Kérdése van? [email protected]
A klasszikus DB BR 155 'Elektromos konténerből' kifejlesztve, amely szorosan kapcsolódik az egyre népszerűbb DB BR 143-hoz, a DB BR 114 folytatta a vezetékes vontatás sikeres vonalát Németország-szerte. A nagy sebességgel és kényelmes utazással büszkélkedő 114-esek elnyerték egységes elismerésüket. Kiemelkedő regionális szolgáltatások bővelkednek a DB BR 114-ben, ebben a Train Simulator kiváló mozdonyban.1973, az olajválság közepette, és Kelet-Németország vasúthálózata a fogadó végén volt. A régi orosz dízelmozdonyok számos szolgáltatás élén álltak, és természetesen, mivel a fekete arany árait lejtőn határozták meg. A válságon kívül úgy döntöttek, hogy a Deutsche Reichsbahn számos vonalának sürgősen szüksége van villamosításra. Nem sokkal később egy új, új vezetéksorozat függött a sínek felett, és hamarosan következett egy új villamos mozdonypark követelése a korszerűsítés hasznosítása érdekében.A LEW Hennigsdorfot alapfelszereltségként egy új elektromos mozdony tervezésének feladatává nevezték ki. A kezdeményezés diadalmaskodott, az új mozdony kialakítása a DR BR 250-ből származik (később, DB BR 155), mivel „univerzális” mozdonyként tervezték karosszériájával és futóművével, amely képes a jövőbeni fejlesztésekre és módosításokra. Az áruszállítás-orientált Co-Co kerék elrendezést felcserélték az utasok számára megfelelő Bo-Bo elrendezésre, és végül elkészült a „White Lady” névre keresztelt prototípus.1982-ben a lipcsei tavaszi vásáron debütált a 212 001-es számmal rendelkező Fehér Hölgy. A közönség szórakoztatása után megkezdődött a tesztelés igazi kemény munkája. A mozdony minden aspektusát megvizsgálták, és számos kiterjedt kísérlet után a prototípust szétszerelték értékelés céljából. Megállapítást nyert, hogy a 160 km / h sebességű mozdonynak, amilyen a 212 001 volt, Kelet-Németország akkoriban nem követelte meg, sok útvonalat legfeljebb 120 km / h-ra korlátoztak. Mint ilyen, a mozdonyt átépítették, hogy megfeleljen az új korlátozásnak, és számozása 243 001-re változott, ami a mai DB BR 143 prototípusa.Amire nem számítottak, az az újraegyesítés hatása volt, amikor Németország megkezdte a visszatérés folyamatát, sok vasútvonalat korszerűsítettek. Ezek az új fejlesztések lehetővé tették a maximális szolgáltatási sebesség 160 km / h-ra történő növelését, és most sem a Deutsche Reichsbahn, sem a Deutsche Bundesbahn nem rendelkezett elég nagy flottával a gyorsabb útvonalakhoz. Ismét új mozdonyra volt szükség.Visszahívták a figyelmet az eredeti, 160 km / h-val képes, 212 001-es prototípusra az új gyártási mozdony-tétel alapjaként. Mind a DR, mind a DB egy darab mozdonyt rendelne a 212-es alapján, ez volt az első alkalom, hogy mindkét vállalat megrendelést adott ugyanazokra a mozdonyokra, és mint ilyen, a 212-es flotta az újraegyesítés vontató szimbóluma lesz. Amikor eljött az országos átsorolás ideje, a BR 212-esek DB BR 112 néven váltak ismertté.A DB BR 112 flotta idejének nagy részét Berlinben és azon kívül üzemeltette. A frissített testvérek, a DB BR 112.1 megérkezésekor az eredeti mozdonyokat DB BR 114 néven ismerték. Ennek a változásnak állítólag a flotta berlini kizárólagosságát kellett képviselnie, de utólag visszatekintve csak több számot helyezett el a síneken. A DB BR 114-esek hamarosan a DB Regio szolgáltatásokat üzemeltetik Németország-szerte, és így a belső frissítések és a kissé eltérő fényszóróklaszter ellenére továbbra is a DB BR 112-ek voltak a szívükben, és a „114” megnevezés feleslegesnek bizonyulhat.Összességében a DB BR 114-esek, valamint az eredeti „Fehér Hölgy” más származékai a német vasúti hálózat létfontosságú részét képezik. A kezdetektől fogva sikeres, a DB BR 114 országos egyesítő ikonnak bizonyult, kétségtelenül megbízható utasmozdonynak és a hajtóerő remek példájának.ForgatókönyvekA DB BR 114 Loco kiegészítő három karrier-forgatókönyvet tartalmaz a Hamburg S1 S-Bahn útvonalhoz:Utolsó vonat hazaRegionális vonat HamburgbaRegionális vonat AhrensburgbaTovábbi forgatókönyvek állnak rendelkezésre a Steam Workshopon online és játékon belül. A Train Simulator Steam Workshop forgatókönyvei ingyenesek és könnyen letölthetők, és még több órányi játékot adnak hozzá. Mivel a forgatókönyveket naponta adják hozzá, miért nem nézi meg most!Kattintson ide a Steam Workshop forgatókönyvek megtekintéséhez.Főbb jellemzőkA DB BR 114 hiteles és prototípusos szimulációjaPontos és rendkívül részletes vezetőfülke PZB 90 és SiFA fülkebelső biztonsági rendszerekkel és még sok minden mássalKihívó karrier forgatókönyvek a hamburgi S1 S-Bahn útvonalhozQuick Drive kompatibilis