A JÁTÉKRÓL
Az Asylamba Influence az RTFM Corp. új játék. Ez a játék egy kirakós játék aspektusait ötvözi egy ideges, valós idejű stratégiai játékkal. Merül el egy galaxisban, amely több rangos civilizáció között megosztott egy futurisztikus és kifinomult felületen.
A befolyás alatt egy civilizációt fog vezetni, és felelős a galaxisba való kiterjedéséért. De nincs értelme erőszakhoz fordulni, mert a legjobb fegyver a kultúrád befolyása.
A kultúra terjesztése
Növelje hatalmát a civilizáció leghíresebb embereivel és nőivel toborzva, és küldje el őket a galaxis utáni missziókra. Művészeitek meghaladják a civilizáció szépségét. Tegye fel vallását: küldje el papjait, hogy terjesszék a valódi hitedet, a tiéd. A tudósod ideális eszköz lesz a világ többi részének megmutatására, amellyel tudják az emberek. Amint a kereskedők megtalálják a helyét, mindent vásárolhatsz, bolygó utána.
Helyesen előírja
Tartsa ellenőrzés alatt a meghódított rendszereket, építve nagyszerű épületeket, amelyek tükrözik a civilizációdat. A Művészetek Citadella, a Gyártás, az Astroport vagy a Monolith várják menedéküket a küldöttek számára. A kripta építése megóv a külső behatásoktól. A nagykövetség rangot fog adni Önnek. És végül, miért nem merne felépíteni egy kupolat, hogy megvédje a hitedet, vagy egy holotekust, hogy megőrizze tudását.
Nincs dicsőség presztízs nélkül
Felhalmozódik a presztízs és adja a birodalmának a lehetőséget nagy dolgok elvégzéséhez. Tervezze meg egy ellenzéki küldött meggyilkolását, gyűjtsön pénzt a terjeszkedés támogatásához vagy puccs kiváltására a helyzet megfordításához.
Ágazatonként
Teljesítésed fokozatosan fog történni a különféle tervezett küldetések során. Sok ellenség fog bejutni az utadba, és különféle stratégiákat kell használnia, hogy kiszabaduljon a trükkös helyzetekből. Szektoronként szektor után, vegye át az irányítást a galaxis felett.
Kampány a győzelemért
Miután megszerezte a csíkokat, mint a nagy birodalmi rend tábornokai, játsszon más karaktereket és frakciókat. Lépjen be a Kardán Egyház nagy tiszteletének cipőjébe, aki arra törekszik, hogy kiszabaduljon a császári igéből. Használja technológiai know-how-ját Aphera nagyon erudit tartományában. Vándorlás közben szembe kell néznie a Kovahkarh-rajgal, a gazdag Seldarin Ligával, a neo humanista disszidensekkel vagy a magotic kultusz fanatikusaival.