Kérdése van? [email protected]
A JÁTÉKRÓL
A Soulblight egy sötét, könyörtelen, felülről lefelé irányuló cselekvés, amely arra csábít, hogy átlépd a jó és a rossz közötti vékony vonalat. Az XP köszörülés helyett bevezet egy Tainting Mechanics-ot. A Szentély széttört valóságán való utazás során személyiségjegyeket kap a választása alapján. Ez lesz az erőd fő forrása. Kihasználni őket, ennek megfelelően kell cselekednie. Alkoholistává válás azt jelenti, hogy megjutalmazzák a részegségért, de ettől a ponttól kezdve a józan elviselhetetlennek bizonyulhat.Főbb jellemzői:
- A szerepjáték ösztönzésére tervezett egyedülálló Tainting Mechanic- Rengeteg fegyver, páncél és használati tárgy- A dinamikus és taktikai harc az erőnlét kezelése és a távolság ellenőrzése köré épül- Opcionális lopakodó megközelítés, amely kiegészíti a harcot- Véletlenszerűen generált, vizuálisan lélegzetelállító szintek- Nagy nehézségi szint, amelyet a permadeath mechanika hangsúlyozott- Játékmenet által vezérelt elbeszélés
JátékmenetMielőtt belépne a Szentély minden szintjére, ki kell választania egy Taint, amely egy bizonyos személyiségjegyet képvisel. Ez a választás alakítja majd a jövőbeni tapasztalatait, amikor minden Taint egy új módszert nyit meg a hatalom megszerzésében - egy egyedi szerelőt, amelynek célja a szerepjáték ösztönzése. A Tainting Mechanics a hős személyiségéhez igazodó cselekvésekbe tereli a túlélési akaratát. Vessünk egy pillantást néhány példára:Ha mélyebbre mész a Szentélybe, akkor több Taint adhatsz karaktered személyiségéhez, amivel maga a börtön változó szintje egyfajta képességfává válik. Minden új Taint-nel azonban egy lépéssel közelebb kerül a visszatéréshez. Biztosan tudja, hol van?Az ötlet a lélekfény mögöttNosztalgiával tekintünk vissza toll- és papír RPG-emlékeinkre. Akkor az XP megszerzése és a szintezés csak a szórakozás része volt. Ami a legjobban izgatott volt, az a tényleges szerepjáték volt. Egy rövid pillanatra karakterré válás minden érdemével, de minden hibájával együtt. Előfordul, hogy hiányosságaik akadályozzák az elérhető feladatok megoldását, ami megnehezíti a játékot. De emiatt a szereplők életben érezték magukat, és ezért nem lenne másképp.A videojátékokkal más a helyzet. A játékosok többnyire nem hagyhatják ki a lehetőséget, hogy értékes zsákmányt szerezzenek vagy XP-t, tudván, hogy a játék megbünteti őket ezért. Ezért senki nem várja el a játékosoktól, hogy ne harcoljanak egy óriási pókkal, csak azért, mert jellemüknek arachnophobia lehet. Tehát, ha azt akarjuk, hogy a játékosok valóban játsszanak, szükségünk van egy speciális szerelőre, amely erre ösztönzi őket. Így jött létre Tainting Mechanicunk.