A JÁTÉKRÓL
Az Interstellar Marines magával ragadó taktikai sci-fi első személyű szimulátor a készítés során, amely egyedülálló keveréket kínál a taktikai játékhoz, a dinamikus környezetekhez és a nem szkriptált AI-hez. Játsszon Singleplayer vagy Co-op / PvP szerverrel a világ minden tájáról.
Az Interstellar Marines olyan filmeket inspirál, mint az Aliens, a Starship Troopers és a Saving Private Ryan; és olyan játékok, mint a Half-Life, a Deus Ex, a System Shock 2 és a Rainbow Six 3: Raven Shield.
A Csillagközi Tengerészgyalogosok az FPS recept fejlesztésén alapulnak, és azokat az inspirációkat használják, amelyeket a műfaj születése óta alkalmazzunk. Célunk egy evolúciós előrelépés, amelyet a tudományos fantasztikus fantasztikus érdeklődés, a szerepjáték, a katonai realizmus és az első személyes merítés tiszteletben tartása vezet.
Csillagközi háborús kezdeményezés
A 22. század hajnala, a nagy remények és elvárások ideje. A Zero Point Energy néven ismert új és kimeríthetetlen energiakút felfedezése forradalmasította az űrutazást. Az ember elmenekült a Föld Anya kereteiből, és tovább gyarmatosította a Naprendszert.
De a közvélemény figyelmen kívül hagyásával egy ambiciózus katonai projekt már az Emberit a végső határon túlra és a csillagok régióiba vitte. A hatalmas bolygóközi szerződésszervezet, az ITO titokban építi az első emberi települést egy másik csillagrendszerbe.
Ön egy különleges haderő katonája, aki csatlakozik a Csillagközi Tengerészgyalogosokhoz, amely a titkos Csillagközi Háborús Kezdeményezés része, amelyet azért hoztak létre, hogy megóvja az emberiséget az ismeretlen világegyetem határain felmerülő lehetséges veszélyekkel szemben.
Itt az ideje, hogy értékeljük a Csillagközi Háborús Kezdeményezést, és a programértékelésekre a The Vault-ban, az ITO legfejlettebb katonai létesítményében kerül sor a Földön, a mélyén, Nevada Groom Lake alatt. A SARA, az ITO központi ideghálózatának AI felügyelete alatt, a SARA mesterséges időjárási és fejlett harci kiképzőrobotjait programozza az egyes hadviselési kezdeményezések korlátainak tesztelésére.
Itt kezdődik a játék ...
7 Egyjátékos / Co-op küldetés
Játsszon 5 co-op és egyjátékos küldetést dinamikus környezeti hatásokkal, nem írt AI ellen, vagy két kulcsfontosságú küldetést az Interstellar Marines univerzumban, a NeuroGen incidenst és az Assault on Starcrown Aerospace-t. Játsszon egyjátékos vagy co-op játékkal akár három baráttal intenzív fellépésben, még több co-op és singleplayer küldetéssel!
Wargames (Sandbox Combat Arena)
Egyedülálló homokozó harci aréna készül. A Wargames játékot 9 különálló, egymással összekapcsolt környezeti zónán keresztül játsszák, lehetővé téve 64 játékos számára, hogy egyedül vagy együtt játsszon csatlakozzon a harci pontokra. Van egy speciális Wargames Steam ranglistánk, amely globálisan, havonta és a Wargames túlélőit követi nyomon a Combat Pontokat.
9 egyedi multiplayer térkép 3 játékmódban
Vegye ki barátait a Deadlock, a Deathmatch és a Team Deathmatch térképén olyan dinamikus környezeti hatásokkal, mint a napszak, az eső, a mennydörgés és a villám, a vészvilágítás, a tűzjelzők, a mozgó peronok stb.
Reális szimuláció
A fizikai alapú dinamikus karaktervezérlővel nincs lebegő kéz, és még lábad is láthatók! A fizikailag jelen lévő harci sisaknak a szemüvegére vetített HUD-ja van, és por, eső, ködképződés és sérülések befolyásolja. Célja le a hosszú lövések látványát, és a taktikai lézer segítségével segítse a célt, amikor a csípőtüzelés történik, mivel nincsenek mesterséges keresztirányú szögek az merítés megtörésére. Használja az intuitív kúszó- és borítórendszert; szóköz (alapértelmezett) a fedél fölé néz, és lefelé nézzen előre haladva látja a párkányokat. Ön is kikapcsolhatja a lámpákat és megvilágíthat sötétben, vagy taktikai zseblámpát is használhat, ha fél a sötéttől.
Reméljük, hogy élvezni fogja a játékot, és reméljük, hogy fejleszteni fogja magával a korai hozzáférés révén!
A JÁTÉK SZERETETÉNEK
A csapat a Zero Point Software-nél