Kérdése van? [email protected]
London egyik legforgalmasabb vasúti útvonala, amely a város két legforgalmasabb végállomását szolgálja, ebben a lenyűgöző új South London Network vonatszimulátoros útvonalban szerepel.A számtalan keresztező és keresztező vonal, amelyek ma a nagy-londoni vasúti hálózatot alkotják, a főváros két legismertebb és legforgalmasabb végállomását tartalmazzák - London Victoria és a London Bridge.A vonalhálózatot először az 1800-as évek második felében építette meg számos akkor működő privát vasúttársaság, köztük a London, a Chatham and Dover Railway (LCDR), a London, a Brighton & South Coast Railway (LBSCR), London & Északnyugati Vasút (LNWR) és Nagynyugati Vasút (GWR).A Temze partján feküdtek a hálózat fő végállomásai - a London Victoria és a London Bridge. Ez utóbbi állomást 1836-ban nyitották meg, így ez az első és a legrégebbi a mai londoni vasúti végállomások közül, bár az állomás egy részét az 1800-as évek közepén lebontották, hogy helyet teremtsenek egy kibővített végállomás számára, amelyet ma ismerünk.London Victoria - jelenleg London legforgalmasabb végállomása - 24 évvel később nyílt meg, eredetileg két állomásként, amelyet rivális vállalatok üzemeltettek, de az 1920-as évek elején a Déli Vasút egy állomássá egyesítette.Amint az utasszolgáltatások elhagyják ezt a két nagy végállomást, a vonalak keresztezik az Egyesült Királyság fővárosának legsűrűbben beépített területeit; valamint a West and East Croydon állomásokig tartó fő vonalak, a Dánia-dombon át további kilométeres (14 km) vonal és a Crystal Palace-on keresztül egy 16 mérföldes (26 km) külső körút alkotják a South London Network-t.A hálózat páratlan és látványos kilátást nyújt London számos híres nevezetességére, köztük a The Shardra, a Battersea erőműre, a városházára, a Crystal Palace Towerre, a Millwall Labdarúgóklub „The New Den” futballpályájára, a Tower Bridge-re és a London Bridge-re.A vonatsimulátor útvonalához két EMU is tartozik - egy déli vonatok 456. osztálya és egy délkeleti 375. osztályú „Electrostar”. Mindkettő a Hálózat közös nevezetessége, és napi több ezer ingázót szállít a városba és onnan ki.A 456-os osztályt 1991-ben vezették be a déli régióba az öregedő 416-os osztályú 2EPB egységek helyettesítésére. Bár azóta a legtöbb egységet felváltották a 455-ös és a 377-es osztályú egységek, sokan még mindig a South West vonatokkal szolgálnak. A négykocsis, 375-ös osztályú „Electrostar” 2002-ben állt forgalomba. Nagy energiafogyasztásuk miatt a harmadik vasúti áramellátás nagy részét a déli régióban korszerűsíteni kellett, és továbbra is széles körben használják a dél-londoni és a vidéki területeken ingázási szolgáltatások Sussex és Kent egész területén.ForgatókönyvekHét forgatókönyv az útvonalhoz:456. osztály: Belső déli szolgálat456. osztály: Téli ingázó456. osztály: Külső déli szolgálat456. osztály: Dugó a hídhoz375. osztály: Késleltetett délkeleti375. osztály: Hastings eltérítések375. osztály: Téli bajokTovábbi forgatókönyvek állnak rendelkezésre a Steam Workshopon online és játékon belül. A Train Simulator Steam Workshop forgatókönyvei ingyenesek és könnyen letölthetők, még sok órányi izgalmas játékmenettel kiegészítve. Mivel a forgatókönyveket naponta adják hozzá, miért nem nézi meg most!Kattintson ide a Steam Workshop forgatókönyvek megtekintéséhez.Főbb jellemzőkSouth London Network útvonal a London Bridge-től és a London Victoria-tólKilenc mérföldes (14 km) belső körvonal a Dánia-dombon keresztül16 mérföldes (26 km) külső körvonal a Crystal Palace-on keresztülLenyűgöző londoni végállomások és láthatárNépszerű tereptárgyak, köztük a The Shard, a Battersea erőmű, a városháza, a Crystal Palace Tower, a Millwall Labdarúgó Klub „The New Den” futballpályája, a Tower Bridge és a London BridgeDéli vonatok 456. osztályú GMUDélkeleti 375. osztályú „Electrostar” EMUAz útvonal forgatókönyveiQuick Drive kompatibilisLetöltés mérete: 1,394mb