Kérdése van? [email protected]
A British Rail a 14. osztályba tartozó mozdonyokat alakította ki a látszólag nélkülözhetetlennek tűnő ex-GWR extenzionos tartályok pótlására, amelyek a tolmácsolási feladatokat, az udvari transzfereket és a rövid távolságú árufuvarozási szolgáltatásokat a nyugati régió vágányain mozgalmasan látták el.A 14-es osztályú tengelyterhelést könnyű vonalvezetéshez tervezték, és egy Paxman 6 hengeres, 650 lóerős Ventura motorral, a Voith hidraulikus váltóval, valamint a Hunslet hármas reduktorral és a hátrameneti váltóval hajtották őket.Kezdetben ezeknek a mozdonyoknak forgalmas jövője volt, azonban a forgalom, amelyre kiépítették őket, gyorsan eltűnt, és sokakat csak 2 év üzemelés után tároltak. Számos egységet vásároltak magánvasutakra, például a Nemzeti Szénhivatal és a British Steel Corporation üzemeltette, ahol az 1980-as évekig foglalkoztatták őket.Főbb jellemzőkAz IHH népszerű és kiválóan képviselt 14. osztálya a BR- és az NKB-szinteken.Szkriptelt számok - szkriptelt csatolók.Szkriptelt tömlők - szkriptelt fejlécek.Forgatókönyvű lámpák.Forgatott irányított legénységek.Egyedi fülke belső.Egyedi kürt hangja.Az Iron Horse House-val együtt gyártott BR Class 14 kiegészítő csomag biztosan kielégíti majd.