztikákkal rendelkezne.Fejlődő multiplayer élményA játék jelenleg 18 térképet kínál az 1vs1 mérkőzésekhez, és folyamatosan javul a felhasználói visszajelzések alapján.Amit a játékosok mondanak : "Nos, valójában a mesterséges intelligencia a valaha látottak legjobbjairól szól (a sakk kivételével), és van egy működő multiplayer, ahol mindig legalább egy csata zajlik."Ultimate General: A Gettysburgot a Game Labs fejlesztette ki, és a sikeres és népszerű „DarthMod” sorozatáról ismert Nick Thomadis tervezte.Hogyan kell játszaniKérjük, olvassa el útmutatónkat